پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

پیامک های ساختگی ودروغ  اوین نامه کیهان و خوانندگان  9 مرداد – 99
 * برای اصلاح امور و حل مشکلات، مردم هیچ امیدی به این دولت ندارند. امید مردم به مجلس و قوه قضائیه است بلکه با کارهای انقلابی این دو قوه برخی مشکلات کشور و مردم حل بشود.
1648---0915
تطهیر پادوهای رسانه‌ای آمریکا و سعودی توسط روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد جای تأسف بسیار دارد. از آن بدتر پاسخ آن روزنامه به کیهان است که چرا معترض خوش‌رقصی‌شان برای بیگانگان شده است! پررویی تا چقدر؟
8688---0938
بعضی از مدعیان اصلاحات به حدی سطحی‌نگر هستند که فکر می‌کنند دموکرات‌ها اگر در انتخابات آمریکا پیروز بشوند مشکل برجام حل خواهد شد. چرا نمی‌خواهند بفهمند که آمریکا دشمن است و انتظار دوستی از دشمن از کم‌عقلی است. چرا فراموش کرده‌اند که بیشترین تحریم‌های علیه ملت ما توسط دولت همین حزب دموکرات صورت گرفته است.
8688---0938
به اسم «طرح خروج دام از جنگل» هزاران نفر از اهالی ساکن حاشیه جنگل‌ها را از زادگاه و دیار آبا و اجدادیشان خارج کردند تا بتوانند با خلوت شدن جنگل و با شعار احیای میلیونها اصله درخت پهن برگ، جنگل‌های هیرکانی را غارت کنند! و حالا با خلوت‌شدن روستاهای حاشیه جنگل برخی از متمولین شهرهای دیگر کشور به راحتی در آنجا به ساخت ویلا مشغول شوند و همچون اربابان سابق، روستائیان را تحقیر کنند.مرادی چناری
فلسفه وجودی رسانه ملی این است که صدا و بلندگوی مردم باشد ولی مشاهده می‌شود که در انتقاد از مسئولین لکنت زبان دارد. تعداد کشته‌های کرونایی به بالای 200 نفر رسید و تهران به وضعیت قرمز وارد شد چرا در صدا و سیما مسئله لغو طرح ترافیک تهران مطرح نمی‌شود و بر سر دولتمردان فریاد نمی‌زنند؟
1156---0939
مناسبت‌های محرم و صفر نباید به عامل شکاف و ایجاد دودستگی در بین مردم تبدیل شود. این مخالف‌خوانی‌ها با روح مکتب امام حسین(ع) سازگاری ندارد. چه اشکال دارد که با رعایت تمام اصول بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای سالار شهیدان عزاداری کرد؟
3107---0902
یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که برخی نمایندگان دوره قبل از تخلیه منازل سازمانی مجلس در سعادت‌آباد طفره می‌روند! گویا اینها به رانت‌خواری عادت کرده‌اند. از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود اسامی آنها رسانه‌ای شود تا ماهیت رانت‌خواران بیشتر برای مردم آشکار شود.ابوالقاسمی
جانسون، ماکرون و مرکل این پادوهای دولت پلید آمریکا که حتی شخصیت و حریت محکوم کردن عمل گستاخانه ارباب خود در شکستن امنیت مسافران هواپیمای ایرانی را ندارند، بدانند افکار عمومی ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان، به شدت از سردمداران دولت جنایتکار آمریکا و پادوهای اروپایی‌اش نفرت دارند.نوربخش- مشهد مقدس
آقای رئیس جمهور! هنرمندی و هوشمندی دولت ایران عدم خروج از برجام نبود! بلکه امضای برنامه اقدام مشترکی با غرب بود که نتواند در مقابل قانون‌شکنان غربی، خسارت بگیرد و چنان دست و پای خود را محکم ببندد که برای گرفتن حق ملت خود حتی نتواند شکایت کند!
