گزیده های خبر 31 فروردین - 89

عکس / مصرف آشکار مواد مخدر در تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15679

این تصاویر ضمیمه عملکرد واقعی 31 سال مبارزه ی مستمر وبی امان نیروی انتظامی با دستگاه قضائیه آلوده به فساد ورشوه و تبعیض است که اکنون ایران را به رتبه داری اول مصرف مواد مخدر درجهان رسانیده است . راستی اینان قربانیان فراموش شده در تصویر که چون کرم در هم می لولند حاصل کدام سیاست کثیف ضد انسانی می باشند؟

رییس فراکسیون روحانیون مجلس در گفت و گو با شفاف:

ناهنجاری خیابانهای تهران از اروپا بدتر است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18637

این اعتراف هم مترادف و مکمل گزارش خبرر قبلی می باشد . زیرا که نتیجه ی سیاست 3 دهه ی شعار زوری روسری یا توسری می باشد که از سوی نیروی انتظامی و بسیج و چماقداران امر به معروف ونهی از منکر دنبال و اعمال شده است که اکنون حاصل آن در حکومت مدعی دینی به اینجا رسیده است که آخوند مرتجع وکیل الدوله ی بازارمکاره این چنین اعتراف و ترسیم کرده که وضعیت خیابان های تهران چگونه می باشد؟

به نظر من زنهای اروپایی با وجود تمام کارهای نابه هنجاری که میکنند باید بیایند وشاگردی دختران وپسران هنجار شکن ایرانی را بکنند.

قتل دو زندانی توسط نیروهای گارد ویژه زندان ارومیه

آنقدر ناامی فرار گیر شده است که حتی متهمان یا قربانیان شرایط تحمیلی 31 ساله در زندان هم امنیت ندارند و جان شان در خطر است. برای اینکه دژخیمان و آدم کشان در خدمت کودتا گران پاسدار نامشروع دست شان در مرتکب شدن جنایت کاملاً باز است .

خبرگزاری هرانا - روز یکشنبه مورخ 29 فروردین ماه، دو زندانی به وسیله ی ضرب و شتم گارد ویژه در بند 9 و 11 زندان ارومیه، به قتل رسیدند.بنا به اطلاع گزراشگران هرانا، ظهر روز گذشته یک زندانی غیر عادی به نام ایرج غم انگیز به دلایل نامعلومی توسط گارد زندان به قتل رسید.بر همین اساس، عصر یکشنبه، دیگر زندانیان به محض مطلع شدن از این موضوع دست به اعتراض زدند که در این زمان گارد ویژه، به فرماندهی "اکبر پیشه ور" به منظور مقابله با اعتراضات به میان آمد و به ضرب و شتم زندانیان پرداخت.در پی درگیری به وجود امده، "سیف الدین یحبی زاده" نیز بر اثر ضربه ی باتوم گارد ویژه به سرش به قتل رسید و در دم جان باخت

توقیف پروانه 2 حزب اصلاح‌طلب

http://www.fararu.com/vdcfjtdj.w6dtcagiiw.html

آزادی بیشتر از این کجا یافت می شود که اکنون دو حزب و سازمان مدعیان اصلاح طلبی توقیف شده است که بیان کننده ی نظر سعید حجاریان است که گفته بود اصلاحات مرد و جایش را کودتا و ارتجاع و خرافات گرفته است آنگونه که حتی اجازه نمی دهند رئیس جمهر سابق انقلاب کشور را ترک کند . پس پاسخ این است که باید گفت زنده باد انقلاب.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب، در نامه‌هایی جداگانه به احزاب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، از توقیف پروانه فعالیت این دو حزب خبر داد.

