کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان  9 دی - 98
* خروش عاشورایی ملت ایران در نهم دی 88 ابطال فتنه را رقم زد.
 
فتنه 88، 8 ماه به طول انجامید ولی روشنگری ولایت سبب شد صف ملت از صف نفاق و تزویر جدا شود و آسیبی به ملت نرسد. در آن 8 ماه استقامت، ملت ولایتمدار با شهدای 8 سال دفاع مقدس  عهد بسته بودند که تا پای جان بر آن عهد حفظ نظام ایستادگی نمایند. دلاورمردانی با دست خالی برای مهار آشوبگران وارد عرصه شدند و توسط فتنه‌گران و نفوذی‌ها به شهادت رسیدند که تاوان خونشان برای همیشه به گردن سران فتنه و حامیانشان است.
نوربخش - مشهد مقدس
*
منطقه غرب آسیا خانه آمریکایی‌ها نیست که به خود اجازه دهند در آب‌های منطقه عرض‌اندام کنند و در امور داخلی کشورهای منطقه دخالت کنند. برای مقابله با چنین تهدیدی  امروز شاهد برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران و دو قدرت جهانی هستیم و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک رزمایش‌های مشترک دیگری را با این کشورها و دیگر کشورهای مقتدر جهان برگزار خواهیم کرد.
4610---0902
*
در روزهای اخیر ضدانقلاب شعار تغییر در کشور را سر داده بود اما نمی‌دانند که اگر تغییری قرار باشد رخ دهد علیه عوامل داخلی‌شان خواهد بود زیرا مردم مسببان هرج و مرج را می‌شناسند و از هدفشان مطلع‌اند. کسانی که در امور کشور اخلال‌ کرده‌اند، تریبون دشمنان و گوش به فرمان دستورات آنان بوده‌اند.
قادری
*
ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح و آغاز سال جدید میلادی بر تمامی مسیحیان جهان به ویژه هموطنان مسیحی و مسلمان کشورمان، امیدوارم در قرن جدید شاهد فروپاشی جبهه کفر و شرک و ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم و به همراه حضرت عیسی مسیح(ع) پشت سر آن حضرت در بیت‌المقدس نماز جماعت اقامه نماییم و بساط استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ ریشه کن شود.
طاهری
*
مشکلات هست، گرانی هست، فشار اقتصادی هست، بی‌تدبیری هست، جیب‌ها و یخچال‌های خالی هست و... اما اینها دلیل نمی‌شود که کشور را به آشوب بکشیم. آن اراذل و اوباش اجاره‌ای که این تخریب‌ها را انجام دادند رویای سوریه شدن ایران را داشتند. این آرزو را همگی‌شان به گور خواهند برد. انقلاب اسلامی که 40 سال قبل یک نهال بود و دشمنان در جنگ‌های شهری و 8 سال دفاع مقدس هیچ غلطی نتوانستند بکنند حال که آن نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است. باید برای حل مشکلات در انتخابات دقت کرد و افرادی را برگزید که برای خود کیسه‌ای ندوخته باشند. کسانی که میلیاردی خرج می‌کنند معلوم است که باید ابتدا به فکر هزینه‌های خرج‌شده خود باشند.
8688---0938
و 7250---0919
*
حسن ختام تمام سخنرانی‌های مساجد و محافل مذهبی تا اسفندماه باید این باشد که ای مردم! نمایندگان متعهد، جهادی و دیندار و متخصص انتخاب کنید.
9020---0935
و 2846---0935
*
انتخاب نماینده مجلس یعنی انتخاب تصمیم‌گیرنده برای زندگی و سرنوشت کل کشور. اگر با چشمی باز و شناختی عمیق فردی را که هم تعهد و هم تخصص داشته باشد انتخاب کنیم هم به معیشت و زندگی خود و هموطنان‌مان کمک کرده‌ایم و هم به کل کشور. اما اگر با چشم بسته و صرفا با تبلیغاتی که می‌کنند و فضاسازی‌ها و وعده‌های دهن پر کن رای دهیم هم به خودمان خیانت کرده‌ایم و هم به کشورمان.
7054---0935
*
در خبرها آمده بود که نخست‌وزیر ژاپن به رئیس‌جمهورمان گفته که در صورت مذاکره با آمریکا فراتر از تحریم‌ها برداشته خواهد شد! آن‌ها بارها و بارها عهدشکنی خود را به نمایش گذاشته‌اند و به قول آقای روحانی‌، انسان باید دیوانه باشد که با آمریکا مذاکره کند!
