نامه‌ها وصدای شما

بی‌توجهی به یک نیاز ضروری
متاسفانه با همه ضرورتی که دارد و انتقاد‌ها و اعتراض‌های مردم، هنوز شهرهای کشور ما از داشتن سرویس‌های بهداشتی عمومی محروم هستند. طبق نظر پزشکان وقتی کسی نیاز به رفع حاجت دارد و خود را کنترل می‌کند، آسیب‌های زیادی به کلیه‌ها و دستگاه گوارش او وارد می‌شود.
چرا شهرداری‌ها به این نیاز مهم بی‌توجهند و به خصوص شهروندان برای رفع نیاز طبیعی خود، عذاب زیادی می‌کشند؟
یک شهروند تهرانی مبتلا به بیماری کلیوی
پل فرسوده در شهر جدید اندیشه
پل هوایی در شهر جدید اندیشه در کنار شهریار، بین فاز یک و 3 کاملاً فرسوده است و سایه‌بان‌هایش به کلی خراب شده است و جالب‌تر اینکه تجمع دستفروش‌ها در این پل جای چندانی هم برای عبور عابران باقی نگذاشته است.
نمی‌دانم مسئول بازسازی این پل چه سازمان و نهادی است؟ ولی انتظار داریم قبل از فرا رسیدن زمستان این پل را بازسازی کنند.
شهروندی از شهر جدید اندیشه

*یک شهروند مستمری‌بگیر تامین اجتماعی از همدان: چرا سازمان تامین اجتماعی پرداخت حقوق ما مستمری‌بگیران را هرماه چند روز به تاخیر می‌اندازند؟ ضمناً همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا انجامید؟
*
عبدالله‌زاده از تهران: از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و اداره برق تقاضای عاجزانه می‌شود تا نسبت به نصب و تجهیز روشنایی جاده ساوه اقدام عاجل نمایند.
*
یک شهروند تهرانی: رئیس‌جمهور سابق از گذشته تا به حال به هرکس دلشان می‌خواهد توهین و افترا می‌زند و حالا نوبت به خانواده ..... رسیده است! من نمی‌دانم چرا هیچ مرجعی نیست جلوی او را بگیرد؟ وی با سیاست‌های غلط و غیرکارشناسی مملکت را به خاک سیاه نشاند، ولی بدون کوچک‌ترین مانعی هرکجا می‌خواهد می‌رود و از همه بدتر در توهین به مسئولان نظام، هیچ مشکلی هم برایش پیش نمی‌آید! برای یکبار هم شده با او برخورد جدی و قاطع باید صورت گیرد.
*
یک شهروند تهرانی: با توجه به مشکلات کشور از جمله زلزله، مطالبات بازنشستگان و... آیا شایسته است که اتاق بازرگانی خواهان افزایش نرخ ارز شود؟ آیا آنان نمی‌دانند با افزایش نرخ ارز و بنزین چه فاجعه‌ای بر سر مردم کم‌درآمد می‌آید؟