عذرخواهی جهانگیری از سهل‌انگاری صورت گرفته در بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه


عذرخواهی جهانگیری از سهل‌انگاری صورت گرفته در بازدید از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه  7 آذر -96

 گرچه هدف این عذر بدترازگناه جهانگیری جهت دار است .چون هدف ارسال پیام های غیرمستقیم است که پاسداران وبسیج و نیروی انتظامی سریع وگله وار به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا رقیب حضور ارتش برای امداد رسانی ومانع حضور نیروهای مردمی برای خدمات رسانی درمناطق زلزله زدگان شوند که ازسوی دولت اعزام شده بود.

سپس  حضور خامنه ای و گله های پاسدار به مناطق زلزله زده بود تاپاسدارلات و لمپن وحید حقانیان محافظ ویژه خامنه ای با متهم وتحقیر کردن جهانگیری لعنت نثارش کند که چراانگشت اتهامش را به سوی مسکن مهر در زلزله کرمانشاه نشانه گرفت.

همچنین پیام دیگر جهانگیری این است که دولت بودجه ندارد تا اختصاص به امداد گران وکمک رسانی زلزله زدگان داده شود چون درآمدفروش نفت را سیاست موشکی وجنگ افروزی پاسداران می بلعد . آنقدر هم که دولت بودجه تصویب  کرد بلافاصله  قرارگاه خاتم پاسداران دندان طعمه وغارتگری تیز کرد تاسهم کلانی از طرح ساخت مشابه طرح مهر برای بازماندگان زلزله استان کرمانشاه داشته باشد.

معاون اول رییس‌جمهور نسبت به سهل‌انگاری صورت گرفته در جریان بازدید از چادرهای زلزله‌زدگان اخیر کرمانشاه عذرخواهی کرد.
به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در یادداشتی نسبت به سهل انگاری صورت گرفته در جریان بازدید از چادرهای افراد زلزله زده که با کفش وارد چادر شده بود، عذرخواهی کرد و در اینستاگرام خود نوشت:
امروز بواسطه فشردگی برنامه ها، تراکم جمعیت و البته به دلیل اصرار زیاد یکی از هموطنان عزیزمان برای عیادت از همسر بیمارشان که حضور در کنار بستر مریض را ناگزیر کرد به هنگام بازدید از چادر محل سکونت ایشان سهل انگاری اتفاق افتاد. ضمن ابراز تأسف از این موضوع، فرماندار محترم سرپل ذهاب نیز مراتب عذر خواهیم را امشب به این هموطن گرامی و خانواده محترمشان ابلاغ کردند.
امیدوارم وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز همانگونه که در مسیر بازگشت از کرمانشاه از ایشان خواستم، در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به وضعیت بیماری همسر محترم ایشان اقدام فرمایند.
22