به من چه؟! (گفت و شنود)


 دروغ نامه کیهان 9 مزرداد -99
سربازجوی مفتگی با ژست یه کتی
شده  حامی  تهاجم  مضحک ماکتی
چون پاسداران  جنایتکار
جنگ افروز و جانی و نابکار
برپا کردن مانور همایشی
موشکی  و  رزمایشی
 تبلیغاتی  و فرمایشی
ضدآمریکایی  نمایشی
تاسربازجوبرای خودنمایی
محورش کنه قدرت نمایی
   گفت: چه خبر؟!
گفتم: دیروز با شلیک موشک‌های پیشرفته سپاه
در خلیج‌فارس و تمرین انهدام ناو هواپیمابر آمریکا،
نظامیان آمریکایی مستقر در بحرین و امارات و قطر از ترس به پناهگاه رفتند و نظامیان صهیونیست هم وضعیت قرمز اعلام کردند.
گفت: پس آن‌همه لاف که می‌زدند و قمپزی که در می‌کردند چه شد؟!
گفتم: یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی گفته است؛ ما و نیروهای آمریکا و حتی کشورهای عربی دوست ما از همه طرف
در محاصره ایران و نیروهای مقاومت همپیمان ایران
قرار گرفته‌ایم.
گفت: خُب وقتی همه آنها در تامین نیاز آمریکا و رژیم‌صهیونیستی سهیم هستند باید در مجازات هم سهم داشته باشند!
گفتم: ‌ دو نفر به شکار رفته بودند و یکی از آنها به یک شیر شلیک کرد ولی تیرش خطا رفت و شیر به آنها حمله کرد. اولی رفت بالای درخت و به دومی گفت بیا بالا!یارو گفت؛ به من چه مگه من شلیک کردم؟!