دولت بودجه را غیر واقعی بسته است/ اصلاح حوزه مالیات در بودجه

 دولت بودجه را غیر واقعی بسته است/ اصلاح حوزه مالیات در بودجه  9-دی99

از رژیم نامشروع تقلبی  ضد قانون ومدیریت و برنامه ریزی  در شرایط تحریم توقعی غیر از تنظیم بودجه غیرواقعی نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه دولت بودجه را غیر واقعی بسته و دنبال اصلاح بودجه نیست گفت: ما در مجلس دنبال اصلاح ساختار بودجه هستیم که در همین راستا یکی از کارهای مهم، اصلاح حوزه مالیات در بودجه است.

دولت بودجه را غیر واقعی بسته است/ اصلاح حوزه مالیات در بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در نشست گرامیداشت حماسه روز نهم دی و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دیدار با اساتید دانشگاه‌های استان همدان در بستر فضای مجازی اظهار کرد: تقارن ایام فاطمیه, روز ۹ دی و اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان از این است که رمز ماندگاری هر سه ایام پیوند با اهل بیت(ع) و بصیرت الهی است.

وی با بیان اینکه دشمن هر ۱۰ سال به دنبال توطئه و فتنه در کشور است و هر بار با یک فتنه جدید و چهره جدید وارد می‌شود گفت: دشمن یک روز با فتنه فرهنگی عرض اندام می‌کند و یک روز سیاسی، الان هم به دنبال فتنه اقتصادی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معاندان نیز با افزایش قیمت اجناس، دپوی کالاها و فشار اقتصادی به دنبال ایجاد فشار به مردم و  جدا کردن آنها از نظام هستند تصریح کرد: در همه فتنه‌ها عوامل داخلی نقش داشتند تا آمریکا را بر این کشور مسلط کنند که البته به فرموده مقام معظم رهبری خواب بازگشت آمریکا خواب تعبیرناشدنی است.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت و بالا بردن سطح بینش و معرفت مردم گفت: رسالت حضرت زهرا سلام‌الله علیها دفاع از ولایت و بصیرت‌افزایی در بین مردم بود تا حق را از باطل تشخیص دهند بنابراین لازم است برای مردم به خصوص نسل جوان مسائل بصیرتی را عنوان کرد.

فلاحی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند و ثروتمند است اما دولت‌های آن در برخی مواقع ضعیف عمل می‌کنند تأکید کرد: باید خود را از وابستگی به نفت خارج کرده و با تقویت تولید داخل و اقتصاد مقاومتی خود را از وابستگی برهانیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد لایحه بودجه گفت: متاسفانه دولت بودجه را غیر واقعی و سیاسی بسته است و دنبال اصلاح بودجه نیست اما ما در مجلس دنبال اصلاح ساختار بودجه هستیم که در همین راستا یکی از کارهای مهم، اصلاح حوزه مالیات در بودجه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید یک جابجایی مالیاتی انجام شود بیان کرد: مالیات‌هایی که به مردم به خصوص قشر مستضعف فشار می‌آورد باید حذف و درعوض برخی از افراد  که دارای معافیت مالیاتی هستند مکلف به پرداخت مالیات شوند.