گزیده خبر های 13 فروردین - 89

گاردین : شهرام امیری دوست مسعود علی محمدی، دانشمند اتمی ترورشده در ایران بود

اکنون بوضوح مشخص شده است که عامل ترور مسعود علی محمدی کدام ارگان بوده همچنین دلیل این ترور چه بوده است ؟ زیرا که ارگان ترور کننده تصور می کرده که عامل تشویق و ترغیب پناهنده ی شدن شهرام امیری با پوشش سفر حج به عربستان و سپس به آمریکا رفتنش وی بوده است و خودش هم قصد پناهنده شدن مشابه امیری را داشته است که قبل از اقدام ترور شد ولی از موضع فرافکنی عاملین ترور به رقیب مغلوب .و آمریکا و اسرائیل متهم شدند.

العربیه : ناپدید شدن شهرام امیری دانشمند فیزیک هسته ای ایران درماه مه گذشته در سفر حج عمره و پناهنده شدن وی به آمریکا به اعتقاد جولیان بروگرو مقاله نویس روزنامه گاردین چاپ لندن، نه تنها ضربه ای اطلاعاتی برضد تهران بود، بلکه باعث شد تا بذرهای شک و بدبینی در بین مقامات این کشور کاشته شود.وی با استناد به اظهارات یکی از ماموران سیا می گوید که شهرام امیری با مسعود علی محمدی دیگردانشمند هسته ای ایرانی که در ژانویه امسال در مقابل خانه اش در تهران ترور شد در ارتباط بود وسپاه پاسداران را مسئول تصفیه وی قلمداد کرد.گاردین درصفحه اینترنتی خود به نقل از منابعی که در این عملیات اطلاعاتی دردست داشتند ، نوشت :" ناپدید شدن امیری بخشی از عملیات طولانی و برنامه ریزی شده سیا برای جدا کردن وی ( از رژیم ) بود. یکی از عوامل سازمان سیا طی تماس با امیری به او پیشنهاد می کند به امریکا پناهنده شود."به نوشته گاردین در شرایطی که هیچ نشانه ای وجود ندارد که جاه طلبی های ایران تحت فشار تحریم ها، یا حمله نظامی و یا در ازای مشوق های اقتصادی متوقف شود سرانجام تنها راهبردی که برای غرب در برابر ایران مانده، شیوه های جاسوسی است که گویا آن نیز چندان موفق به نظر نمی رسد

موسوي در گفت‌وگو با فارس خبر دادسفرهاي نوروزي مردم به 113 ميليون نفر سفر رسيد.خبرگزاري فارس: رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي كشور از افزايش آمار سفرهاي نوروزي تا پايان روز دوازدهم فروردين به 113 ميليون نفر سفر خبر داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901130160

دقیقاً نگاه به انتخاب نام بدون برجسته کردن اسم کوچک توجه کنید تا که تداعی کننده با نام میر حسین موسوی نشود. سپس به رقم 113 میلیون نفر سفر کننده در ایام نوروزی بیشتر دقت کیند تا بدانید عمق دروغ چه میزان است ؟ زیرا مگر جمعیت کشور چند میلیون می باشد که با وجود اینکه 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند ولی 113 میلیون نفر توانسته اند در ایام نوروز دست به سفر بزنند. آنگاه با اعتراف وزیر کار دولت نامشروع زیر مقایسه کنید.

سيد رضا موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس اظهار داشت: رشد آمار سفر از 27 اسفند تا روز دوازدهم فروردين 89 بيش از 113 ميليون نفر سفر بوده است كه اين تعداد 20 درصد رشد مناسب را نسبت به سال گذشته داشته است

