۱۰ استان متاثر از برف/اسکان اضطراری ۴۷۵ نفر/امدادرسانی به ۲۸۷۰ نفر


معاون عملیات امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

۱۰ استان متاثر از برف/اسکان اضطراری ۴۷۵ نفر/امدادرسانی به ۲۸۷۰ نفر  7 آذر- 96

پاسدار محمدعلی جعفری رئیس گزمکان پاسداران  به جای اینکه آماده باش  کامل  بدهد تاامداد وخدمات رسانی به بازماندگان زلزله زده  ومحاصره شدگان  شهروندان 10 استان شود که متأثر ازبرف وکولاک می باشدولی با وقاحت خاص ضدمردمی و ضدمنافع ملی کشور وخاک پاشیدن برتوی چشمان بازماندگان زلزله و.... اعلام کرده است پاسداران آمادگی حضور مستشاری یا بخوان  کمک تسلیحاتی وموشکی دریمن وکنارحوثی ها می باشد تا پاسداران وحوثی ها، یمن را خیلی بیشتر از شرایط کنونی ویران ومخروبه کنند.چون هدف ناامن وبی ثبات کردن شبه جزیرهع ربستان است.

فتحی از امدادرسانی به ۲۸۷۰ نفر از هموطنان گرفتار در برف خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۴۷۵ اسکان اضطراری داده شدند و ۵۰ نفر از خدمات سرپایی برخوردار شدند.
شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه ١٠ استان (آذربایجان شرقی و غربی،اردبیل،البرز، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، گلستان و مازندران) متاثر از برف قرار گرفته اند، اظهار داشت: در ۲۵ محور از این مناطق عملیات امدادرسانی انجام شده است.
وی از امدادرسانی به ۲۸۷۰ نفر از هموطنان گرفتار در برف خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۴۷۵ اسکان اضطراری داده شدند و ۵۰ نفر از خدمات سرپایی برخوردار شدند.
معاون عملیات امداد و نجات از انجام عملیات رهاسازی خودروهای گرفتار در برف خبر داد و گفت: برای ۲۵۵ دستگاه خودرو، امدادرسانی شد.
فتحی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۱۲۷ نفر در قالب ۴۲ تیم عملیاتی، به امدادرسانی هموطنان مشغول بودند و ۴۷ تخته پتو میان آن ها توزیع شد.