گزیده خبر های 18 فروردین - 89

رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار جمعي از مسئولان كشور:سازمان كنفرانس اسلامي به وظيفه ذاتي‌ خود در دفاع از فلسطين عمل كند.خبرگزاري فارس: آيت‌الله خامنه‌اي گفتند: سازمان كنفرانس اسلامي كه اساسا براي حمايت از فلسطين تشكيل شده، به وظيفه ذاتي‌اش در دفاع از فلسطين و بسيج دنياي اسلام در مقابل حركت‌هاي موذيانه صهيونيست‌ها عمل كند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901171353

گفته می شود آخوند مردم را پند می داد اما خودش می رفت ... می داد . اکنون داستان رهبر لوطی جماران نا مشروع حاکم ایران است که به جای اینکه بقول خودش دست از اجرای و ظیفه ی ذاتی حیوان ومیمون صفتی و شکلکک و ادا و اطواری کمدی و وارونه در آوردن بردارد خود و به عوامفریبی ومنحرف کردن اذهان عمومی پایان دهد که روزانه انجام می دهد و شرایط را آنگونه بر مردم ایران اسیر شده ی ایران بیش از این تنگ و تیره و تار نکند تا آنجائی که سایت خبری پرچم رحیم مشائی نقل قول کرده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد خودش در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کند . همچنین معلوم نیست که چرا نقد را رها کرده و به نسیه چسبیده است . یعنی معضلات و مشکلات و نا هنجارهای اجتماعی را فراموش کرده ودر جمع پادوهای خودی روضه خوانی برای فلسطین نموده است . همچنین رهبر لوطی جماران نا مشروع با پاک کردن صورت مسئله به خودش حق داده است تا که نماینده و سخنگوی فلسطین شود و با اشک تمساح برای فلسطین ریختن برای شان از موضع رهبر ام القرای جهان اسلام برای کشورهای اسلامی خط و نشان بکشد و تعیین و تکلیف کند که اینان باید به وظیفه ذاتی خود در دفاع از فلسطین عمل کنند . یعنی اینکه دفاع کردن از فلسطین هم ژنتیکی شده است . البته این ملا اینگونه اعلام موضع کرده تا ثابت نماید که این همان ملائی بوده است که روزی به دهی رفته بود که چون راهش نداده بودند آدرس خانه ی کد خدای روستا را گرفته بود .

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار جمعي از مسئولان كشور و شخصيت‌هاي علمي و سياسي، بر اولويت بندي مسائل كشور به موضوعات اصلي و فرعي تأكيد و خاطرنشان كردندجا دارد سازمان كنفرانس اسلامي كه اساسا براي حمايت از فلسطين تشكيل شده، به وظيفه ذاتي‌اش در دفاع از فلسطين و بسيج دنياي اسلام در مقابل حركت‌هاي موذيانه صهيونيست‌ها عمل كند. ايشان ظرفيتهاي دنياي اسلام را براي مقابله با طمع ورزي و خباثتهاي صهيونيستها بسيار بالا ارزيابي و خاطرنشان كردند: توانمندي و ظرفيتهاي دنياي اسلام فقط در نفت خلاصه نمي شود بلكه بزرگترين بازار مصرف كالا و مهمترين گذرگاه‌ها و شريان‌هاي حياتي دنيا در اختيار مسلمانان است و آبروي غرب در اين منطقه خلاصه مي‌شود

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد:واكنش الياس محمودي به اظهارات الياس نادران .خبرگزاري فارس: يك مقام سابق قضايي عضويت خود در شبكه فساد اقتصادي و دستگيري‌اش را كه از سوي يكي از نمايندگان تهران مطرح شده بود، تكذيب كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901171467

مگر قرار است که چاقو دسته ی خودش ر ببرد تا این عضو فاسد قضائی اعتراف به مفسد بودنش کند؟ همینطور مگر هنوز شک و ابهامی در عملکرد 31 ساله دفاع و حمایت و پشتیبانی از کلان دزدان و شریک بودن با اینان دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی و تعویض قربانی و مظلوم با جلاد و ظا لم فراموش شده است که حال می بایست انتظاری غیر از این از این نهاد داشت؟

واکنش رییس دفتر رحیمی به اظهارات نادران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17770

گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده پا برار می گذارد . این واکنش هم مکمل واکنش اعتراضی گزارش قبلی می باشد که از سوی مفسدان شارلان و عوامفریب نسبت به افشاگر خود واکنش نشان داده شده است تا با حمایت دولت نامشروع ودستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه هم خود را تبرئه کنند . هم صدای معترض روشنگر را خاموش نمایند.

