رفسنجانی: راي روحاني 3 درصد بود /با حمايت من 50 درصد شد

خبر ويژه 
  2 اسفند -94
 


گفته می شود رب ولی نه به این غلیظی . اینکه صلاحیت نامزدی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم  رفسنجانی رد شد ولی نامزدی حسن روحانی تأیید شد وآقازاده یاسر رفسنجانی وآخوند یونسی وزیر اطلاعات دوران خاتمی جزو ستاد انتخاباتی روحانی شدند وکمک زیادی به روحانی کردند تا مقابل نامزدان مدعی اصول گرا در 24 خرداد 92برنده شود شکی نیست . مشروط بر اینکه به جز حامیان رفسنجانی حامیان مدعی اصلاح طلب هم به روحانی رأی دادند. برجسته کردن اینگونه تیتر خبری تلاش برای ایجاد اختلافب ین روحانی و رفسنجانی درآستانه یا نتخابات هفتم اسفند از سوی باندهای رسانه ی- خبری- سیاسی دلواپسان نگران است.
هاشمي رفسنجاني مي گويد: دکتر روحاني يک هفته قبل از انتخابات 92، سه درصد راي داشت که با حمايت من به بالاي 50 درصد رفت.
    
به گزارش گروه سياسي خبرگزاري دانشجو، وي روز جمعه در جمع اعضاي ستادهاي انتخاباتي مردمي و ائتلاف فراگير اصلاح طلبان و حاميان دولت در حسينيه جماران، با بيان اينکه گام بعدي پيشرفت بعد از برجام، انتخابات است، گفت: اگر چه نيروهاي زيادي که آماده کار بودن، به دلايلي کنار گذاشته شدند، اما اعتدال گرايان و طرفداران دولت 200 نفر را براي مجلس شوراي اسلامي و 60 نفر را براي خبرگان در سراسر کشور معرفي کردند و همه مردم بر حسب تکليف و وظيفه در انتخابات شرکت و به ليست ها به طور کامل راي دهند.
    
هاشمي رفسنجاني تاکيد کرد: افراد شناخته شده اي که رد صلاحيت شدند، بايد افرادي که نامدار نيستند را به جامعه معرفي کنند تا در انتخابات پيروز شوند، همان طور که بنده بعد از رد صلاحيتم در انتخابات رياست جمهوري از آقاي روحاني حمايت کردم و ظرف يک هفته آقاي دکتر روحاني که داراي 3 درصد راي بيشتر نبود به بالاي 50 درصد راي رسيد.
    
هاشمي در بيانيه انتخاباتي هم نوشته «پس از سال ها مسئوليت هاي انتخابي و انتصابي، يک بار ديگر- و شايد براي آخرين بار - خود را در معرض آراي شما مردم بزرگوار مي گذارم».
    
هاشمي در انتخابات رياست جمهوري 84 نامزد بود که در رقابت با احمدي نژاد در مرحله دوم ناکام ماند احمدي نژاد با کسب 18 ميليون راي به رياست جمهوري رسيد.
    
سخنان هاشمي درباره روحاني در حالي است که اصلاح طلبان و کساني چون زيباکلام نيز مدعي شده اند روحاني رايي از خود نداشت- حداکثر 2 يا 3 ميليون راي داشت- و به خاطر حمايت اصلاح طلبان توانست برنده انتخابات 92 شود.