انتقاد رهبر انقلاب از بی نظمی‌ها در مجلس

http://www.fararu.com/vdceop8e.jh8nzi9bbj.html

بازهم در دفاع از دولت نا مشروع دهم رهبر لوطی جماران برای ام کردن وکیل الدوه های بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی دهم دست به انتقاد زده است که نشان از شرایط خرت و خر رژیم ملوک الطوایفی می باشد که نه در آن قانونی وجود ندارد بلکه هیچسی صاحبش را نمی شناسد

مقام معظم رهبری در دیدار مجمع نمایندگان روحانی مجلس از برخی بینظمی‌ها در مجلس انتقاد کردند. محمد تقی رهبر رئیس مجمع نمایندگان روحانی با بیان اینکه دیدار امروز در حسینیه امام خمینی انجام شد، به خانه ملت گفت: در این دیدار از فرمایشات مقام معظم رهبری بهره مند شدیم و تلاش خواهیم کرد که آن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم.

احتمال رقابت حدادعادل با لاريجاني براي رياست مجلس

احتالاً رهبر لوطی جمارن به خاطر دفاع از فامیل وهم منقلی خود غلامعلی حداد عادل انتقاد از بی نظمی بازار مکاره کرده است تا با پس زدن پاسدار انگلیسی علی لاریجانی شرایط برای رئیس بازار مکاره شدن حداد عادل هموار شود .

ایلنا: عضو فراكسيون انقلاب اسلامي در پاسخ به سوالي كه به عملكرد هيات رئيسه مجلس اشاره داشت، نمره هيات رئيسه در يكسال گذشته را قابل قبول و مثبت ارزيابي كرد.محمود احمدي بيغش نماينده شازند، در گفت وگو باخبرنگار ايلنا در خصوص رياست لاريجاني بر مجلس، گفت: ايشان در جايگاه رئيس مجلس، پس از انتخابات مي‌توانست موضع گيري‌هاي بهتري را داشته باشد.وي با بيان اينكه با نزديك شدن به انتخابات هيات رئيسه مجلس كه 5 خردادماه برگزار مي‌شود، رقابت‌ها براي حضور در جايگاه هيات رئيسه آغاز خواهد شد، از احتمال رقابت حداد عادل با لاريجاني در انتخابات آينده هيات رئيسه مجلس خبر داد. عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي در عين حال با بيان اينكه در مجموع عملكرد لاريجاني در جايگاه رئيس مجلس قابل قبول است، اظهار داشت: با اين حال ايشان در وقايع پس از انتخابات مي‌توانستند با اتخاذ موضع گيري‌هاي قاطعانه‌تر عملكرد بهتري داشته باشند. احمدي‌بيغش ايجاد تغييرات در هيات رئيسه را لازم دانست و تاكيد كرد: از هيات رئيسه مجلس بويژه نواب رئيس آن، مواقع حساس بعد از انتخابات و در جريان بررسي طرح‌ها و لوايح مهم همچون بحث لايحه بودجه، انتظار عملكرد بهتري مي‌رفت

جهت اطلاع

بزی ایجاد وحشت و هراس با منحرف کردن اذهان عمومی با شایعه سازی زلزله در تهران .

اظهارات بعضي مسئولين درباره نزديك بودن زمان وقوع زلزله در تهران موجب پيدايش يك جريان اجتماعي شد كه به شكل هاي مختلف درباره زلزله و ضرورت تلاش براي جلوگيري از آن اقدام مي كند. گزارش تعدادي از رسانه ها حاكي است يكي از علماي تهران در مسجد خود هر شب مراسمي برگزار مي كند و ضمن بيان مطالبي در اين زمينه مردم را به دعا و توسل براي جلوگيري از وقوع زلزله دعوت مي كند. امام جمعه موقت تهران نيز جمعه گذشته بخشي از خطبه جمعه خود را به علل وقوع زلزله و راه هاي جلوگيري از آن اختصاص داد. بعضي سايت ها نيز روايات مربوط به علل وقوع زلزله و دعاهاي مربوط به جلوگيري از آن را از كتاب هاي حديث استخراج نموده و روي خروجي هاي خود قرار داده اند. اين اقدامات درحالي صورت مي گيرد كه هيچيك از مراكز علمي درباره قريب الوقوع بودن زلزله اظهارنظر نكرده اند.

