گزیده خبر های 15 فروردین - 89

اختصاصي فارس/ رشد 21،3 درصدي سفرهاي نوروزي.بيش از 120 ميليون نفر سفر در نوروز 89 ثبت شد.خبرگزاري فارس: رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي كشور از ثبت 120 ميليون و 480 هزار نفر سفر در نوروز 89 خبر داد و گفت: بر اساس آخرين آمار استخراجي از استان‌هاي سراسر كشور مازندران ركورد سفرهاي نوروزي را شكست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901141084

در رژیم ملوک الطوایفی بی در و پیکر وبی قانون که اعداد و ارقام همچون قانون و نظر و فهم و شعور مردم از سوی حاکمانه یچگونه اعتباری ندارد. معلوم نیست که چگونه است است که پس از دو روز ادعای 113 میلیون نفر تبدیل به رقم 120 میلیون نفر می شود؟ ضمن اینکه مگر در آخرین خبر جمعیت کشور 74 میلیون نفر نمی باشد ؟ حال پرسش است که در ایام نوروزی 120 میلیون نفر می توانند دست به سفر بزنند؟ پاسخ ساده دروغ ووارونه گوئی و بی ارزش بودن اعداد و ارقام و آمر های ارائه شده حاکمان کودتا گر ا مشروع می باشد؟

آمار مربوط به نفرشب اقامت‌ها غير از آمار استقرار گردشگران در خانه‌هاي اقوام و خانه‌هاي شخصي است

کوثري در گفت و گو با فارس خبر داد:طرح جديد تعدادي از نمايندگان براي اصلاح قانون هدفمند كردن يارانه‌ها .خبرگزاري فارس:عضو كميسيون امنيت و سياست خارجه مجلس گفت: تعدادي از نمايندگان مجلس براي اجراي هر چه سريعتر قانون هدفمند كردن يارانه ها و بر طرف شدن دغدغه‌هاي دولت طرحي را براي اصلاح اين قانون آماده كرده‌اند كه طي روزهاي آينده در صحن مجلس مورد بررسي قرار خواهد گرفت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901140978

اینگونه نظر دادن ها گذشته از جنگ قدرت و اختلاف میان دو نهاد مدعی اصلاح طلبی حکومتی است. همچنین نشان از نقش نفوذ در هر دو نهاد از سوی پاسدارن می باشد به خصوص اینکه در مجلس بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی هشتم برای پیشبرد اهداف دولت نامشروع از سوی وکیل الدوله ها بصورت لابی اعمال نفوذ می کند .

هدفمندی یارانه‌ها طبق نظر چه کسی انجام خواهد شد؟نزاع بی‌پایان دولت و مجلس

http://www.fararu.com/vdcivua5.t1a5p2bcct.html

این گزارش هم ادامه ی گزارش قبلی وجنگ و اتلاف میان دو نهاد ارتجاعی رژیم پاسداران کودتا گرنا مشروع می باشد که پس از کودتای پاسداران و حذف رقیب مغلوب اینگونه دامنه ی اختلافات و تضاد ها درون این دو نهاد تشریفاتی و نمایشی زیر کنترل رهبر لوطی جماران و پاسداران رو در روی همدیگر قرار گرفته اند.

وزير دادگستري:دادسراي ويژه ايرانيان مقيم خارج از كشور تشكيل مي‌شود.خبرگزاري فارس: وزير دادگستري اعلام كرد: هماهنگي لازم براي تشكيل دادسراي ويژه ايرانيان مقيم خارج كشور به عمل آمده و اين دادسرا به‌زودي آغاز به كار خواهد كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901140995

آن روی سکه ی سیاست سرکوب و خفقان و سانسور دفع داخلی با تلاش و توطئه نفوذ و جاسوسی جذب برخی از ایرانیان مقیم خارج به نیت تشویق سرمایه گذاری در داخل با همکاری تبلیغی و جاسوسی در دستور کار نهاد آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی قرار گرفته است.

جنجال جدید ایتالیا علیه معصومی نژاد

http://www.fararu.com/vdcbggba.rhbaapiuur.html

بیش از 31 سال است که حاکمان تهران منتقدان و مخلفان و دگر اندیشان داخلی را به ستون پنجمی و جاسوس دشمن بیگانه متهم و شکنجه و زندان و اعدام کرده اند و جاسوس و تروریسم به برون مرز اعزام و صادر کرده اند . اما اکنون در رم پایتخت ایتالیا که پاسدار دیپلمات تروریست های اعزامی از ایران محمد رضا نقدی را چند سال پیش ترور کردند یک مأمور همکار تروریست و جاسوس اطلاعاتی مشابه شان در دام افتاده است هوار می زنند که دولت ایتالیا بدون مدرک جنجال سازی می کند.