شکیبا
*
انقلاب اسلامی طی 40 سال بالندگی هم ریزش و هم رویش داشته است و به فرمایش امام مسلمین، رویش‌ها چند برابر ریز‌ش‌هاست. ریزشی‌ها هم کسانی هستند که چرب و شیرینی زندگی زیر زبانشان مزه کرده و هوای نفس و شیطان‌های بیرونی نیز به کمکشان آمده و آنها را از طرف مستقیم به سوی ضلالت و گمراهی و پادویی برای دشمن سوق داده است. و دشمنان بیرونی نیز به این جماعت دل خوش کرده‌اند.
0049---0911
*
وقتی که آقای رئیس جمهور دل به کدخدا بسته بود و نگاهی به ظرفیت‌های داخل کشور نداشت این همه مشکلات برای کشور و مردم پیش آمد. نقطه آسیب این‌جا بود.
3107---0902
*
وقتی مردم تهران در این هوای آلوده دست و پا می‌زدند چرا بعضی از مسئولین در شمال کشور به تفریح مشغول بودند؟ این‌کار ناپسند به منزله پاشیدن نمک روی زخم مردم است.
5247---0938
*
خطبه‌های دوم نماز جمعه مشهد در مورد بودجه 99 بسیار عالی و کارشناسانه بود. امیدوارم نمایندگان توجه جدی نمایند.
9020----0935
*
در شرایطی که آمریکا در جنگ اقتصادی با ایران است، باید مثل جنگ نظامی با افراد خیانتکار و احتکارکنندگان کالا و ارزاق و همچنین سوءاستفاده‌کنندگان ارز دولتی به عنوان مفسد فی‌الارض برخورد قضایی کرد و هیچ فرد خلافکاری مصونیت نداشته باشد.
8712----0912
*
از شهردار جزیره کیش می‌پرسم که آیا نمادهای وطنی نداشتیم که نماد برج ایفل را سمبل این جزیره ایرانی قرار دادید؟! چندین میلیارد پول بیت‌المال را خرج این کرده‌اید که نماد فرانسه ناجوانمرد را نصب کنید؟ جنایت‌های فرانسوی‌ها در 8 سال دفاع مقدس، خون‌های آلوده و... را فراموش کرده‌اید؟!
6254---021
*
افزایش مبلغ جریمه ورود به منطقه و محدوده طرح ترافیک جواب نمی‌دهد ولی اگر جریمه این تخلف توقف خودرو به مدت 3 ماه باشد نتیجه بخش خواهد بود. افزایش چند برابری مبلغ جریمه برای قشر مرفه نوکیسه و بی‌فرهنگ جامعه پول خرد محسوب می‌شود.
0471----0910
*
چرا از تولید خودروهای با سوخت پاک (آب، برق، گاز و...) حمایت نمی‌شود؟ و چرا روی تولید این‌گونه خودروها مطالعه و سرمایه‌گذاری نمی‌شود؟ بی‌توجهی به این امور یعنی سلامتی مردم برایشان مهم نیست.
1526----0910
*
مفسدین اقتصادی با غارت بیت‌المال برای خود و اطرافیانشان زندگی اشرافی دست و پا کرده‌اند اما نکته بسیار قابل توجه این است که اکثر مفسدین اقتصادی در محافل مدعیان اصلاحات حضوری پررنگ و رابطه‌ای صمیمی با این طیف سیاسی دارند!
5276---0919
*
چرا با کسانی که در داخل کشورند و به وسیله رسانه‌های بیگانه و دشمن مثل بی‌بی‌سی و آمریکا علیه نظام سمپاشی می‌کنند برخورد نمی‌شود؟
9915---0914
*
وقتی در خیابان چشمم به چایخانه‌های به اصطلاح سنتی می‌افتد که جوانان، این سرمایه‌های کشور و آینده‌سازان ایران‌زمین با این وضع اقتصادی جامعه، با بی‌خیالی به کشیدن قلیان مشغولند متأسف می‌شوم! دولتی که می‌گفت سالی یک میلیون شغل ایجاد می‌کند آیا لمیدن در این چایخانه‌ها را هم شغل محسوب می‌کند؟! یکی از علل رونق این چایخانه‌ها بیکاری جوانان است!
8717---0936
*
چندی قبل در کنار خانواده فیلمی را به عنوان فیلم خانوادگی تماشا می‌کردم. از مشاهده بعضی صحنه‌ها واقعا خجالت کشیدم. بنویسید ما مردم را کجا دارند می‌برند؟
3542---0912