دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 17 فروردین ماه سال 1389

نقد و بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " همت بلند دار ... "

"پیام نوروزی رهبر همت وکار فعال تداعی کننده ی سال به سال ، دریغ از پارسال است "

مگر مملکت داری کردن هم همچون اداره و کنترل مسجد ختم و عزاداری و نوحه خوانی است که یک ملائی بر سر منبر می رود و با روضه خوانی کردن می تواند همه پا منبری های خود را به اشک ریزی یا نوحه خوانی جمعی وا می دارد که اکنون همان نقش را یک مترسک بنام رهبر ولی فقیه خوانده شده در سطح کشور مسجد شده انجام می دهد؟ اگر چنین است پس چرا 3 نهاد کمدی و دکوری و تشریفاتی مجریه و قضائیه و مقننه منحل نمی شوند تا هزینه ی کمتری به دولت و مردم ایران تحمیل نشود؟ اگر نه به حساب قانون اساسی وجود دارد که گویا شاقول و متراژ و ترازوی نظام برای اندازه گیری و ارزیابی کارها و اقدامات اجرائی و حقوقی و قضائی در کشور است . زیرا که این قانون اساسی وظایف قوا راتفکیک کرده و خط و خطوط و مرز ها شان از هم دیگر را ترسیم کرده است که نا سلامتی مستقل از هم دیگر هستند .

بنابراین سئوال است پس این بازی سیاست یا سناریوی شتر گاو پلنگ بازی در آوردن برای چیست؟ یعنی اینکه چرا رهبر لوطی جماران نامه ی حکومتی یا فتوا صادر می کند تا مُهر ِ بی اعتباری بر قانون اساسی بزند؟ یا اینکه چرا هر سال که بمناسبت نوروز وی هوس می کند که به زادگاهش مشهد سفر کند و مهمان کسی شود یا میزبانش آخوند عباسعلی واعظ طبسی غارتگر معروفی هست که سلطان خراسان نا میده می شود. سپس پس از گپ زدن در پای بساط دود و منقل و شب زنده داری نمودن و مشنگ ومنگ و توپ و نشئه ی بوخوره ی دود منقل شدن وارد صحن امام رضا یا اطراف آن شود. آنگاه فرصت طلبانه و موج سوارانه از تجمع حضور ی مسافران نو روزی مشهد و یا زوار گرد آوری شده در صحن و یا اطراف آن سوء استفاده کنده و پیام نوروزی دهد تا که این پیام جای قانون اساسی را بگیرد و تاآخر سال با آن شوهای نمایشی تهاجمی اجرا شود . چونکه تبدیل به چماق یا شاقول دوری و نزدیکی باندهای در گیر جنگ قدرت به این پیام نوروزی می شود . انگاری که در این نظام بربر منش و تاریک اندیش ملوک الطوایفی قرون وسطائی قانون هیچگونه ارزش و اعتباری ندارد و دولت مردان و مسئولین هم هیچگونه اراده و اختیاری از خود ندارند . زیرا که همه وظیفه دارند تا گماشتگان و غلامک های حلقه بر گوشانی باشند که مأموریتی این رباط های کوک شده به جز لبیک گوئی به رهبر لوطی جماران ندارند تا که طوطی صفتانه پیام رهبر لوطی جماران را تکرار و رله و نشخوار نمایند. آخر وقتی نتیجه ی اینگونه پیام های نوروزی دادن که ابتدا از حضور در قبرستان ها و بیمارستان ها از سوی خمینی شیاد شروع شد واکنون پس از 31 سال منتهی به شرایط کنونی شده است که کسی نمی تواند منکر این واقعیت شود که شرایط طوری است که هر سال سپری می شوده تداعی کننده ی این ضرب المثل است شده که گفته می شود سال به سال ، دریغ از پارسال .

در خاتمه اینکه اکنون سئوال است هنگامی که در 31 سال گذشته همه ی مسئولین کورس رقابت با هم گذاشته اند تاکه چگونه همت سخت کوشی داشته باشندتا عوامفریبی و تملق وچاپلوسی کنند تا که جایگاه قدرت خود را حفظ و تثبیت کنند . همچنین تلاش و کوشش خستگی ناپذیر کرده و می کنند تا هر چه بیشتر غارتگری و انباشت ثروت باد آورده کنند که حاصل اینگونه زحما ت و تلاش های شان منجر به شرایط طاقت فرسای تحمل زندگی زیر خط اقتصادی فقر 80% جمعیت کشور شده است .البته ضریب بیش از 3 برابر شدن واردات بیش هم صادرات هم بهمراه داشته است که موجب تعطیلی ادامه دار تعطیل شدن کار خانجات و بیکارشدن تعداد بیشمار کار گران شده است . همچنین وقتی نتیجه پیام های نوروزی سال های گذشته رهبر لوطی جماران به نام سال های عدالت و شکوفائی ونو آوری اقتصادی و وحدت اسلامی و ملی ... بوده این چنین شده است لذا پیام کمدی نوروز همت مضاعف و کار مضاعف امسال رهبر لوطی جماران دیگر چه صیغه ای است یا کیلوئی چند می باشد و قرار است چه کسانی را باز فریب دهد که جارچیان و مداحان و مرثیه خوانان به آن آویزان شده و مشغول مانور دادن وروضه خوانی های تبلیغاتی پیرامونش شده اند؟ آنهم در شرایطی که پس از طراحی کودتای 22 خرداد 88 که ادامه اش موج تظاهرات خیابانی بر پا شد که آشکارا فر یاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داده شد که تأکید علنی بر عدم مشروعیت رهبرعمود خیمه ی نظام شکسته شده و رژیم کودتائی می باشد . صد البته سبب عریان شدن اختلافات جناحی و باندی هم شده است . بهر صورت این چنین دست آویز برای پیام نوروزی رهبر لوطی جماران نامشروع ساختن که گویا معجون معجزه گر حلال همه مشکلات اقتصادی و فرهنگ مصرفی و معضلات امور معیشتی محرومان وتهی دستان است و چراغ راهنمای عمل رسیدن به اهداف چشم انداز برنامه ی 20 ساله است که 5 سال آن سپری شده است . در صورتیکه علم کردن اینگونه پیام ها ومحور کردنش بعنوان پناهگاه نهائی در حقیقت ناشی از ضربه پذیر بودن رژیم متزلزل شده و وحشت از قیام مردم ناراضی و خشمگین و نگرانی از چشم انداز بی افقی در آینده است که برای ادامه بقا ء نیاز شمع یا اهرم عمود خیمه ی نظام شکسته شده بعنوان می باشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890117/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 17 فروردین ماه سال 1389