در آستانه تشكيل دولت شكل گرفت ائتلاف بزرگ شيعيان در عراق سكولارها جا ماندند

http://www.kayhannews.ir/890128/16.htm#other1608

لو دادن سر نخ و علت اصلی توطئه و تهاجم مشترک اخیر علیه ی مجاهدین اشرف کجاست . زیرا که اکنون دروغ نامه ی تبلیغاتی پاسداران کودتا گر کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری اینگونه ناشی گری کرده است و چنین تیتر درشت بر پیشانی این دروغ نامه تیتر است؟

شكل گيري ائتلاف بزرگ شيعيان، نخست وزيري «اياد علاوي» را منتفي و ائتلاف وي را دچار سردرگمي كرد.درپي شكل گيري ائتلاف ميان دو فهرست «نوري مالكي» و «عمار حكيم» كه از مجموع 325 كرسي پارلمان، 160 كرسي را اين ائتلاف جديد شامل مي شود، نخست وزيري «اياد علاوي» منتفي شد. فهرست «العراقيه»، متعلق به علاوي، تنها 91 كرسي پارلمان را در اختيار دارد و او نتوانست ائتلاف كردستان و يا يكي از دو ائتلاف شيعيان را طي روزهاي اخير به خود نزديك كند.

العيساوي در ديدار جليلي: بغداد خواستار مشاركت فعال تهران در شكل گيري دولت فراگير است
http://www.kayhannews.ir/890128/2.HTM#other204

همین تماس بیشتر ثابت می کند که حاکمان تهران در امور داخلی عراق مداخله گری آشکار می کند تا که پاپت نوری مالکی همچنان نخست وزیر شود و این کشور حیات خلوت حاکمان تهران باقی بماند.
معاون نخست وزير عراق در ديدار دبير شوراي عالي امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران خواستار مشاركت فعال ايران در شكل گيري دولت فراگير در عراق شد. سعيد جليلي در ديدار رافع العيساوي كه عصر چهارشنبه در تهران انجام شد ، با مثبت ارزيابي كردن افزايش مشاركت گروه هاي مختلف عراقي در انتخابات پارلماني و روند مذاكرات احزاب و طوائف مختلف اين كشور بر اهتمام جمهوري اسلامي ايران براي تقويت روند سياسي عراق و افزايش ثبات و امنيت اين كشور تأكيد كرد و خواهان شكل گيري دولتي با مشاركت همه احزاب و طوائف پيروز در انتخابات بر اساس واقعيات موجود و قانون اساسي شد.
در ابتداي اين ديدار العيساوي با ارائه گزارشي از آخرين تحولات عراق و روند مذاكرات گروه هاي عراقي خواستار مشاركت فعال ايران در حمايت از احزاب مختلف و شكل گيري دولت فراگير در عراق شد.

دادگاه رسيدگي به شكايت شيرين عبادي از كيهان فردا برگزار مي شود
این سربازجو هر زمان هم در مظان متهم است از موضع رئیس داد گاه بر خورد می کند و شاکیان را متهم می و محکوم می کند
دومين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده شكايت شيرين عبادي از كيهان فردا برگزار مي شود.
اين جلسه دادگاه راس ساعت 9 صبح روز يكشنبه 29 فروردين در سالن امام خميني(ره) دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مدير خراساني رئيس شعبه 76 دادگاه كيفري آغاز خواهد شد.
براساس اين گزارش ورود به جلسه دادگاه براي عموم آزاد است.
خاطرنشان مي شود شكايت شيرين عبادي از كيهان به دليل افشاگري هاي روزنامه در خصوص حمايت وي از همجنس بازان و بهائيان، جانبازي شيرين عبادي براي شاه خائن، ارتباط با نهادهاي ضدانقلاب و محافل برانداز در اروپا و آمريكا، همكاري با سلطنت طلبان، وحشيانه دانستن قوانين مجازات اسلامي، سياه نمايي وضعيت حقوق بشر در ايران و... است.