رييس دفتر معاون اول رييس‌جمهور در واكنش به سخنان روز سه‌شنبه الياس نادران، نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي درباره محمدرضا رحيمي، اين سخنان را بي‌اساس، نسنجيده و قابل پيگرد از سوي دستگاه قضايي توصيف كرد.

با ارسال پيامي؛.جنبلاط حمله تروريستي به سفارت ايران در بغداد را محكوم كرد.خبرگزاري فارس: رئيس حزب سوسياليست ترقيخواه لبنان با ارسال پيامي حمله تروريستي نافرجام به سفارت كشورمان در بغداد را محكوم كرد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901171386

اگر خبر تحریف شده و ساختگی از سوی خبر گزری دروغ پرداز پاسداران فارس نباشد می بایست گفت که اینهم خودش را همچون شیخ حسن نصرالله به بیت جماران تهران و پاسداران فروخته است . زیرا که معلوم نیست چرا اینهمه اقدامات تروریستی که پاسداران و سپاه قدس و عوامل نفوذی شان هر روزدر عراق انجام می دهند و جان بیشمار مردم بی گناهان عراقی را می گیرند این اقدامات تروریستی را جنبلاط محکوم نکرده است؟

به گزارش خبرگزاري فارس، «وليد جنبلاط» رئيس حزب سوسياليست ترقيخواه لبنان با ارسال پيامي خطاب به منوچهر متكي وزير امورخارجه كشورمان حمله تروريستي نافرجام به سفارت كشورمان در بغداد را محكوم كرد و بر ضرورت شناسايي عاملين اين اقدام و مجازات آنها تاكيد كرده است.

اقدام برخی آقازاده‌ها برای خروج اموال خود

http://www.fararu.com/vdci55a5.t1a5p2bcct.html

آخر ین چگونه رژیم مافیائی جنایتکار و غارتگری می باشد که رهبر لوطی جماران مترسک و دست آموز پاسداران کودتاگر مدام روضه ی شکوه و شکایت انتقادی دو پهلئو گوئی می خواند ولی در عمل نه دو پهلو که چند پهلو با هذیان و وارونه گوئی در همه سطوح حاکمیت به خصوص دستگاه فاسد قضائی اعمال می شود . زیرا چرا نباید این آقازاده های غارتگر تر از پدران شان نام و نشان و مشخصات نداشته باشند؟ ولی در عوض 31 سال است که سر آفتابه دزدان بر بالای دار رفته و یا دست و پاهای شان قطع شده است.

جوان آنلاین نوشت: اخبار به دست آمده از خروج اموال و دارایی‌های برخی آقازاده‌ها از کشور حکایت دارد. یک منبع آگاه با بیان این خبر به جوان‌آنلاین گفت: برخی از آقازاده‌ها در جریان تعطیلات نوروز و به بهانه سفر سفرهایی را به برخی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی داشته و از این طریق بخشی از دارایی‌های خود را نیز از کشور خارج کرده‌اند. این منبع آگاه افزود: هدف آنها از چنین تصمیمی این است که در صورت لزوم بتوانند به طور مخفیانه از کشور خارج شوند

واکنش به صحبت‌های اخراجی‌ها از فدراسیون وزنه‌برداری

رضازاده: مفت مفت پول بیت‌المال را می‌خوردند/ من حکم اخراج پسران آنها را داده‌ام!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17780

اینهم اعترف ب رشد فساد گسترده و رانت و مفت خوری کردن در فدراسیون ورزشی وزنه برداری . راستی در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و رانتخواری و تبعیض کدام بخش آن یافت می شود که آلوده به فساد نباشد؟

خبر : دست به افشاگری عجیبی می زند.رضا زاده می گوید که او پسران مقامات مسئول را از فدراسیون اخراج کرده است.پس از اظهار نظر جلایر دبیر فدراسیون وزنه برداری در این باره که ضازاده را به رسمیت نمی شناسد، واکنش رییس فدراسیون وزنه برداری به این اظهار نظر ها هم جالب بود.رضا زاده که کاملا از تن صدایش مشخص بود از این اظهار نظر ناراحت است در این مورد به خبرآنلاین می گوید«اولا آقای جلایر که می گوید من اخراجش کرده ام نامه اخراجش را بیاورد و به همه نشان دهد تا مردم ببینند که نام چه کسی در نامه او ثبت شده است.نمی خواستم این مسائل را عنوان کنم اما من حکم اخراج پسر جلایر ،علیرضا را صادر کرده ام نه پرویز جلایر را.پسری که اصلا در فدراسیون حضور نداشت و از پول بیت المال حق وحقوق دریافت می کرد.آیا نباید این کار را می کردم؟از جلایر می خواهم که نامه اش را بیاورد و به همه نشان دهد.»رضا زاده که حکم اخراج 11 نفر دیگر را هم امضا کرده است حرف هایش را این طور ادامه می دهد«بیشتر کسانی که در این لیست قرار گرفته اند وضعیتی مشابه جلایر را دارند.آنها مفت مفت پول بیت المال را می خوردند و با نام پسرانشان در فدراسیون حقوق می گرفتند.ما این مسائل را با بازرسی فدراسیون هماهنگ کردیم و سرانجامش این شد که 12 نفر را از فدراسیون اخراج کردیم»فدراسیون جهانی با آن همه عظمت 15 نفر عضو دارد اما آمار فدراسیون ایران را به شما بدهم واقعا تعجب می کنید.ما 60 نفر کارمند داریم که در فدراسیون وزنه برداری ایران مشغول به کار هستند.حالا این قضیه مشکلی ندارد اما بعضی ها فقط پول بیت المال را می خورند و کاری نمی کنند

