دشمنان به کمتر از براندازی انقلاب اسلامی راضی نمی‌شوند‌

 نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی:

دشمنان به کمتر از براندازی انقلاب اسلامی راضی نمی‌شوند‌ 9آذر-96

چیزی که عوض داره گله نداره .4 دهه است باترفند وبهانه های ساختگی  مخالفان حذف فیزیکی شده اند .بنابراین مشخص است که مخالفان خواهان فروپاشی وتغییر رژیم جنایتکار ناقض حقوق بشر حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه می باشند.

آیت الله علم الهدی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: حراست از اسلام سنگین‌تر شده ‌و اگر دیروز به این امر راضی بودند که اسلام غیرمنافی با حاکمیت استکبار در راس باقی بماند اما امروز به کمتر از براندازی راضی نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در آیین تجلیل از ممتازین آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه که در مدرسه نواب مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رسول‌الله و عنوان رسوال الهی اشاره به یک جریان فکری خاص دارد و طبق فرموده خداوند متعال در قرآن کریم هیچ جامعه‌ای در هیچ دوره‌ای تهی از این جریان نیست.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: بنابراین رسول خدا، اشاره به یک جریان دارد و صرفاً فردی نیست که با جریان وحی در ارتباط است؛ بنابراین باید نتیجه گرفت که رسالت امری مستمر و دائمی از ناحیه خداوند متعال در میان جوامع بشری است.
آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه سرنوشت امت‌ها ارتباطی مستقیم و دوسویه با جریان رسالت الهی دارد خاطرنشان کرد: در واقع سرنوشت هر امتی از طریق ارتباط با این جریان رسالت الهی است که رقم می‌خورد؛ امروز این وظیفه خطیر برعهده روحانیت است که رسالت خطیر الهی در حوزه هدایت را برعهده بگیرند.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این جریان رسالت الهی در تطابق با مقتضیات اجتماعی و فکری جامعه است یعنی به همان میزان که تغییر و تحولات فکری و اجتماعی در جامعه رخ می‌دهد باید به همان نسبت نیز جریان رسالت الهی منطبق با این تغییرات پیش برود.
آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: امروز رسالت حوزه‌های علمیه با رسالت حوزه‌های علمیه قبل از انقلاب و پیش از آن از این نظر کاملاً متفاوت است؛ همچنان که وابستگی مردم به دین نیز امروز قابل قیاس با گذشته نیست و پیوند عمیقی با مسائل دینی از سوی مردم وجود دارد.
وی افزود: انقلاب ما اسلامی است، اما باید توجه داشت اسلامی بودن به عنوان یک پسوند انقلاب که جهان را متوجه دین کرده، نیست، بلکه خود اسلام را نیز از نظر موقعیت اجتماعی و جهانی متحول کرد و در واقع انقلاب اسلامی ایران از این نظر یک مبنای تحول بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: انقلاب اسلامی در واقع موقعیت جهانی اسلام را با پیروزی خود دگرگون کرد؛ در واقع اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی از چارچوب مساجد خارج شد و امروز در بعد بین‌المللی دارای قدرت و اثرگذار است.
آیت الله علم الهدی گفت: با توجه به شرایط جهانی ایجاد شده و با توجه به اینکه دنیای استکبار متوجه شده که ایدئولوژی اسلام در نقطه مقابل آن قرار دارد، حراست از اسلام سنگین‌تر شده است و اگر دیروز به این امر راضی بودند که اسلام غیرمنافی با حاکمیت استکبار در راس باقی بماند اما امروز به کمتر از براندازی راضی نمی‌شوند.
وی با اشاره به اینکه امروز الگوی اسلام داعشی مورد پسند و مطلوب استکبار است، بیان کرد: روحانیت به عنوان جریان رسالت هدایت الهی نمی‌تواند در مقابل این قضیه بی‌تفاوت باشد و بخواهد مسائل روزمره طلبگی را ادامه دهد؛ وظیفه حوزه انقلابی نیز این است که باید به وضعیت امروز اسلام و جهان نگاه ویژه داشته باشد.