پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان  9 دی - 99

 پیامک های ساختگی  ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 
 
*
سردار دلها ارادتمند خاص حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) بود و همه ساله در کرمان مراسم فاطمیه برگزار می‌کرد. خداوند هم مقدر کرد اولین سالگرد شهادت این شهید در ایام فاطمیه برگزار شود. روحش شاد و یادش گرامی و حشر با معصومین روزی او باد.
4190---0917
*
حقیقت این است که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی جهان روی خوش به خودش ندید. در حال حاضر حیرت و اضطراب دنیا را فرا گرفته است. از آن عزیز رستگار شده می‌خواهیم که در آرامش خود در عالم برزخ برای همه ما دعا بکند و عاقبت‌به‌خیری طلب نماید.
3356---0919
*
در سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و 9 دی روز بصیرت قرار داریم. جا داشت که یادمان این شهید عزیز و شهدای فتنه در میادین اصلی شهرها به ویژه تهران نصب می‌شد. ما هر چه داریم از شهدا داریم.
9239---0922
*
شهادت سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی در سن 62 سالگی آن هم بدست شقی‌ترین اشقیا مدال افتخاری برای اسلام و جبهه مقاومت است که تا ابد خواهد درخشید. من افسوس به حال خودم می‌خورم که پیر شدم ولی شهادت نصیبم نشده است.
8902---0614
*
برخی از افراد، مراسم عزاداری سالار شهیدان را برگزار می‌کنند اما سبک زندگی آنان فرسنگ‌ها با مرام سیدالشهدا (علیه‌السلام) فاصله دارد. امروز نیز مدیرانی را می‌شناسیم که مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آن قهرمان بی‌بدیل را برگزار می‌کنند اما در اعمال مدیریت راه و روش لیبرال‌مآبی خود را طی می‌کنند! در طول این یک سال پس از شهادت این عزیز بفرمایند چه تغییری در سبک مدیریتی‌شان رخ داده است؟ تجلیل از حاج قاسم، اقتدا به روش و منش آن بزرگوار است.
دولابی
*
تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان از برنامه‌های توطئه‌آمیز دشمنان در فتنه سال 88 همان طور که در برنامه تلویزیونی بدون توقف شبکه 3 سیما بیان شد، روشنگر خیلی از مسائل بود و حکایت از عمق این فتنه آمریکایی داشت.
0049---0911
*
از صدا و سیما به خاطر پخش مستندهای بصیرت‌افزا همچون داستان اتم که از زبان مدیران، خیانت‌های نفوذی‌ها آشکار می‌شود و نیز برنامه‌های ثریا و جهان‌آرا و... تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم مردم با دیدن این برنامه‌های مفید در تمام انتخابات با بصیرت و تأمل و دقت شرکت نمایند و بدانند تک‌تک آراءشان بعضاً تا دو سه دهه به نظام و کشور از حیث پیشرفت یا پس‌رفت تأثیر دارد.
احمدزاده
*
روشنگری آقای شریعتمداری در برنامه «بدون توقف» بسیار موثر است. ای کاش این را هم قید می‌کردند که خانم کلینتون در کتابش نوشته اگر موفق می‌شدیم موسوی را به عنوان رئیس‌جمهور سر کار بیاوریم هیچ‌وقت داعش را ایجاد نمی‌کردیم! بهتر است روشنگری‌های آقای شریعتمداری در مورد فتنه 88 سلسله‌وار در روزنامه چاپ شود.
8902---0914
و 2842---0910
*
با تشکر از آقای شریعتمداری که در برنامه بدون توقف حقایق فتنه 88 را بیان نمودند ولی آیا اسناد قابل قبولی برای دادگاه دارند تا در صورت شکایت اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان فرمان تحریم فلج‌کننده را به غربی‌ها و شیطان بزرگ داده‌اند ارایه کنند؟!
بیگ‌زاده
*
با دیدن برنامه جهان‌آرا در شبکه افق در تاریخ 99/10/6 و بحث خصوصی‌سازی  و خیانت‌های صورت گرفته در آن قلبم به درد آمد که چرا عده‌ای دنیاطلب بی‌خبر از خدا به جای خدمت به مردم و طبقه محروم آب به آسیاب دشمن ریخته‌اند!
8712---0912
*
پیام لایحه بودجه دولت برای سال بعد این است که تنها راه حیات کشور تکیه به نفت می‌باشد و آن هم با ترحم غربی‌ها قابل دستیابی است. غیر از این راه هم بلد نیستند کشور را اداره بکنند.
9512---0915
*
با وضعیت اسفباری که جماعت دلال بر سر توزیع و قیمت کالاها و محصولات کشاورزی آورده‌اند نیاز است یک سامانه جامع اطلاعاتی در کشور شکل بگیرد و تولیدکنندگان بتوانند با حذف واسطه‌ها و با قیمت مناسب محصولات خود را بدست مصرف‌کنندگان واقعی برسانند.