مدير کل مطبوعات داخلي: تخلفات پايگاه خبري الف به کارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه در دادستاني کل ارجاع شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17771

تهدید و پرونده سازی کردن برای احمد توکلی رئیس کمیسیون پژوهش های بازار مکاره ی مجلس هشتم و تعطیل کردن سایت خبری – الف وی تا که دیگر دست از افشاگری کردن بردارد

مدير کل مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از ارجاع تخلفات پايگاه خبري الف مبني بر اتهام زني به يکي از مسوولان عالي رتبه کشور، به کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه در دادستاني کل کشور خبر داد.پايگاه خبري الف وابسته به يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در پي انتشار بيانيه اخير نمايندگان مبني بر حمايت آنان از قوه قضاييه در برخورد با دانه درشت هاي مفاسد اقتصادي، تصوير يکي از مسوولان عالي رتبه دولتي را بر روي اين بيانيه منتشر و او را مصداق اين بيانيه معرفي کرده است.

اخطار دوباره به ایران: به ارسال پارازیت روی یوتل‌ست پایان دهید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17768

هیچ نیازی نیست که چپ و راست اتحادیه ی اروپا اخطار های آبکی بدون پشتوانه اجرائی منتشرو صادر کند بلکه بهتر است که متقابل به مثل کند و برروی فرستنده های برون مرزی رژیم ضد بشری سانسورچی و ممیز گر و صدا خفه کن پارا زیت بفرستند تا که قابل استفاده نباشد یا اینکه سرویس دهی مخابراتی را غرب به این رژیم کودتائی قطع نماید.

هیات قانونگذاری رادیویی اتحادیه جهانی مخابرات از ایران خواست به ارسال پارازیت روی عملیات ماهواره‌ای «EUTELSAT» پایان دهد

صدور احکام سنگین برای بیش از 160 تن از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم سبزوار

وقتی که اینگونه احکام سنگین برای دانشجویان یک دانشگاه یک شهر کوچک همچون سبزوار صادر شده است گذشته از دشمنی و کینه ای که حاکمیت ازدانشجو ودانشگاهیان را بر جسته کرده است از سوی دیگر نمایانگر عمق نفرت و تنفر دانشجویان نسبت به حاکمیت هم می باشد همانگونه که فضای انفجاری جامعه و نگرانی و وحشت حاکمان از قیام عمومی در جامعه هم اینگونه نشان داده شده است ..

گزارش دریافتی : برای بیش از 160 تن از دانشجویان دانشگاه تربیت معلم سبزوار به اتهام مشارکت در مراسمهای روز دانشجو (16 آذر), اعتراض به هتک حرمت عکس امام (22آذر) , بزرگداشت مرحوم آیت ا... منتظری (30آذر) احکام سنگین به طور غیابی صادر و تایید شد. چنین حرکاتی نشان از آن است که حراست دانشگاه و برخی نهادهای درون دانشگاه معتقدند که شرکت در مراسم اعتراض به حتک حرمت امام صرفا" باید توسط افرادی خاص انجام گیرد نه کلیه دانشجویان این دانشگاه. این نخستین بار است که در یکی از دانشگاههای ایران بودن احضاریه و تفهیم اتهام احکام سنگین صادر می شود . خبر ها حاکی از آن است که این احکام به صورت غیابی و بدون ابلاغ احضاریه برای کمیته انصباطی صادر شده است . مراجعه به سایر اعضای دارای حق رای در کمیته انصباطی نشان داده که سایرین هیچ گونه اطلاعی از روند جلسه و صدور این احکام ندارند و احکام با مشارکت حراست و معاون دانشجویی به کمک تصاویر گرفته شده توسط دوربینهای امنیتی نصب شده در سراسر دانشگاه و نیروهای بسیج تایید شده است. از این دانشجویان درخواست شده دفاعیات کتبی اعلام و اعتراض خود را پس از صدور احکام تحویل نمایند .