وزیر کار: نمی‌دانم خط فقر چقدر است

وقتی وزیر کابینه ی مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران ولی نامشروع نمی داند که 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . در صورتیکه در سال گذشته کلی گزارشات خبری رقم تقریبی و تخمینی مبلغ یک میلیون تومان برای حداقل خط فقر تعیین شد . ولی اکنون جالب است که وزیر کار اعتراف کرده که نمی داند این رقم چه میزان است . حال سئوال است که چگونه می توان باور داشت که در سال کار مضاعف نامیده شده از سوی رهبر لوطی جماران که پیش بینی تورم بیش از 50% برای سال جدید شده است امکان بهبود محرومان و تهی دستان از سوی چنین وزیر کار منگ و گیج وپر و مشنگی وجود دارد؟

به گزارش ايلنا عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، وزیر كار دولت دهم در پاسخ به این پرسش كه فاصله خط فقر با حداقل دستمزد كارگران چقدر است، می‌گوید: ‌نمی‌دانم خط فقر چقدر است، اگر میزان خط فقر را از حداقل دستمزد كم كنیم، فاصله آن بدست خواهد آمد.اين در حالی است که بانك مركزی در تازه ترین گزارش خود خط فقر خانوار را 780 هزار تومان برآورد كرده‌ است. وزارت کار حداقل حقوق کارکران برای سال 1389 را 303 هزار تومان در ماه تعیین کرد.

ترقی : پیوند دین و سیاست با مردم رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است

مشخص است که باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه که از قبال ابزاری کردن دین در 31 سال گذشته صاحبان ثروت های نجومی باد آورده کلان شده اند چون از فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه ناقوس مرگ رژیم نامشروع و جدائی دین از دولت و حکومت سکولار را شنیده اند. بنابراین چون مفتخوران انگل و شرکای جرم نایت و خیانت و غارتگری در 31 سال پیش از این فریاد اعتراضی مردم وحشت زده شده اند پس با یدک کشیدن نام ملت بقای نظام بد نام و منفور را خواست ملت جا زده اند.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: رابطه مردم با دین و سیاست از مهمترین اصول پایداری و رمزماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.حمیدرضا ترقی، معاون اموربین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت روز 12 فروردین - روز جمهوری اسلامی- افزود: جمهوری اسلامی براساس رای ملت و به عنوان جایگزین رژیم ستم شاهی انتخاب شد و ملت نظامی با محتوای دینی و اسلامی را برگزیدند.وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به خواست ملت پایه گذار حکومتی دینی و اسلامی در جامعه شد، ادامه داد: ماندگاری نظام جمهوری اسلامی به دلیل پیوند میان دین و مردم و سیاست و مردم است، در واقع این دو عامل اصلی پایداری و دوام نظام است.

اختلال در تلفن‌های همراه در سیزده بدر

ترقی عضو باند مافیائی غارتگر مؤتلفه به جای ادعای پوچ ووارونه کردن به این خبر سانسور وممیز گری و خفقان حاکم کردن در جامعه پاسخ دهد که این چگونه رژیم مردمی می باشد که اینگونه سانسور ارتباطی را علیه ی ملت اجرا نموده است . آنهم بمناسبت روز جشن مراسم سیزده بدر تا که مانع از هر گونه رد وبدل کردن خبرهای واقعی از طریق تلفن شوند؟

ایلنا: از روز گذشته شبکه تمامی اپراتورهای تلفن همراه در شرق تهران با اختلال مواجه شد که از صبح امروز 13 فروردین این اختلال به شهرهای نزدیک تهران شامل، بومهن، رودهن، پردیس، دماوند، گیلاوند و... رسیده است. به گزارش خبرنگار ایلنا، این اختلال که تاکنون علت آن از سوی هیچ کدام از اپراتورها ( ایرانسل، همراه اول و تالیا) مشخص نشده است باعث شده تا دسترسی به مشترکان تمامی شبکه‌های موبایل ناممکن شود، این اختلال که گویی دامنه آن هر لحظه نیز بیشتر می‌شود از شرق تهران شروع شده و به مناطق دیگر هم رسیده است. این اختلال که از شب گذشته با آنتن دهی نامناسب شروع شد، در ابتدای آغاز روز 13 فروردین آنتن دهی کلیه تلفن‌های همراه به ناگهان از بین رفت و همه تلفن‌ها از دسترس خارج شد. این در حالی است که این اختلال به تلفن‌های ثابت هم کشیده شده است و تماس با تلفن ثابت هم به سختی انجام می‌شود. این اختلال در روزی که بسیاری از خانواده‌ها در بیرون از خانه به سر می‌برند و تنها وسیله تماسشان را تلفن همراه قرار داده‌اند، باعث نارضایتی مشترکان شده است درحالی که هیچ مسوولی هم در این زمینه پاسخگو نیست