جوادلاریجانی:گوش به زنگ باشیم، موج جدید فتنه در راه است/عده ای مرابه خصومت شخصی باموسوی متهم می کنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18369

مهره شناخته ی انگلیسی و بسیار فرصت طلب و تئوری پرداز خاانواده لاریجانی و صاحب تز با دشمن هم می توان در قعر دزخ مبارزه کرد اکنون که دو اخوی اش رئیس دو نهاد حکومتی می باشد که بطور شدید زیر فشار و انتقاد می باشد . براینکه فشار را از روی اینان کاهش دهد و در عوض فشار مضاعف بر روی سران مغلوب به خصوص موسوی متمرکز کند بنا براین موسوی و مد عیان اصلاح طلبان را بر زیر انتقاد گرفته است تا خطر را از روی برادران دفع کند.

دکتر محمدجواد لاریجانی از ایجاد موج دوم فتنه در کشور خبر داد.اهم مطالب مطرح شده توسط وی را که در مصاحبه با روزنامه رسالت بیان شده است ، می خوانید:

دفاع روزنامه رسالت از افزایش جمعیت/ الان بسیاری از مدارس و کلاس ها خالی اند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18367

کاهش جمعیت روستاها و عدم حور دانش آموزان در کلاس درس ناشی از فقر بالا وترک روستائیان می باشد نه اینکه دلیل کمبود جمعیت است . ضمن اینکه 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می رند.

متوسط تعداد اعضای خانواده ها به زیر4 نفر رسیده که تا حدودی نگران کننده به نظر میرسد.روزنامه رسالت در سرمقاله خود با اشاره به بحث های مطرح شده در روزهای اخیر در باره تعداد جمعیت می نویسد:در شرایط کنونی بسیاری از مدارس ابتدایی و راهنمایی در شهرها و روستاها به علت کم بودن تعداد دانش آموزان از نصاب مورد نظر در حال تعطیل شدن هستند. بسیاری از زوج های جوان یا بچه دار نمی شوند و یا اینکه ترجیح میدهند یک فرزند داشته باشند. ادامه این روند ما را با بحران کهولت جمعیت در دو دهه آینده و کاهش بی سابقه جمعیت در چند دهه بعد مواجه خواهد نمود.این در حالی است که به لحاظ دینی در آیات قرآنی و روایات، تشویق فراوانی به ازدواج و خروج از تجرد شده است. بدیهی است که یکی از نتایج ازدواج در اغلب موارد تولید و احیانا تکثیر نسل است. "آیات و روایاتی وجود دارد که فزونی جمعیت مسلمانان را یک معیار مهم هم در دنیا و هم در آخرت قرار داده است. فرزندان در دنیا زینت،مایه استعانت، امداد، قدرت و مایه غلبه مومنان و در آخرت مایه مباهات پیامبر اسلام(ص) معرفی شده اند. برخی محققان از مجموع این روایات اصل اولی را استحباب تکثیر نسل دانسته اند."

در روزنامه تهران امروز برگزار شد ؛مناظره داغ مصطفی کواکبیان و عبدالرضا داوری +گزارش تصویری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18575

جنگ لفظی و تبلیغاتی یک همکار سابق دروغ نامه ی کیهان و دست پرورده ی سر بازجو حسین شر یعتمداری و دیگر مصطفی کواکبیان است که مشتری چماق شده ی علیه ی مدعیان اصلاح طلب در دروغ نامه ی کیهان بود که سر بازجو حسین شریعتمداری از وی علیه ی دوم خردادی های به حساب تندرو استفاده ی تبلیغاتی می کرد که اکنون با همدیگر در دفتر یک روزنامه مدعی اصول گرا با همدیگر نمایش مناظره ی بازار مکاره بر پا کرده اند .

