امام جمعه سروآباد: بصیرت مردم ایران نقشه های دشمنان را خنثی کرد


 خنثی شدن  نقشه های دشمن  ازطریق ریادهای مرگ بردیکتاتور وخامنه ای معترضان آبان انجام گرفت .
امام جمعه سروآباد: بصیرت مردم ایران نقشه های دشمنان را خنثی کرد
سنندج - ایرنا - امام جمعه موقت سروآباد گفت:‌بصیرت و روشنگری مردم ایران در حماسه ۹ دی سال ۸۸ باعث شد تا نقشه‌های شوم دشمنان خنثی و نقش برآب شود.
ماموستا علی سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی اظهار داشت: اگر بصیرت و هوشیاری ملت ایران نبود دشمنان به نظام و ملت ایران ضربه سنگینی وارد می کردند.
وی افزود: فتنه ۸۸ نقشه دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی بود که با حضور به موقع مردم در صحنه یکبار دیگر توطئه شوم دشمنان شکست خورد و حماسه تاریخی دیگری به افتخارات نظام انقلاب اسلامی افزوده شد.
امام جمعه موقت سروآباد یادآور شد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ دشمنان با انواع توطئه ها و نقشه‌های شوم و پلید خود سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف در بین ملت ایران را داشته اند اما هر بار با هوشیاری و بصیرت مردم شکست سنگینی خورده اند.
وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان همچون ستاره ای درخشان می درخشد و دشمنان را سخت آزرده کرده است و این استقلال و عزت انقلاب اسلامی ایران الگویی برای همه ملت های جهان شده که باعث شده است عرصه بر دشمنان تنگ شود.
ماموستا سبحانی وحدت را رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان بیان کرد و گفت: اتحاد و یکدلی بین مسلمانان جهان باعث ناامیدی دشمنان می شود و هر زمان که مسلمانان متحد و یکصدا بوده اند دشمنان در برابر آنها شکست خورده‌اند لذا حفظ وحدت و یکدلی یک اصل و یک ضرورت برای جوامع اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیث نبوی زگهواره تا گور دانش بجوی گفت: کسب علم و دانش برای هر فرد مسلمانی ضروری است و انسان مسلمان در این دنیا تا روزی که جان در بدن دارد باید برای طلب علم و فراگیری دانش سخت تلاش و کوشش کند.
امام جمعه موقت سروآباد افزود: علم ودانش باعث هوشیاری و اتحاد بیشتر در بین مسلمانان می شود و بدون تردید عالمان و دانشمندان در جوامع اسلامی یک نوع برتری بر جوامع کفر بوده و باعث پیشرفت و ترقی امت اسلامی می شود.