6043---0916
اصلاح‌طلبان با چه رویی دستاورد هیچ و خسارت‌آفرینی برجام را تابوشکنی افتخارآمیز مذاکره با شیطان بزرگ می‌دانند؟! این چه افتخاری بود که زیرپای بی‌سروپایی مثل ترامپ له شد؟ این چه افتخاری است که تحریم‌ها هنوز در سرجایش هست و 7 قطعنامه نیز که قرار بود ملغی شوند به قوت خود باقی‌اند؟
2977---0933
با تشکر از یادداشت روز بسیار عالی «چه کسانی کره‌ای‌ها را گستاخ کردند» به قلم آقای کمال احمدی، لازم است متولیان وزارت امور خارجه به ملت کشورمان توضیح دهند که چرا در برابر دولت سارق کره جنوبی که هفت میلیارد دلار کشورمان را بی‌دلیل بلوکه کرده و پاسخگو هم نیست موضع قاطعی نمی‌گیرند؟
یک پیام
گویا رئیس دولت دهم با تفکرات مشائی، مشاعرش را از دست داده که با قاتل هزاران کودک یمنی مکاتبه و بن‌سلمان سفاک و تشنه قدرت را «برادر» خطاب می‌کند! آیا می‌خواهد واسطه شود و جنگ خانمان‌سوز وحشی‌گری آل‌سعود یهود با یمن مظلوم را خاتمه دهد؟! واقعا این نگرش و فهم از مسائل جهان و منطقه 180 درجه با آن گفتمان دوره شروع به کار دولت نهم متفاوت است.
3949---0912 
و 8712---0912
خیلی‌ها از نامه احمدی‌نژاد به بن‌سلمان متعجب شدند! ولی او حاضر است به هر قیمتی در صدر اخبار باقی بماند، آیا چنین فرد نامتعادلی لیاقت نامزد شدن مجدد را دارد؟
8688---0938
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بعضی افراد حقیقی صاحب 200 مسکن در تهران هستند. باید از این جماعت مالیات‌های سنگین گرفته شود.
8688---0938
وزارت صمت در این وانفسای گرانی، تورم و بیکاری و... تاثیرگذارترین وزارت‌خانه در معیشت مردم و صنعت و تولیدات و مبارزه با تورم است. چرا رئیس‌جمهور معرفی وزیر آن را معلق نگه داشته است؟
0049---0911
تصمیم‌های ضد و نقیض در مورد سهام عدالت، شیرینی و حلاوت آن را در کام دارندگان تلخ کرده است.
9850---0910
چرا به سازمان‌های دولتی اجازه داده می‌شود در طول سال طی چند نوبت به افزایش قیمت‌ها اقدام نمایند؟ مگر دولت سالی چند بار حقوق‌ها را افزایش می‌دهد که سازمان‌هایش چنین معامله‌ای با مردم می‌کنند؟! تابستان که کمترین استفاده از گاز خانگی می‌شود وقتی قبض ده هزار تومانی به هشتاد هزار تومان تبدیل می‌شود در فصل سرما چه می‌خواهد بشود؟
8834---0911
شرکت فرآورده‌های لبنی ... تمام محصولات خود را تا 100 درصد افزایش قیمت داده است. در میانه این افزایش قیمت‌های بی‌رویه دستگاه‌های نظارتی کجا هستند و چه می‌کنند؟
کرمی
با توجه به فشار روز افزون به اقشار آسیب‌پذیر، قشر زیر خط فقر که هر روز هم با عملکرد ناصواب برخی دولتمردان بر شمار آن‌ها افزوده می‌شود احیای طرح بسیج اقتصادی و تخصیص کالابرگ ارزاق- که می‌تواند به‌صورت الکترونیک باشد- ضروری به نظر می‌رسد.
3811---0912
کرونا ضربه جبران‌‌ناپذیری به زندگی مردم به ویژه قشر کارگران روزمزد وارد کرده است. اقدام به تعطیلی خطوط اتوبوسرانی کلان‌شهر مشهد در روزهای تعطیلی نه تنها هیچ‌گونه تاثیری بر شکستن زنجیره کرونا ندارد بلکه بر مشکلات قشر مستضعف و کارگر می‌افزاید. از وزیر کشور و استاندار خراسان درخواست ملتمسانه داریم جلوی این اقدام غیرکارشناسی را بگیرند و به جای‌ آن ورودی‌های مشهد را کنترل و محدود نمایند.گروسی
بعد از گذشت دو ماه از فروش سهام عدالت، پیامی از بانک سپه برایم آمد که «به اطلاع می‌رساند وجه واریزی بابت فروش سهام عدالت به صورت علی‌الحساب می‌باشد» در حالی که کارگزاری بانک سپه تا به حال هیچ مبلغی واریز نکرده است! چرا پیام غیرواقعی ارسال می‌کنند؟
3780---0937