امام جمعه ورامین: دانشمندان متعهد راه شهید فخری‌زاده را ادامه می‌دهند

امام جمعه ورامین: دانشمندان متعهد راه شهید فخری‌زاده را ادامه می‌دهند 14- آذر - 99

با توصیه امام جمعه وارامین می بایست همه دانشمندان متعهد به پیمودن راه فخری ز اده شوند یعنی آماده  ترور وکشته شدن باشند.

امام جمعه ورامین: دانشمندان متعهد راه شهید فخری‌زاده را ادامه می‌دهند

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان ورامین گفت: هر چند که شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده ضایعه بزرگی برای کشور محسوب می‌شود ولی به طور قطع دانشمندان متعهد و متخصص ایران اسلامی راه این شهید سرافراز را ادامه می‌دهند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی در پیام نماز جمعه این هفته ورامین که به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع کرونا برگزار نشد، اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید فخری‌زاده مایه تأثر و ضایعه‌ای بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: شهادت بهترین پاداش برای خدمات وی بود ولی نباید راه و مسیری که این شهدا برای پیشرفت کشور ترسیم کرده‌اند فراموش شود.

امام جمعه ورامین ادامه داد: محروم شدن جامعه از چنین انسان‌های بزرگی، صدمات جبران ناپذیری برای کشور به همراه دارد ولی به طور قطع دانشمندان متعدد و یاران او در کشور، راه این شهید را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تأکید بر لزوم شناسایی و مجازات عاملان این جنایت گفت: این جنایت بار دیگر ثابت کرد که آمریکا و اسرائیل در دشمنی با ملت ایران کوتاه نمی‌آیند و ما نیز باید با تمام توان در برابر آنها ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد:همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند،آمریکا و اروپا هیچ گاه مورد اعتماد نیستند و مذاکره با آنها نتیجه بخش نیست.

آیت الله محمودی افزود: مسوولان و مردم باید با تکیه بر توان داخلی و به حل مشکلات درون کشور با وحدت و همدلی بیاندیشند و به طور یقین با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و امید نداشتن به خارج از کشور می‌توان از این امتحان الهی سربلند بیرون آمد و زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کرد.

وی با دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مهمترین معیار برای محبوبیت نزد خداوند متعال، تقوا و پرهیزکاری است؛ از این رو در قرآن کریم آمده که خداوند با کسانی است که اهل تقوا و نیکوکار باشند.

امام جمعه ورامین احسان و نیکوکاری را یکی از مصادیق تقوا دانست و افزود: در شرایط حساس اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا لازم است تا همه مردم و مسوولان به یاری دیگران شتافته و با دستگیری از نیازمندان، موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم کنند.

دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی و بدست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.