نامه‌هاوصدی شما


پاسکاری ممنوع
یکی از رسانه‌های اصولگرا: جای تعجب و تردید است سخنگوی کارگزاران چرا به جای گرفتن گریبان وزیر نفت یا آن بخش از تیم اقتصادی دولت که در سوء‌مدیریت چند سال اخیر نقش‌آفرین بوده‌اند، خواستار برکناری وزیر کشور آن هم در آستانه انتخابات مهم مجلس می‌شود.
آیا کارگزاران ناامید از رای مردم می‌خواهند علیه اصل انتخابات کارشکنی و کودتا کنند؟
نکات فوق ما را به یاد آن روزگارانی می‌اندازد که در دولت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، تمامی اقتصاددانان و کارشناسان جامعه باتجربه و کارآمد نسبت به این موضوع و ناکارآمدی اقتصادی اعتراض داشته‌اند و همین رسانه اصولگرا با دیگر رسانه‌های همصدای خودش، لاپوشانی کرده و او را دولت پاکدست لقب داده بودند!!
ثانیاً: این روزها با توجه به ناکارآمدی افرادی که به یکباره با تصمیم‌گیری نابخردانه در افزایش و سهمیه‌بندی قیمت بنزین و ایجاد ناهنجاری و تخریبی در سراسر کشور نقش داشتند، چرا با برکناری وزیر کشور به مخالفت برخاسته و بر این باور نیست که با تغییر وزیر کشور و دیگر مسئولان نمی‌توان این موضوع را به حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رای نوشت و نگران شد! مردم با بصیرت کامل اصلح و خدمتگزاران واقعی را تشخیص می‌دهند. مردم تشنگان قدرت را هم می‌شناسند! مردم شیفتگان خدمت به ملت و سرزمین ایران را هم بخوبی تشخیص می‌دهند!
حال بهتر است شما دچار استرس و تشویش نباشید و عمر دولت تدبیر و امید هم تا سال 1400 خورشیدی پایدار بوده و نکته‌ای که به عنوان یک شهروند دلسوز سرزمین ایران می‌توانم به آن یادآور شوم، این است که دولت محترم بجای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و فاصله گرفتن از مردم، همان شعار «تدبیر و امید» را در آستانه پایان عمر دولت خودش تبدیل به واقعیت کند و با مردم روراست سخن بگوید و نباید مردم پیشانی ضربه‌گیر تحریم‌ها باشند!
ایرانی دلسوز – تهران
یک شهروند کردستانی: پس از انتشار خبر مرگ جانگداز 2 کولبر نوجوان در کوه‌های کردستان، خدمات رفاهی دولت و کمیته امداد امام شامل حال خانواده داغدار آنان شد. آیا وصل گاز منزل این خانواده پس از مرگ 2 فرزند آنان می‌تواند گرمابخش و التیام‌دهنده غم و اندوه آنان باشد؟ ‌ای کاش پرداخت کمک هزینه‌های معیشتی و سبد غذایی زمانی که فرزندان خانواده زنده بودند، برایشان فراهم می‌شد تا امیدهای زندگی خود را به دلیل فقر و تنگدستی از دست نمی‌دادند.
*
اسماعیل حسینی از تهران: اوضاع نابسامان اقتصادی و افزایش مشکلات معیشتی بسیاری از افراد جامعه، بخصوص ساکنان مناطق محروم را که به خودی خود از مشکلات زیادی رنج می‌برند، بیشتر کرده و امرار معاش آنان متاسفانه دشوارتر هم شده است که می‌طلبد مسئولان توجهی بیشتر از گذشته به آنان داشته باشند و فراموش نکنند که هیچ کاری در جهان نزد خداوند بیشتر از خدمت به محرومان نیست.