افزایش شهرهای قرمز کرونایی کرمانشاه15-مرداد-1401

ایسنا/کرمانشاه تعداد شهرهای قرمز کرونایی استان کرمانشاه به چهار شهرستان افزایش یافت.
حامد بهرامیان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علومپزشکی کرمانشاه با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان، گفت: براساس این رنگ بندی چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز، شش شهرستان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
وی شهرستان های قرمز کرونایی استان را شامل گیلانغرب، کنگاور، صحنه و هرسین معرفی کرد.
بهرامیان گفت: شهرستانهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، روانسر، جوانرود و پاوه هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.
به گفته بهرامیان شهرستانهای دالاهو، سنقروکلیایی، قصرشیرین و ثلاث باباجانی هم در وضعیت زرد هستند.
بیش از 230 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.