مسمومیت ۲۰ شناگر در مشهد با گاز کلر

 مسمومیت ۲۰ شناگر در مشهد با گاز کلر15-مرداد-1401

سخنگوی اورژانس از مسمومیت ۲۰ شناگر در یکی از استخرهای مشهد با گاز کلر خبر داد.                                                   مسمومیت ۲۰ شناگر در مشهد با گاز کلر

به گزارش «تابناک»، مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: عصر امروز اعلام مسمومیت تعدادی از شناگران در یکی از استخرهای مشهد به سامانه ۱۱۵ اعلام شد.

وی با بیان اینکه ۸ دقیقه بعد از اولین تماس آمبولانس‌ها به محل رسیدن، گفت: تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردن شناگران از ۶ سال تا ۵۰ سال هستند که دچار مسمومیت با گاز کلر شده اند.

سخنگوی اورژانس گفت: ۲۰ نفر از این افراد به مراکز درمانی برای دریافت سایر خدمات درمانی منتقل شدند.