اکرم مهدوی، زندانی محکوم به اعدام : من را اعدام کنید، دیگر تحمل کیفر ندارم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15060

اگر می خواهید بدانید که سر نوشت مسضعفان و محرومان که خمینی شیاد 31 سال پیش قولش را داده بود که چگونه می باشد و جانشین و پیروانش برای تهی دستان و محرومان چه کرده اند و وضعیت اینان در شرایط کنونی به خصوص زنان چطوری می باشد حتماً این لینک را باز و با دقت بخوانید و آن را دنبال کنید.

پاسخ‌هاي مطايبه‌آميز كوچك‌زاده به اظهارات منتجب‌نيا.منتجب‌نیا: با زور نمی‌توان مردم را قانع کرد
کوچک‌زاده:نظام متکی به رای‌مردم را هم با هوچی‌گری نمی‌توان

http://rajanews.com/detail.asp?id=47192

پاسدار چکمه پوش وکیل الدوله بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی هشتم نشان داده است که بر خلاف فامیلی اش در روده درازی کردن و مشنگ بازی و به حساب روزنامه نگار و طنز با شرافت نویسی یعنی هذیان و وارونه گوئی کردن این نه اینکه دیگر کوچگ نمی باشد بلکه بزرگ است و ید طولائی هم در کتمان کردن واقعیات و دروغگوئی دارد که شامل ادعای 24 میلیون رأی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد کردن می باشد.

در آرزوی روزنامه نگاری و طنزنویسی باشرافت مهدی کوچک‌زاده

تفسیر خبر :دفاع بد سایت حامی دولت از دکتر احمدی نژاد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17478

بازهم سایت شفاف رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد به سبک سر پل خر بگیری مچ یک سایت خبری پاسدار گماشته احمدی نژاد را گرفته است و شگرد دروغ سازی وواروه گوئی مضحکش را فاش ساخته است . به نظر می رسد که شایعه و خبر جعلی سساز یا خریدن خبر ساختگی نوعی تلافی کردن از مأمور اطلاعاتی و زدانی شدن در ایتالیا با پوشش خبر نگاری می باشد . این گزارش سر کاری و نوعی تمسخر کردن هدفدار است . زیرا که از پاسدار گماشته احمدی نژاد با عنوان نوع آور نفی کننده ی هلاکاست و مدافع انرژی هسته ای یا در اصل سلاح هسته ای یاد شده است که این نوع نوآوری ها سخت مورد مناقشه با غرب است .

یک سایت خبری حامی دولت با انتشار خبری مدعی شد که "سیلویا والریو" دختر 18 ساله ایتالیایی گفته است : احمدی نژاد

