معترضین در بغداد پرچم آمریکا را آتش زدند . + تصاویر و فیلم

منظور از معترضین آتش زننده پرچم آمریکا اعضای حشدالشعبی وسپاه قدس می باشد ددرادامه هم با کپی حمله به آمریکا درتهران به سفارت آمریکا درمنطقه سبزبغداد حمله کردند.
معترضین در بغداد پرچم آمریکا را آتش زدند
تهران - ایرنا - صدها نفر از افراد معترض با تجمع مقابل سفارت آمریکا در بغداد با به آتش کشیدن پرچم آمریکا، برای ورود به ساختمان آن تلاش کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در مقابل سفارت آمریکا، معترضان ضمن تخریب دوربین های مداربسته سفارت و کیوسک های نگهبانی مستقر در اطراف آن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل"سر داده و خشم خود را از حمله هوایی آمریکا به مقر الحشد الشعبی اعلام کردند.  
برخی از معترضان نیز خشم و انزجار خود را از جنایت اخیر امریکا در حمله به پایگاه نیروهای مردمی با نوشتن شعار مرگ بر امریکا بر روی بلوک های سیمانی اطراف سفارت این کشور در بغداد نشان دادند.
در این مراسم معترضان ضمن پایین آوردن تابلوهای نصب شده از سوی سفارت امریکا ، خواستار بسته شدن این سفارتخانه و اخراج سفیر این کشور از عراق شدند.
برخی خبرها از فرار "متئو تولر" سفیر آمریکا از بغداد  حکایت دارد.  
افکار عمومی عراق در روزهای اخیر بشدت علیه امریکا به خاطر جنایت های این کشور در سال های اخیر تحریک شده است.
امریکا در جریان اشغال عراق و ساقط کردن صدام از سلاح های حاوی اورانیوم ضعیف شده استفاده کرد و همین امر موجب آلودگی آب های عراق و به دنیا آمدن اطفال معلول و ناقص الخلقه شده است.
علاوه بر این اکنون برخی جنایت های عناصر وابسته به گروه ها و باندهایی نظیر بلک واتر در خیابان های بغداد در اذهان عراقی ها زنده شده است.  
به دنبال این تحولات در حال حاضر اینترنت در بغداد قطع شده است.
بر اساس آخرین گزارش ها متولیان برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله امریکا با استفاده از بلندگوهای نصب شده در مراسم مزبور از معترضان درخواست می کنند که از ورود به داخل سفارت امریکا خودداری کنند.
برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که نیروهای امنیتی عراق برای متفرق کردن معترضان از اطراف سفارت امریکا اقدام به شلیک گاز اشک آور کردند.
امریکا پیشتر اقدام به کاهش کارکنان و نیروهای محافظ خود در سفارت این کشور در بغداد کرده بود.
پیش از این سفارت امریکا در عراق با یک هزار و ۵۰۰ کارمند یکی از بزرگ ترین سفارتخانه های این کشور در جهان بود.
دود ناشی از به آتش کشیدن کیوسک های نگهبانی مستقر در اطراف سفارت امریکا در بغداد نیز تا زمان مخابره خبر به راحتی در این شهر قابل مشاهده است.
امروز تشییع شهدای حمله هوایی آمریکا به مرکز الحشد الشعبی در شهر القائم است.  
در مراسم تشییع پیکرهای شهدا، شخصیت های مذهبی، روحانیون، فرماندهان بسیج مردمی عراق و مسئولان احزاب و گروههای عراقی حضور داشتند و در پایان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت یکی از روحانیون اقامه شد.
ارتش آمریکا یکشنبه شب حملاتی را به مقر نیروهای حزب الله عراق انجام داد که به گفته منابع امنیتی و نظامی این کشور دست کم ۲۵ نفر در جریان سه حمله هوایی آمریکا به شهادت رسیدند.
اسکای نیوز هم گزارش داد؛ معترضین با اعلام ادامه دار بودن اعتراض گفتند که چادرهای تحصن در مقابل سفارت آمریکا در بغداد برپا خواهند کرد.