همتی: به نقش کارآمد دولت در ایجاد فرصت‌های برابر و بسط عدالت باور دارم

 همتی: به نقش کارآمد دولت در ایجاد فرصت‌های برابر و بسط عدالت باور دارم۹-خرداد-۱۴۰۰

تئوری باید همراه با عمل باشد پس  تنهاباورداشتن کافی نیست بلکه بایدزمینه عملی شدنش وجود داشته باشد . عملکرد ۴۲ ساله تبعیض آمیز فسادزای رژیم ولایت فقیه جای هرگونه خوش باوری باور به عدالت وبسط آن را مسدود کرده است چون حرکت تاکنونی درجهت معکوس این باور طی شده است.

همتی: به نقش کارآمد دولت در ایجاد فرصت‌های برابر و بسط عدالت باور دارم

تهران-ایرنا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: در سه حوزه آموزش، سلامت و حمایت از آسیب‌پذیرترین شهروندان، به نقش کارآمد دولت در ایجاد فرصت‌های برابر، بسط عدالت و افزایش پوشش و کیفیت خدمات عمومی باور دارم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در عین دفاع از نقش بازار رقابتی و فاقد انحصار در بسیاری از حوزه‌ها، به طور ویژه در سه حوزه آموزش، سلامت و حمایت از آسیب‌پذیرترین شهروندان، عمیقا به نقش کارآمد دولت در ایجاد فرصت‌های برابر، بسط عدالت و افزایش پوشش و کیفیت خدمات عمومی باور دارم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.