شفاف : یک سایت خبری حامی دولت با انتشار خبری مدعی شد که "سیلویا والریو" دختر 18 ساله ایتالیایی گفته است : احمدی نژاد یک نوآور و مبدع در عصر ما است. به گزارش این پایگاه خبری "سیلویا والریو" دختر 18 ساله ایتالیایی و مولف کتاب "یک روزی یک رییس جمهوری است ؛وی"محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته است.بنا به این به گزارش نویسنده ایتالیایی این کتاب در گفت وگو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: احمدی نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.این سایت در ادامه گزارش خود به نقل از دختر ایتالیایی مدعی شده است : می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست، او یک نوآور و مبدع در عصر ما است. او هولوکاست را نفی کرده و به فکر استفاده از انرژی هسته ای است. وی اپوزیسیون را خاموش و آمریکا را تهدید می کند.این در حالی است که معلوم نیست انتشار چنین گزارشی از یک دختر 18 ساله ایتالیایی چه سودی می تواند برای رئیس جمهوری داشته باشد که اساساً نیازی به چنین تعریف و تمجیدها ندارد . دکتر احمدی نژاد یک رئیس جمهور مسلمان در یک کشور مسلمان است و اگر کسی در آن سوی دنیا بخواهد از وی تمجید کند باید بر اساس ویژگی های مثبت وی باشد که البته در این گزارش به این ویژگی های مثبت نیز اشاره شده است . اما برخی ابراز تمایلات غیر معمول از سوی این دختر 18 ساله ایتالیایی ناشی از عدم شناخت دقیق ماهیت فرهنگ و تمدن کشوری است که دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور آن است . از اینرو به نظر می رسد انتشار اخبار دیدگاه مثبت مردم دیگر کشورها در شرایطی می تواند مفید باشد که در چارچوب فرهنگ ما باشد و اگر یک دختری یا شهروندی در آن سوی مرزها تمایلاتی غیر معمول داشته باشد انتشارش نه تنها سودی ندارد بلکه زیان نیز دارد . به ویژه که اخباری از تمایلات این دختر در رسانه های ضد انقلاب منتشر شده که مصلحت در این بود درباره وی و اظهاراتش سکوت شود تا به حرف های غیر معمول وی دامن زده نشود .

آغاز اختلاف بر سر تفسیر قانون اساسی در عراق/ مالکی: آماده کناره گیری از سمت نخست وزیری هستم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17502

تلاش مذبوحانه پاپت نوری المالکی با شیوه ی با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن یا از در بیرون رفتن و از پنجره وارد شدن است . همچنین مهره بد نام و منفور نفوذی بیت رهبری لوطی جماران علی اللامی شایعه ی دروغ ارجاع پرونده ی صالح مطلک از سوی دادستان بغداد به داد گاه برای محاکمه کردن وی خبر داده است .

هیات دادخواهی و عدالت اعلام کرد: دادستان عراق پرونده‌ی صالح المطلق، رییس جبهه گفتمان ملی عراق را به دادگاه مرکزی در بغداد ارجاع داده است.حیدر الملا، سخنگوی فهرست گفتمان ملی، با بیان این‌که مطلق هیچ احضاریه‌ای از سوی دادگاه دریافت نکرده است، اظهارات مدیر این هیات درباره‌ی محاکمه‌ی مطلق را با هدف پیچیده کردن عرصه‌ی سیاسی خواند.علی اللامی، مدیر اجرایی هیات دادخواهی و عدالت اظهار داشت: دادستان عراق تصمیم گرفت پرونده‌ی دعوای جناحی را که این هیات علیه مطلق ارایه کرده به دادگاه مرکزی ارجاع دهد.وی تاکید کرد: هیات دادخواهی و عدالت همه‌ی اسناد و مدارک مربوط به پرونده‌ی مطلق را به دادستان ارایه داده است

اعتراض یکی از مراجع تقلید به برگزاری کنسرت در مراسم جشن نوروز در حضور روسای جمهور

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17501

از یک سو در رژیم ارتجاعی هنرکش کنسرت های هنری شجریان و فر زندش و سایرین بر هم زده می شود از طرف دیگر پاسدار گماشته احمدی نژاد در مراسمی شرکت می کند که با موسیقی اجرا می شود که اکنون این چنین مرد انتقاد یکی از آخوندهای حکومتی حوزه علمیه ی قم واقع شده است؟

