پیامک ساختگی و دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان  8 دی - 99

 پیامک  ساختگی و دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

به سالگرد حماسه 9 دی سال 88 نزدیک شده‌ایم. فراموش نمی‌کنیم که در فتنه عمیقی که آن سال اتفاق افتاد عمارهای انقلاب سکوت نکردند بلکه با افشاگری‌های خود مردم را برای تشخیص حق از باطل کمک کردند و بعد از گذشت مدتی حماسه 9 دی به وجود آمد و مردم یکپارچه به خیابان ریختند و بساط فتنه را جمع کردند.
0609---0915
رئیس دولت بر چه اساسی می‌گوید من نظارت مجلس را تحمل نمی‌کنم و برای من تعیین تکلیف نکند؟! همه در برابر قانون باید تمکین کنند و الا سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. لطفاً از این لجاجت و سرپیچی از قانون دست بردارند؟!
زاهد- رشت
ساخت نفتکش غول‌پیکر توسط متخصصان متعهد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) مشت محکمی بود بر دهان استکبار جهانی و کسانی که می‌گفتند ایرانی‌ها فقط بلدند آبگوشت بزباش درست کنند!
عسگری
در پاسخ رئیس سازمان برنامه و بودجه که گفته بود مردم، ما را به خاطر صداقت و درستی کردارمان پذیرفتند و به ما رأی دادند باید گفت کاملاً درست است. نمونه‌های روشن این صداقت ادعای لغو بالمره تحریم‌ها از فردای برجام بود و یا این که از شنبه کشور به حال عادی بازمی‌گردد و... و آخرین نمونه آن هم گره زدن واکسن به FATF بود که حتی وزیر بهداشت و رئیس بانک مرکزی آن را رد کردند! اینها فقط گوشه‌ای از ده‌ها و صدها نمونه درست‌کرداری و صداقت شماست!
سوری
این کریسمس به بولتون صهیونیست چه می‌گذرد؟! قرار بود در تهران جشن بگیرد ولی مثل صدام، رجوی،‌ داعش، زم، بن‌سلمان ناکام شد و باید منتظر سرنوشتی همانند همه بدبخت‌های دشمن انقلاب اسلامی باشد.
0312---0939
از نمایندگان انقلابی درخواست می‌شود بودجه‌های سال‌های گذشته را نیز بررسی نمایند تا اگر ردیف بودجه‌ای برای سند خیانت‌بار 2030 در نظر گرفته شده بود، با مسببان آن برخورد کنند.
9970---0938
کاش مجلس شورای اسلامی فکری برای بودجه صدا و سیما بکند تا مجبور به پخش آگهی‌های مبلغ فرهنگ اشرافی و بعضاً مسئله‌دار و مروج مصرف‌گرایی نشود.
9704---0912
متأسفانه باید اعتراف کرد بعد از گذشت چند دهه از انقلاب هنوز نظام آموزشی فاقد هدفمندی در زمینه اشتغال است. چرا طبق نیاز کشور دانشجو جذب نمی‌شود و چرا هیچ دستگاه و مسئولی پاسخگو نیست؟
0685---0916
لایحه بودجه توسط صدها کارشناس و وزیر و معاون وزیر تهیه می‌شود و چطور می‌شود که هیچ کدام از وزرا و معاونین از اختصاص بودجه و ردیف برای سند خفت‌بار 2030 مطلع نشده‌اند. مگر اینکه بپذیریم بودجه توسط نفوذی‌ها تهیه شده و البته خداوند خطاکاران را رسوا می‌کند.
قاجار دولو
من و همسرم هر دو برای تست واکسن ایرانی کرونا اعلام آمادگی می‌کنیم. فراموش نمی‌کنیم که بیگانگان به ایران خون آلوده فروختند. خارجی‌ها جیب ما را نزنند کار خیر پیشکش.
6535---0912
آقای رئيس‌جمهور پاسخ بدهند آیا مذاکره با آمریکایی که به راحتی از برجام خارج می‌شود و خسارت سنگین به کشور وارد می‌کند و علاوه بر آن سردار سلیمانی این سردار پرافتخار کشورمان را به شهادت می‌رساند نوعی پذیرش خفت نیست؟
3107---0902
آیا آقای رئيس‌جمهور خبر دارند قیمت هر عدد پوشک نوزاد به 5 هزار تومان رسیده و برای هر روز باید تعداد 4 تا 5 عدد از این پوشک‌ها مصرف بشود. یک کارگر معمولی از کجا و چگونه ماهیانه بالای یک میلیون تومان فقط برای پوشک نوزاد کنار بگذارد؟
0869---0911
شیطان بزرگ که مانع ورود داروهای بیماران خاص(مثل سرطان، ای‌بی و...) به کشورمان می‌شود چطور واکسن کرونا را حاضر است به ایران تحویل دهد؟! مسئولین امر ضمن هوشیاری، باید تأمل نمایند تا فردا بلایی مثل بلای برجام، بر جان مردم نیفتد!
9087---0901
از مسئولین امر درخواست می‌شود در امر تبدیل عضویت نیروهای شرکتی و قراردادی کارکنان کادر درمان سراسر کشور که در خط مقدس مبارزه با ویروس کرونا مجاهدانه و شبانه‌روز ایثارگری کردند اهتمام ویژه‌ای داشته باشند این عزیزان بدون آزمون تبدیل وضعیت شوند تا بخشی از خدمات شایسته آنها، پاس داشته شود.
4641---0912
خرم‌آباد لرستان جوان‌ترین شهر ایران با مشکل بیکاری مواجه است ولی نهادها و ادارات و صنایع این شهر را غیربومی‌ها اداره می‌کنند و این اجحاف در حق مردم این منطقه است. مسئولین تدبیری نمایند تا از بیکاری جوانان این منطقه کاسته شود.
0685---0916
از کلانتری خانی‌آباد نو درخواست می‌شود گشت‌های ویژه شبانه خود را در کوچه‌های اطراف بیشتر کنند تا سارقین خودروها نتوانند علی‌رغم نصب سیستم ایمنی، خودروها را سرقت نمایند. در خیابان شهید خان‌محمدی شریعتی روزی نیست که خودروها از وجود دزدان در امان باشند.
9239---0922
عجیب است که طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای کارکنان بازنشسته هواپیمایی کشوری اجرا نمی‌شود. آیا دیواری کوتاه‌تر از ما وجود ندارد؟
7358---0910
با توجه به حرمت اسراف در معارف دینی ما و توصیه‌های مسئولین به صرفه‌جویی در مصرف برق، چرا روزها چراغ برق برخی از آزادراه‌ها (مثل آزادراه قم - تهران) روشن می‌مانند؟!
مسافر ششم دی‌ماه مسیر قم - تهران
روبه‌روی ایستگاه شیخ‌الرئیس خیابان پیروزی چندماه است توسط شهرداری منطقه کنده شده و رها شده است. عملیات عمرانی در این منطقه خیلی با کندی پیش می‌رود. تنها پل عابرپیاده برقی همین منطقه (میدان احمدیه) بیش از یک سال است که خراب است ولی هیچ خبری از بازسازی و راه‌اندازی آن نیست؟!