شریعت نداری: ۹ دی ایستگاه پایان فتنه آمریکایی، اسرائیلی ۸۸ بود

سربازجوشریعت نداری: ۹ دی ایستگاه پایان فتنه آمریکایی، اسرائیلی ۸۸ بود  6دی-98
چه توقعی از یک عنصر پلید عقده ای با سابقه بازجویی و شکنجه گری و اعتراف گیری و پرونده  سازی و اتهام زنی با تجربه 40 ساله است که برای تبرئه کردن رژیم منفور ونامشروعی که رکوردارجهانی محکومیت نقض حقوق بشراست همه را متهم و محکوم به جاسوسی نفوذی بیگانه نکند؟
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ۹ دی ایستگاه پایان فتنه سال ۸۸ بود، گفت: با توجه به شواهد و اسناد موجود به وضوح می‌توان گفت فتنه‌ ۸۸ ، فتنه‌ای آمریکایی و اسرائیلی بود و مدیریتی بیرونی داشت و از درون حمایت می شد.
شریعتمداری: ۹ دی ایستگاه پایان فتنه آمریکایی، اسرائیلی ۸۸ بود
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان امروز در سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:  ۹ دی ایستگاه پایان فتنه سال ۸۸ بود که با توجه به شواهد و اسناد موجود به وضوح می‌توان گفت فتنه‌ ۸۸ ، فتنه‌ای آمریکایی و اسرائیلی بود مدیریتی بیرونی داشت و از درون حمایت می شد.
وی بیان داشت: فتنه ۸۸ جنگ احزاب یا همان جنگ خندق بود که همه دشمنان اسلام اختلافات ظاهری را کنار گذاشته بودند و به این نتیجه رسیدند که باید با هم موتلف شوند و اسلام نوپای آن روز را به پایان برساند.
شریعتمداری با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ منافقین، نهضت آزادی، ملی گراها و بهایی‌ها آمده بودند، بیان داشت:  تکفیری های بیرونی آن موقع هم وارد ماجرا شده بودند در بیرون هم همه حمایت می‌کرد، اوباما مرکل و تونی بلر از این فتنه حمایت می‌کردند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از مدتها قبل همه شرایط را آماده کرده بودند، دهها نفر از مسئولان عالی رتبه سرویس های اطلاعاتی بیگانه تحت عنوان اساتید دانشگاه ها و تحت عناوین دانشگاهی وارد کشور شده بودند و با کسانی که قرار بود در فتنه نقش آفرینی کنند جلسات آموزشی گذاشتند و برخی از آنها را به کشورهای دیگر برده بودند.
ادامه دارد...