كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 مرداد -96
كيهان و خوانندگان
کشور ویران؛ اقتصادبحرانی همراه با گرانی وتورم  ، مردم بیکار ومحروم و در حالت سرگردانی جنگ قدرت و ثروت باندی وجناحی تمام نشدنی  تحریم ها وتهدیدهای آمریکا افزودنی  که بخش اعظم این معضلات ناشی از شعار انژی هسته ای حق مسلم سپاه ست که دستآوردش تحریم ها بوده است .ولی دلواپسان نگرانه مچنان مشغولر وضه خوانی محور برجام هستند . به ویژه اوین نامه ی کیهان که همه ستون هایش اختصاص به برجامو انتقادازآن داده شده است .
    * به عنوان يک ايراني بايد اظهار تاسف کنم که بلافاصله پس از انتخابات، عده اي به دنبال سهم خواهي اند. مگر انقلاب ارثيه کسي است که سهم الارث مطالبه مي کنند؟! کساني که به جاي خير و صلاح انقلاب و مردم، به دنبال حزب و گروه گرايي اند، چه پاسخي براي بيش از پانصد هزار شهيد و جانباز انقلاب و خانواده معظم آنها دارند؟! بعد از قريب 40 سال که از انقلاب مي گذرد و به جاي تفکر تداوم انقلاب و آسايش مردم و مقابله با سلطه شيطاني مستکبران به دنبال تکه پاره کردن لاشه قدرتند.
    
عليمرداني
    *
چرا بايد عده اي براي امنيت اين آب و خاک در عراق و سوريه جلوي دشمنان سينه سپر کنند و شهيد بشوند و جماعتي هم در حکومت دنبال سهم خواهي و زد و بند سياسي براي قدرت باشند.
    87180919
    *
مسئولان وزارت امور خارجه و مذاکره کنندگان برجام در روزهاي نخست بدعهدي آمريکا اظهار داشتند روح برجام نقض شده است؟ پس از چندي گفتند متن برجام هم نقض شده است! و حال آقاي عراقچي مي گويد نقض اساسي نشده است؟ لطف کنند توضيح دهند نقض اساسي چيست؟ دشمن اگر از اين مواضع مطلع شود بيش از پيش باج خواهي خواهد کرد!
    
ابوالقاسمي- مشهد مقدس
    *
يک هفته است که مسئولان مي گويند ما اقدام عملي در مقابل نقض برجام از سوي شيطان بزرگ انجام خواهيم داد ولي دريغ از عمل! پيش بيني مي شود در مجلس نيز به قرائت يک اطلاعيه و چند تا شعار مرگ بر آمريکا اکتفا شود!
    47430936
    *
فشارها و تحريم هاي بعد از برجام هزينه اعتماد و خوشبيني دولت و دولتمردان به آمريکاست. لطفا بار ديگر به مردم آدرس غلط ندهند.
    34660915
    *
آمريکايي ها ايران را تحريم جديد کرده و با حالت طلبکاري خواسته هاي نامشروع خود را مطرح مي کنند در اين ميان دولتي ها و مجلسي ها بايد بگويند چه مي کنند و چرا در کنار ملت نيستند؟
    67310912
    *
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفته: رسانه ها اين قدر تحريم هاي جديد را بزرگ نکنند! اين چه سخني است که ايشان به عنوان رئيس يک قوه در نظام جمهوري اسلامي به زبان مي رانند؟! البته ايشان ظرف 20 دقيقه برجام بد فرجام را بدون توجه به توصيه هاي بزرگان و چشمان اشکبار برخي نمايندگان تصويب کردند و حالا مسئله ملي را اظهار مي دارند بزرگ نکنيد؟
    
عسگري
    *
آقاي عراقچي گفته اند از نقض برجام توسط آمريکا نمي دانيم به کجا شکايت کنيم! شوراي امنيت که دست خودشان است! بايد گفت آن هنگام که از اين پيروزي برجام مست و مغرور شديد و دوستان شما در 20 دقيقه آن را در مجلس تصويب کردند و به توصيه دلسوزان توجه نکرديد و گريه آنها را به تمسخر گرفتيد بايد فکر اکنون را مي کرديد که کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته ايد؟!
    
سوري
    *
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. دست کم به دو دليل کاسبان برجام دستشان خالي است و برجام ثمره اي براي کشور نداشته است: 1- پاسخ منتقدان را با فحاشي، توهين، اهانت و... داده اند. 2- حاضر نيستند در برابر منتقدان بنشينند و با دليل منطقي به دفاع از برجام بد فرجام بپردازند. کاسبان برجام اگر صداقت دارند در ميزگرد با کارشناسان منتقد شرکت کنند و با دليل منطقي به دفاع از برجام بپردازند.
    
حسامي- تهران


    *
ايران در برابر تحريم هاي جديد آمريکا واکنش تندي نمي تواند نشان دهد زيرا در توافق يک طرفه برجام حقي براي ايران در صورت نقض برجام از طرف مقابل درنظر گرفته نشده است. يکي از ايراداتي که منتقدين به برجام داشتند همين مورد بازگشت تحريم ها و مکانيزم ماشه بود. يادتان هست؟!
    