دیروز یکی از حضرات دوست می گفت: "برای تبریک سال نو خدمت یکی از مراجع عظام طراز اول رفته بودیم پس از سلام و علیک معمول با ناراحتی گفتند: می دانم عید دیدنی وقت این گله گذاری ها نیست ولی این وضعی است؟ چرا رعایت شوونات مذهبی را نمی کنند؟ توی این کشور انقلاب شد برای این کارها که روسای چندتا کشور جمع کنیم توی کشور اسلامی به بهانه نوروز برای شان کنسرت موسیقی اجرا کنیم؟؟ اونم با این وضع؟؟"جناب دوست می گفت: " ما می خواستیم به خاطر رعایت سن و شرایط جسمی حاج آقا موضوع را عوض کنیم، ولی حاج آقا فکر می کرد می خواهیم موضوع را سرسری بگیریم. به فرزندشان گفتند بروید عکس های مراسم را بیاورید" دیدیم عکس های رنگی و بزرگ مراسم اختتامیه جشن نوروز را چاپ کرده اند و به طور اختصاصی برای ایشان فرستاده اند."

دیدار مهم حکیم و مالکی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17506

تلاش پشت پرده ی بیت جماران رهبر لوطی جماران و پاسداران برای نزدیک کردن و جوش دادن دو جریان شیعی عراق است تا که پست نخست وزیری عراق از چنگ نفوذی های شان در عراق خارج نشود . ولی تیر رهبر لوطی جماران به سنگ خورده است . زیرا که پس از این دیدار پاپت نوری المالکی اعلام آمادگی از پست نخست وزیری کرده است . البته دوره ی نخست وزیری وی هم در حال سر آمدن است.

حکیم در این دیدار اظهار داشت که مشارکت ملی کلید بازسازی عراق است و این مشارکت به معنی حضور نمایندگان تمامی احزاب و فراکسیون های پارلمانی پیروز در انتخابات است.مهر: عمار حکیم رهبر ائتلاف ملی عراق و نوری المالکی رهبر ائتلاف دولت قانون در راستای تشکیل دولت آتی شب گذشته با هم دیدار کردند.نوری المالکی نخست وزیر و رهبر ائتلاف دولت قانون شب گذشته با عمار الحکیم دیدار کرد. حکیم در این دیدار اظهار داشت که مشارکت ملی کلید بازسازی عراق است و این مشارکت به معنی حضور نمایندگان تمامی احزاب و فراکسیون های پارلمانی پیروز در انتخابات است

موضع گیری قاطع سید حسن نصرالله در برابر موج اتهامات

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17505

مشخص است که با بازنده شدن عوامل بیت رهبری لوطی جماران در انتخابات پارلمان عراق و ستون کانون صدور تروریسم و ارتجاع به منطقه سست شده است . طوریکه دست و بال حامیان حاکمان تهران در خاورمیانه همچون گذشته قدرت تبلیغات و بحران سازی و جنگ افروزی نخواهند شد . بهممن دلیل است که پرونده ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق در لبنان گشوده شده و افراد حزب الله لبنان در مظان اتهام قرار گرفته و محاکمه می شوند و پرونده ی تروریست ها و کشورهای درگیر امکان پیگیری بین المللی دارد . برای همین است که شیخ حسن نصر الله وارد صحنه ی مأموریت شده است تا که به نمایندگی ز سوی حاکمان تهران علیه نشست کشورهای عربی اخیر در لیبی موضع گیری کند و با اشک تمساح ریزی برای فلسطین دشمنی با مذاکرات صلح خاور میانه کرده است .

