گزیده خبرهای 21 آذر ماه -91 . قسمت -3



گزیده خبرهای 21 آذر ماه -91 . قسمت -3
ایران بيمارستان فوق‌تخصصي چشم و کلیه در عراق می سازد
چون  نخست وزیر عراق نوری مالکی مزدور ودست نشانده ،عراق را حیاط خلوت حاکمان ایران کرده است . بنابراین برای اینکه این سیاست ادامه یابد  تا تسلط بیشتری پاسداران سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست حسن دانایی فر در عراق داشته باشند . پس دست به اینگونه اقدامات برای نفوذ بیشتر زده می شود . حال اگر در ایران امکانات بیمارستانی برای درمان زلزله زدگان آذربایجان وسوخته شدن دانش آموزان مدرسه روستای شین آباد پیرانشهر وجود ندارد برای حاکمان ایران  مهم نیست .
روزنامه ایران : معاون مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر از موافقت وزارت بهداشت عراق با ساخت بيمارستان فوق‌تخصصي چشم هلال‌احمر در كربلا خبرداد.دكتر علي حيدري با بيان اين كه هم اكنون راه اندازي يك بيمارستان فوق تخصصي چشم در كربلا و بيمارستان فوق تخصصي دياليز و كليه در نجف را در دستور كار داريم، افزود: نقشه راه‌اندازي اين بيمارستان از سوي وزارت بهداشت به دولت عراق ارائه شده تا مجوزهاي لازم گرفته شود.البته دولت عراق با ساخت بيمارستان فوق‌تخصصي چشم با همكاري هلال‌احمر ايران و عراق موافقت كرده است. وي درباره ساخت بيمارستان 16 طبقه در كربلا از سوي هلال‌احمر ايران توضيح داد: زمين 300 متري در نزديكي حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) ديده شده كه در حال مقدمات ايجاد آن هستيم و مي‌توان اين قول را داد كه تا 18 ماه ديگر اين بيمارستان راه‌اندازي شود.
بيانيه تحريك آميز آمريكا خطاب به ايراني - آمريكايي ها: ايران نرويد!
ضمن اینکه این هشدار نگرانی از بازداشت واتهام جاسوسی زدن و گروگان گیری کردن برای تهدید کاهش تحریم ها و پروژه هسته ای است .ممکن است پیش زمینه حمله نظامی به تأسیسات هسته ای باشد.
وزارت امور خارجه ايالات متحده طي بيانيه تازه‌اي دست به فضاسازي‌هاي تكراري عليه جمهوري اسلامي زده و به افرادي كه داراي تابعيت دوگانه ايراني- آمريكايي هستند در مورد سفر به ايران هشدار داده است كه به ايران سفر نكنند!به گزارش انتخاب، وزارت خارجه آمريكا در بيانيه‌اي كه بر روي وب‌سايت خود منتشر كرده است، نوشت:"برخي عناصر در ايران همچنان نسبت به ايالات متحده رويه‌اي خصمانه دارند و در نتيجه آن، شهروندان آمريكايي ممكن است حين مسافرت يا اقامت در ايران با آزار و اذيت و يا بازداشت مواجه شوند
به این آخوند حوزوی پرت از مسایل باید گفت همانگونه که به زلزله زدگان مناطق آذربایجان وسیل زدگانمازندران و دانش آموزان سوخته شدگان مدرسه شین آباد پیرانشهر رسیدگی شد به زلزله زدگان خراسان جنوبی بنا بر سفارش این آخوند امام جمعه قاین رسیدگی خواهد شد
قاين- خبرنگار كيهان:با تلاش مسئولين و كمك هاي مردمي، نيازهاي ضروري آب، برق و اسكان موقت روستائيان انجام گرفته است اما كمبود سوخت، وسايل گرم كننده، حمام و بهداشت مناطق زلزله زده از مهمترين نيازمنديهاي اوليه اين مناطق است.حضرت حجت الاسلام والمسلمين سيد مرتضي اصفهاني امام جمعه قاين در بازديد از مناطق زلزله زده قاينات و زيركوه ضمن ابراز همدردي و ابلاغ پيام سلام و تسليت رهبر انقلاب به زلزله زدگان، از نزديك در جريان نحوه خدمات رساني و عملكرد سازمانها و ارگانهاي مسئول قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ما، وي در پايان بازديد خود از امدادرساني به حادثه ديدگان ابراز نارضايتي كرد و گفت: در بازديدي كه از مناطق زلزله زده داشتم مشكلات زيادي را به وضوح مشاهده كردم كه نشان از تعلل و كم كاري برخي ارگان ها است.ايشان در ادامه افزود: مردم از خدمات سپاه، بسيج و هلال احمر رضايت كامل داشتند ولي در امر كمك رساني به ويژه آواربرداري و مشكل سرماي مردم اقدام مناسبي انجام نگرفته است و وسايل گرمايشي و مواد نفتي به مقدار لازم در اختيار زلزله زدگان قرار نگرفته و چادرهاي تحويلي نيز مناسب فصل سرما نيست.