نامداري
    *
آقايان ظريف، عراقچي و ديگر اعضاي تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان چرا نمي خواهند بپذيرند که حاصل چندين سال مذاکره آنان به نفع ملت و کشور تمام نشده است؟ بارها دلسوزانه گفتيم اين کشور جز با نگاه به داخل و استفاده از ظرفيت هاي داخلي ساخته نخواهد شد و اين مذاکره براي مذاکره ما را به جايي نمي رساند.
    73450912
    *
آقاي نجفي به علت عارضه جسمي از سازمان ميراث فرهنگي کنار کشيد حال چطور براي شهرداري تهران که توان طاقت فرسايي مي خواهد خود را نامزد کرده است. واقعاً نکند که ايشان دکوري اند و گردانندگان اصلي کرباسچي و مرعشي خواهند بود!
    
اسدالله عشقي
    *
مستند پرزيدنت اکتور سينما کلاهبرداري ريگان رئيس جمهور وقت آمريکا از گورباچف رهبر وقت شوروي که از تلويزيون پخش شد بسيار آموزنده بود. خدا را شکر مي کنيم به برکت روشنگري هاي رهبر معظم انقلاب و بعضي از رسانه ها و مطبوعات مثل کيهان ملت هوشيار بود و آمريکايي ها نتوانستند ما را در دام خود بيندازند.
    89020914
    *
دغدغه گراني، تورم و رکود را کساني درک مي کنند که مثل مردم زندگي کنند آن هم با حقوق هاي يکي دو ميليوني و وام و مستاجري، نه کساني که دغدغه آنها تجهيز استخر و جکوزي منزلشان در مناطق مرفه نشين شهرهاست! چون پاسخ مستدلي براي اين قبيل ندارند به حاشيه مي روند و ماجراهايي مثل فلان کنسرت و... را درست مي کنند. پيشبرد اقتصاد مقاومتي مرد عمل مي خواهد نه شعار و سخنراني.
    
وحيدي
    *
به حجاج عزيز بيت ا... توصيه مي شود در دسته هاي کوچک به اعمال حج بپردازند و از تردد انفرادي براي خريد و... نيز به جد پرهيز کنند.
    96550935
    *
از تلاش همه کساني که باعث اتصال شبکه ريلي کشورمان به عتبات عاليات را فراهم کردند تقدير و تشکر مي کنم.
    62630938
    *
آقاي وزير بهداشت نگران صف بندي هاي سياسي است. به ايشان عرض مي کنم شما لازم نيست نگران باشيد چون ملت صف انقلاب و ضدانقلاب را تشخيص مي دهد اين منافقين جديد بودند که با فرستادن سيگنال هاي خود به دشمن تحريم هاي سنگين را بر کشور تحميل کردند.
    60990935
    *
با اين پيشرفتي که در کشاورزي به وجود آمده بايد نان با مرغوبيت هرچه بيشتر به دست مردم برسد ولي هر چه جلو آمديم کيفيت نان بدتر شد. مبادا دست هايي در کار باشد که پخت نان سنتي در تمام شهرهاي کشور برچيده شود.
    53640912
    *
وزير محترم نيرو از واقعي شدن قيمت برق مصرفي گفته است. البته ايشان به اين نکته اشاره نکرده است که قيمت برق مصرفي در طي 4 سال اخير چند درصد رشد پلکاني داشته است و اينکه يارانه ها به تناسب اين افزايش به چه ميزان بايد افزايش پيدا مي کرد.
    7472021
و 6465021
    *
اکثر سرويس هاي بهداشتي شهر کوچصفهان به مکاني آلوده و بيماري زا بدل شده است و عدم رسيدگي شهرداري به نظافت اين مکان ها، سلامتي اهالي شهر را تهديد مي کند. از مسئولان تقاضاي رسيدگي داريم.
    71320990
و 99210911
    *
حدود 300 نفر از بازنشستگان صنايع هواپيمايي هستيم که هنوز سنوات پايان خدمت مان را دريافت نکرده ايم، چرا مسئولان صنايع هواپيمايي به جاي قدرداني و احترام به حقوق پرسنلي که سال ها براي صنعت هواپيمايي زحمت کشيده اند حتي براي شان ارزشي قائل نمي شوند و آنان را از حق و حقوق قانوني شان هم محروم مي کنند.
    5520021
    *
سازمان حمايت از مصرف کننده چرا در برابر بدعهدي ايران خودرو هيچ واکنشي از خود نشان نمي دهد؟ طبق قرارداد و پرداخت تمام پول خودروي درخواستي مي بايست ظرف دو ماه خودرو را به مشتري تحويل دهد. مدتي از دو ماه سپري شد وقتي پيگيري مي کنم با تمسخر مي گويند برو هر کجا مي خواهي شکايت کن! پشت اين افراد قانون گريز به کجا گرم است که علاوه بر بدعهدي اين گونه با مشتري برخورد مي کنند؟
    37390911