دبیرکل حزب‌الله لبنان از روند فعالیت دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری به شدت انتقاد کرد.سید حسن نصرالله در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار و با حضور در برنامه "ماذا بعد" درباره خبر فراخوانده شدن شماری از اعضای حزب‌الله از سوی دفتر دادستان تحقیقات بین المللی قتل رفیق حریری گفت: این درست است، در چند هفته گذشته دفتر دادستان دادگاه بین‌المللی در بیروت با شماری از برادران ما تماس گرفت. برخی از این افراد در حزب‌الله عضویت دارند و برخی نیز از نزدیکان ما و حزب‌الله هستند. در چند هفته گذشته شمار این افراد به دوازده نفر رسید.در حال حاضر آنان در تلاش برای فراخواندن شش نفر دیگر هستند. ما نمی خواهیم وارد جزئیات شویم که آیا این افراد به حزب‌الله منتسب بوده یا دوستان ما هستند.این اولین بار نیست که چنین مساله ای روی می دهد در گذشته نیز روی داده است. رسانه ها، رهبران سیاسی، سفرای کشورهای خارجی و دستگاه های جاسوسی اتهامات و شایعاتی را در لبنان و خارج پراکنده می کنند. گاهی درباره اتهامات سیاسی و رسانه ای و گاهی درباره مسائلی که به کمیته تحقیقات و دادگاه بین المللی مرتبط است سخن می گویند و در نهایت میان این دو مساله ارتباط وجود دارد. در حال حاضر اتهامات سیاسی و رسانه ای مطرح می شود و به آن عادت کرده ایم. در این روند گفته شده است که در نهایت در این پرونده نگاه ها به سوی حزب‌الله یا افرادی در حزب‌الله دوخته خواهد شد.گروهی تلاش می کنند مدعی شوند خود حزب‌الله در این مساله دخالت دارد. مقالات زیادی مبنی بر دیدارهای شهید حاج عماد مغنیه و اسامه بن لادن در مرزهای پاکستان و افغانستان و یا افغانستان و ایران نوشتند.قبل از سال 2006 سیرتحولات، سوریه و متحدان این کشور در لبنان، تحولات سیاسی و اجتماعی در داخل سوریه را هدف قرار داده بود و تلاش می شد این کشور منزوی شود ولی این مساله محقق نشد.در تابستان سال 2006 جنگ رخ داد و هدف این جنگ از بین بردن مقاومت بوده است و یکی از اهداف این جنگ ایجاد تغییرات جمعیتی در لبنان و در جنوب این کشور و مشخصا جنوب رودخانه لیطانی بوده است. ما این ترور را یکی از حلقه های خونین طرح خاورمیانه بزرگ دانستیم. چرا نباید سازمان جاسوسی آمریکا در این ترور دست داشته باشد. ما با این دادگاه برای مقابله با تشویش اذهان عمومی همکاری می کنیم. دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره بیانیه نشست سران عرب در لیبی و تخصیص پانصد میلیون دلاری برای کمک به قدس و تاکید بر روند سازش گفت:پس از جنگ غزه کنفرانسی در شرم الشیخ مصر برای بازسازی غزه برگزار شد و کشورهایی متعهد شدند میلیون ها دلار به نوار غزه کمک کنند در حال حاضر این منطقه چه وضعیتی دارد.آیا این مساله برای قدس تکرار نخواهد شد؟.از سوی دیگر بسیاری روی روند سازش و حمایت های آمریکا و مذاکرات در این سالهای طولانی حساب باز کرده بوند ولی خود فلسطینیان امروز می گویند هجده سال مذاکره چیزی جز ناامیدی نداشته است.باید در برابر گزینه مذاکره که چیزی جز ناامیدی،دادن زمان بیشتر به اسرائیل برای ایجاد تغییرات جغرافیایی و جمعیتی در اراضی فلسطینی نداشته است از گزینه مقاومت استفاده کرد که دستاوردهای زیادی در عرصه های آزاد سازی،توازن وحشت و قرار دادن طرح صهیونیست ها در دایره خطر داشته است، استفاده کرد. وی تاکید کرد:اسرائیل هیچ آینده ای در منطقه ما ندارد و حتی خانه هایی که در حال حاضر در قدس می سازند به ساکنان اصلی آن بازخواهد گشت.من از گروه های فلسطینی که در پذیرش گزینه مقاومت شک وتردید دارند می خواهم این گزینه را بپذیرند.در صورتی که انتفاضه ملت فلسطین که به دلایل داخلی و خارجی متوقف شد به راه خود ادامه دهد اسرائیل را متزلزل خواهد کرد.باید امت اسلامی این گزینه را تقویت کند و این تنها گزینه برای آزاد سازی قدس، مسجد الاقصی و کلیسای قیامت در فلسطین خواهد بود.