با تصويب شوراي عالي فرهنگي شهرداري تهران.72 مسجد براي جانبازان مناسب سازي مي شود
سئوال از حاکمان عوامفریب ودین فروشان است  که اختصاص دادن بودجه به مناسب سازی 72 مسجد که مشابه عدد 72 کربلا وکشته شدگان انفجار حزب چماقداران جمهوری اسلامی در 7 تیر سال 60 است، مهمتر است یا رسیدگی به اوضاع نا بسامان مدارس روستایی که تازگی در  روستای شین آباد پیرانشهر فاجعه انسانی بوقوع پیوست.
مديركل امور ايثارگران شهرداري تهران از اجراي طرح مناسب سازي معابر براي جانبازان در 72 مسجد تازه تاسيس شهر تهران خبر داد.«احمدلو» مديركل امور ايثارگران شهرداري تهران، در اين رابطه گفت: شهرداري تهران در نظر دارد 72 مسجد در 72 نقطه شهر تهران بسازد كه به پيشنهاد اداره كل امور ايثارگران شهرداري تهران و تصويب شوراي عالي فرهنگي شهرداري مقرر شد، اين مساجد براساس استانداردهاي مناسب سازي معابر براي جانبازان و معلولان ساخته شود.عضو شوراي عالي فرهنگي شهرداري تهران با بيان اينكه شهرداري با جديت برنامه هاي مناسب سازي معابر براي جانبازان را دنبال مي كند افزود: ساخت اين مساجد را مي توان از اقدامات مهم شهرداري تهران در اجراي طرح مناسب سازي معابر و اماكن شهر براي شهروندان با نيازهاي خاص قلمداد كرد.مناسب سازي محيط شهري براي برخورداري همه شهروندان از يك زندگي مطلوب از جمله مواردي است كه به صورت يك استاندارد بين المللي در تمام كشورهاي دنيا اجرا مي شود.در همين راستا كلان شهر تهران نيز هم گام با رشد و توسعه شهري اقدامات موثري در زمينه مناسب سازي معابر براي جانبازان انجام داده كه از آن جمله مي توان به احداث پارك ها و ورزشگاه هاي مناسب براي اين افراد، رعايت استانداردهاي مناسب سازي در ساخت ساختمان هاي پرتردد شهري و تعبيه بالابرهاي مخصوص جابه جايي افراد خاص در ايستگاه هاي مترو اشاره كرد.
بازداشت چند عضو شوراهای شهر استان تهران
در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد کدام نهاد وواحد وبخش آن یافت می شود که سالم باشد وآلوده به فساد نشده باشد؟ البته تا کنون هرچه مفسد واختلاس گر بازداشت وفاش می شود وابسته به دولت است . چون قرار است همه کاسه وکوزه ها سر دولت و رئیس جمهور شکسته شود.
فارس نوشت: مشاور حقوقی استاندار تهران از دستگیری 4 نفر از اعضای شورای شهر شهرستان‌های استان تهران خبرداد و گفت: این افراد فعلاً با قید وثیقه آزاد شده‌اند.ولی‌الله داوریان درباره دستگیری 4 نفر از اعضای شورای شهر شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت:‌ سوء استفاده‌هایی این افراد داشته‌اند و میزان تخلفات آن‌ها مختلف است.وی با اشاره به اینکه دادگاه هنوز پرونده این افراد را رسیدگی نکرده است بیان داشت: جرائم آن‌ها جنبه عمومی و خصوصی دارد.مشاور حقوقی استاندار تهران افزود: بعضی از این افراد عضو شرکت‌های تعاونی مسکن‌ مهر و هم عضو شورای شهر بوده‌اند که در این خصوص شکایت‌هایی از آن‌ها شده است. داوریان گفت: پرونده این افراد در مرحله اتهام است و هنوز بررسی نهایی نشده است.