دولت ایتالیا در گزارشی جنجالی و غیر مستند مدعی شد که حمید معصومی نژاد خبرنگار واحد مرکزی خبر در رم یک مامور ارشد وزارت اطلاعات ایران بوده است. به گزارش نشریه پرو ریپابلیکا، در این گزارش هدفمند ادعا شده است: استراق سمع نشان داده که معصومی نژاد یک مامور بلند پایه سازمان های اطلاعاتی ایران بوده است. در بخش دیگری از این گزارش جنجالی آمده است: وی به عنوان فعالیت های پوششی گاهی مواقع خود را کارمند و استخدامی شرکت هواپیمایی ایران معرفی می کرده و اغلب در خارج از سفارت فعالیت می کرده است

تحلیل صادق زیبا کلام از رویکرد چین در مذاکرات تحریم ایران

چین ما را محکوم کرده و علیه ما رای می‌دهد

اینهم عاقبت پیآمدهای باج دادن های کلان اقتصادی و تجاری و نفتی و گاز به چین که ناشی از سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد که تحلیل و پیش حامی سابق رفسنجانی مکار بساز و بفروش صادق زیبا کلام است که در نهایت چین به نفع آمریکا در شورای امنیت به تحریم ها رأی خواهد داد.

فرارو- استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران بر این باور است که احتمال تحریم ایران در شورای امنیت قطعی است و هر چند که چین حجم تحریم‌ها را تقلیل می‌دهد ولی در نهایت بر سر تحریم ایران با آمریکا همراه خواهد شد.

برگزاری قریب الوقوع دادگاه مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی

اولاً چرا هیچ مسئولی نمی گوید ریشه ی شکاف عمیق طبقاتی که هرروز عمیق تر می شود در جامعه چیست؟ دوماً در آمدهای حاصل از فروش نفت در 31 سال گذشته کجا رفته است؟ سوماً دلیل اختلاف سطح زندگی حاکمان و آقازاده های شان با مردم عادی ایران که جمعیت 80 % را تشکیل می دهند چیست که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند؟ چهار ماً مگر فقط فرزندان رفسنجانی دست به غارتگری زده اند و دیگرن همچون رهبر لوطی جماران و آقازاده هایش و سایر شرکایش همچون باند مافیائی انگلیس غارتگر مؤتلفه در 31 سال گذشته دست به چپاول و انباشت باد آورده ی جمع آوری سرمایه نزده اند چرا پیگیری پرنده ی اینان و آن 44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی که از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه همدان فاش شده گشوده و پیگیری نمی شود؟

شبکه جنبش راه سبز (جرس): به گزارش خبرنگار جرس از تهران، دادگاه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت، بهار امسال برگزار می شود. به دنبال فشارِ بخشهای تندرو و افراطیِ حاکمیت برای محدود کردن بیشتر هاشمی رفسنجانی و ایراد اتهامات متعدد به فرزندان وی، فرزندان هاشمی رفسنجانی اواخر زمستان گذشته آمادگی خود را برای دفاع در دادگاه صالحه اعلام کرده بودند.به گزارش خبرنگار جرس از تهران، در نخستین دیدار هاشمی رفسنجانی با رهبر جمهوری اسلامی در سال جدید وی بار دیگر بر درخواست فرزندانش تأکید کرد. به نظر هاشمیِ رفسنجانی، این جو مسموم تنها با برگزاری دادگاه مرتفع خواهد شد. رئیس مجلس خبرگان معتقد است هر دادگاه بیطرفی بر بیگناهی فرزندانش حکم خواهد کرد.آقای خامنه ای در همان دیدار قول داد که قاضی دادگاهِ فرزندانِ هاشمی فردی بیطرف باشد و تنها بر اساس قانون حکم خواهد کرد. گفته می شود وی همچنین تضمین کرد که فرزندان هاشمی قبل از محاکمه و در طول برگزاری دادگاه بازداشت نخواهند شد.خبرنگار جرس در گزارش خود از تهران می افزاید سخنان شیخ صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه در نخستین سخنرانی سال جدید مبنی بر "برخورد با دانه درشتها و استقلال قوه قضائیه"، به دنبال صدور اجازه برگزاری دادگاه مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی از سوی رهبری ایراد شده است.این گزارش همچنین خاطرنشان می سازد که برگزاری دادگاه فرزندان هاشمی در زمره مهمترین وقایع بهار امسال خواهد بود.هنوز مشخص نشده است که دادگاه فوق الذکر، بصورت علنی برگزار خواهد شد یا خیر.لازم به ذکر است علیرضا آوایی، رئیس کل دادگستری استان تهران، چهارشنبه ۱۹ اسفند گذشته (۱۰ مارس) به خبرگزاری رسمی دولت، ایرنا گفته بود که برای رسیدگی به اتهامات مهدی و فائزه هاشمی، پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور نیز ادعا کرده بود: "در صورتی که علیه مهدی هاشمی، شکایتی مطرح شود دادستان تهران باید بسرعت به آن رسیدگی کند تا یک بار برای همیشه به حرف ها و حدیث ها در این زمینه پایان داده شود."