9512---0915
*
از دستگاه‌ قضایی انتظار داریم هرچه زودتر برخورد قانونی با مسئولانی که با
ترک فعل خسارت‌های سنگین به کشور و ملت وارد کرده‌اند را شروع کند. این روزها آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به جای اینکه بابت متوقف ساختن پروژه مسکن مهر از مردم عذرخواهی و طلب بخشش کند با قلم و یادداشت‌های خویش در نشریات زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان نمک بر زخم ما مردم می‌پاشد.
0049---0911
*
خطاب به آقای رئیس‌جمهور که مدام سخنان گذشته خویش را منکر می‌شوند یا فراموش می‌کنند عرض می‌کنم بلایی که عدم ثبات گفتار و رفتار بالاترین مسئول اجرایی کشور بر سر ملت می‌آورد از جنگ بدتر است.
7000---0919
*
به آقای نمکی وزیر محترم بهداشت عرض می‌کنم توجه و تمرکز ایشان و همکارانشان روی ویروس کرونا موجب شده از افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته  قیمت داروها غافل بشوند. به‌عنوان مثال قیمت قرص پلاویکس که شش ماه قبل جعبه 28 عددی آن 50 هزار تومان بوده الان به 320 هزار تومان رسیده است. مردم به‌ویژه قشر ضعیف جامعه زیر فشار این گرانی در حال له شدن هستند.
دکتر طوسی‌زاده از اصفهان
*
نکته بسیار مهمی که در مجموعه مستند غیررسمی (از دیدار رهبر معظم انقلاب) از دیدها پوشیده ماند این بود که همه مدعوین در کنار هم نشسته بودند و تنها یک میکروفن سیار بین آنها دست به دست می‌شد تا اظهار نظر کنند. یعنی در نهایت سادگی و صرفه‌جویی.
سیدطباطبایی
*
چرا برخی از روسای جمهور یا اطرافیانشان در ماه‌های پایانی مسئولیت فیلشان یاد هندوستان می‌کند و از کمی اختیاراتشان می‌نالند؟ با این همه اختیارات که حتی هم‌قطارانشان می‌گویند اگر به چوب خشک داده بودند بیش از این فعالیت می‌کردند، چرا فرار به جلو می‌کنند؟ از این ادبیات فرار از زیر بار مسئولیت 8 ساله، رکود، بیکاری، رهایی اقتصاد کشور و سرگرم کردن مردم دریافت می‌شود تا نمایش خدمت صادقانه!
0312---0939
و 6960---0936 و 2846---0935
*
دانش‌آموزان برای دریافت دیپلم متوسطه به جای طرح کاد قدیم لازم است یک دوره سه‌ماهه فنی متناسب با رشته و علاقه خود را به‌صورت اجباری بگذرانند تا همراه با مدرک مجهز به یک دیپلم و یک مهارت وارد جامعه شوند و بتوانند یک زندگی را با کار و حرفه خود اداره کنند.
0685---0916
*
به رئیس شورای اسلامی شهر تهران عرض می‌کنم در نامگذاری معابر و خیابان‌ها اولویت نخست با شهیدانی است که جان خود را برای اعتلای اسلام و انقلاب و کشور فدا کرده‌اند نه افراد معلوم‌الحالی که تمایلاتشان فقط در جهت وزش باد است.
5364---0912
*
همه اقوام ایران محترم و عزیز هستند. متاسفانه عده‌ای معلوم‌الحال دانسته یا ندانسته به دلایل مختلف با شعار پان ترکیسم یا ملی‌گرایی افراطی فارسی به‌دنبال ایجاد شکاف در اتحاد ملت هستند. باید هوشیار بود و توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد.
4866---0935
*
در تاریخ 93/8/21 قبل از اخراج کارکنان شرکت مادرتخصصی پالایش و پژوهش خون طی مقاله‌ای در کیهان، قسمتی از تخلفات واگذاری غیرقانونی شرکت مذکور را به مسئولین گوشزد نمودم. اما متاسفانه علی‌رغم ارائه مستندات و درخواست از سازمان بازرسی کشور و دیوان محاسبات تا امروز با گذشت 6 سال هیچ اقدامی در جهت رسیدگی به این واگذاری صورت نگرفته است!
6568---0912
*
جاده تربت‌حیدریه تا ریوش کاشمر دارای دست‌اندازهای خطرناک است. با وجود این مشکل خطر تصادف هر روز در کمین ماشین‌های عبوری از این جاده است و جان رانندگان و سرنشینان را تهدید می‌کند.
8521---0915
*
جای تعجب و تاسف است که معاون وزیر علوم در سفر به شهرستان قائن به جای اینکه وعده رفع مشکلات دانشگاه بزرگمهر این شهرستان را بدهد پیشنهاد حذف رشته‌های دایر را داده است! از مقامات و مسئولان بالاتر تقاضای رسیدگی داریم.
5255---0915