و ز و ز (گفت و شنود)


گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان  2 دی -91
و ز و ز (گفت و شنود)
گفتم : چرا نمی داند این آلوده به ننگ؟ پاداش کلوخ انداز را هست سنگ
چرا رژیم در بحرین میکنه مداخله گری؟ تابحرین  دست زند به مقابله گری
گفت: سر باز جوشده مثل پشه لب دریا ،  وزوزکنان  گفت به فیل  بیرون بیا
فیل اومد بیرون گفت بگو داری چکار؟ پشه گفت میخوام ببینم نکردی اینکار
نکنه  دست زده باشی به کار ناشی ،  مایوی منو  تو پوشیده باشی
گفت: وزير خارجه بحرين گفته است؛ بايد به زودي «كنفرانس دوستان ايران» هم مثل، «كنفرانس دوستان سوريه» تشكيل شود!
گفتم: غلط زيادي كرده. الان 33 سال است كه آمريكا و اتحاديه اروپا و شيوخ عياش عرب هرچي زور مي زنند نمي توانند عليه جمهوري اسلامي هيچ غلطي بكنند.
گفت: نه فقط هيچ غلطي نكرده اند بلكه در كشورهاي منطقه نيز يكي پس از ديگري انقلاب اسلامي شده و به ايران پيوسته اند.
گفتم: تازه ايران اسلامي، بحران سوريه را هم از راه دور مهار كرده است.
گفت: حيوون زبون بسته در حالي كه فقط يك تكان ديگر مانده تا آل خليفه به زباله دان تاريخ برود، چرا حرف هاي گنده تر از دهانش مي زند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! پشه اومد لب دريا و در حالي كه و ز و ز مي كرد به فيل گفت؛ يك دقيقه از آب بيا بيرون، كارت دارم. فيل اومد بيرون و پرسيد چيكار داشتي؟ پشه گفت؛ هيچي مي خواستم ببينم مايوي منو نپوشيده باشي؟!
 سربازجوی رذل  زندان ، گرسنه بوده زده به کاهدان
زیادی خورده این زنگی مست ، تیغ  نهاده ر برکف دست
همچون کدخدا های ی دهکده ، برای روستاییان میکشه  عربده
 گیر داده به بحرین سربازجوی اوین ،با گفتمان بازجویی کرده توهین
گفتم: چرا این روانی بیمار؟این همیشه بازنده در قمار
جای نشئگی شده خمار ،  دوباره ز رها کرده مار
 مثل این کلاغ پشت دریده  ، لوس ونونور شده و ورپریده
جست وخیز کرده و پریده ، برای چه به بحرین پریده
گفت : آخه بحرین داده پیام ، کنون شده است وقت قیام
کاری که با سوریه کردند دوستان ، باید با ایران اجراکنن این داستان
گفتم : چرا نمی داند این آلوده به ننگ؟ پاداش کلوخ انداز را هست سنگ
چرا رژیم در بحرین میکنه مداخله گری؟ تابحرین  دست زند به مقابله گری
گفت: سر باز جوشده مثل پشه لب دریا ،  وزوزکنان  گفت به فیل  بیرون بیا
فیل اومد بیرون گفت بگو داری چکار؟ پشه گفت میخوام ببینم نکردی اینکار
نکنه  دست زده باشی به کار ناشی ،  مایوی منو  تو پوشیده باشی