در مناظره کواکبیان و داوری؛ كواكبيان از تعطیلی 17 روزنامه در دولت دهم سخن گفت و اینکه امروز نگران دولت هستیم نه دستگاه قضايی.شفاف : اولين برنامه از مجموعه مناظره‌هاي روزنامه تهران امروز با موضوع بررسي عملكرد دولت نهم و دهم در حوزه رسانه با حضور مصطفي كواكبيان(نماينده مجلس) و عبدالرضا داوري(معاون سابق بخش خبر خبرگزاري ايرنا ) برگزار شد

شهرام ناظری از شکایت صرفنظر کرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18721

جائی که آقای شجریان راهی برون مرز شده است تا در کشور های گوناگون کنسرت داشته باشد . اما در داخل کشور خبر های دیگریست . بطور مثال اینهم یک شیوه ی دیگر فشار وارد کردن بر روی هنر مندانی می باشد که خودشان را بطور کامل با تبلیغات هنری حاکمان هنر کش همآهنگ نکرده اند.

مولفان کتاب اگر از ابتدا با من تماسی می‌گرفتند و کتاب را نزد من می‌آوردند شاید با اصلاحاتی می‌توانستم خود را قانع کنم کتاب منتشر شود، اما...شفاف : شکایت ناظری از چاپ کتاب «هزار آوای مانا» یکی از متفاوت‌ترین اخباری بود که در اواسط سال گذشته و در حاشیه یک نشست خبری رسانه‌ای شددر آن نشست شهرام ناظری به چاپ کتابی با عنوان «هزار آوای مانا» که به احوال و آثار او اختصاص داشت، اشاره کرد و گفت: متاسفانه این کتاب بدون اطلاع و اجازه من منتشر شده است که اشتباه‌ های فاحشی دارد و به هیچ‌وجه مورد تایید من نیست. شوالیه آواز همانجا تصریح کرده بود: مولف و ناشر حتی در انتخاب نام کتاب هم به روحیه، فکر و رویه معمول من که دوری‌کردن از تقلید است هیچ توجهی نکرده‌اند و اینها همه مرا مکدر کرده‌ است و قصد دارم در صورت جمع نکردن کتاب از آنها شکایت کنم و این اظهارنظری بود که به سرعت در رسانه‌ها انعکاس یافت. به نوشته وبلاگ محمد تاجیک با گذشت نزدیک به یکسال اما ناظری با انتشار یادداشتی در یک ماهنامه از انصراف خود از شکایت خبر داد و نوشت: مولفان کتاب اگر از ابتدا با من تماسی می‌گرفتند و کتاب را نزد من می‌آوردند شاید با اصلاحاتی می‌توانستم خود را قانع کنم کتاب منتشر شود، اما در وضع کنونی نه! به همین دلیل با آقای چاووشی که در این زمینه آگاهی و اطلاعات مناسبی دارد و ناشری خبره و پخته در زمینه موسیقی است صحبت کردم و در نهایت مولفان با ایشان نشستی داشتند که از قرار به جمع‌بندی رسیدند کتاب را از اغلاط و مشکلات محتوایی بپیرایند و علاوه بر آن، آنچه از چاپ نخست این کتاب به دست آورده‌اند را به حساب یک موسسه خیریه واریز کنند و سپس در چاپ دوم کل مطالب از نظر من یا نماینده‌ای که تعیین می‌کنم باید بگذرد.همچنین به گزارش وطن امروز ناظری در پایان خاطرنشان می‌کند: من از ابتدا می‌خواستم در این زمینه به دادگاه شکایت ببرم اما دیدم اینها هم جوان هستند و نیازمند کمک و در نتیجه به این جمع‌بندی رسیدم که راه دیگری را انتخاب کنم. امیدوارم هر کس دیگری که سودای انتشار کتابی درباره من یا هر موزیسین و هنرمند دیگری را دارد، پیش از هر اقدامی به نتیجه اقدام مولف این کتاب فکر کند و طبیعی است که بار دوم اگر از کسی چنین خطایی را ببینم، برخوردم قانونی و سخت‌تر خواهد بود.