تصاویر حاشیه‌‌های یک مراسم ختم



تصاویر حاشیه‌‌های یک مراسم ختم.پاسخگویی موسوی‌بجنوردی به جای سید‌حسن‌خمینی/دعوت رئیسی از خبرنگاران.خبرگزاری فارس: هنگام خروج سید حسن خمینی خبرنگاران درباره کاندیداتوری وی از او سؤال کردند که موسوی‌بجنوردی به‌جای سید حسن گفت که او نامزد انتخابات نمی‌شود! 17 آذر- 91
روابط  آنگونه تنش زا و آشتی نا پذیر است  و اختلافات و رقابت های باندهای مافیایی  آنچنان همه گیر و جدی  شده است و چهره ها طوری سوژه و  بهانه  ی تبلیغاتی شده اند که  حضور شان به مراسم ختم  هم دارای حاشیه  می شود و رفتار وحرکات شان آنگونه از در یچه دور بین  ما نیتور وزیر ذره بین برده می شود تا  بعنوان تیتر خبری برجسته گردد. برای همین حاشیه پردازان منتظرند چه کسانی سر وکله شان در چین مراسمی پیدا می شود ؟ چه زمان وارد می شوند و کجا ونزد چه کسانی می نشینند و صحبت می کنند؟ بطور مثال از حسن خمینی سئوال شده  که در نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شود ولی چون جواب سئوال نه از  سوی وی که آخوند موسوی بجنوردی  داده شده که  وی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود.بنابراین  برای گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران تبدیل به بهانه تبلیغاتی شده است .  ناگفته نماند که در این مراسم  آخوند مهدوی‌کنی رئیس سیرک  مجمع خبرگان رهبری  و حسن خمینی و موسوی‌بجنوردی  و محمد رضا باهنر  و آخوند هفت خط عضو باند مافیایی مؤتلفه محمد جعفر شجونی وآخوند آدم کش حرفه ای ویکی از مجرمان  قتل عام زندانیان سیاسی تابستان 67 رئیسی  حضور داشتند . البته این آخوند جانی  در جمع خبرنگاران صحبت نمی کند و د وقتی با اعتراض آنها مواجه  می شود می گوید  به دفترم بیایید انشالله در خدمت تان هستم و  التماس دعا»!







به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم ختم آیت‌الله انواری با حاشیه‌هایی همراه بود، که در ادامه می‌آید:* آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری از ساعات ابتدایی این مراسم، در برنامه بزرگداشت آیت‌الله انواری حضور پیدا کرده بود.  * باهنر با حضور در جمع خبرنگاران به سؤالات متعدد بودجه‌ای آنها پاسخ داد و به دولت دهم توصیه کرد که بودجه 92 را در اسرع وقت تحویل مجلس دهد. ‌* در حالی که مراسم بزرگداشت آیت‌الله انواری به دقایق نهایی نزدیک شده بود، همراه با یکدیگر در این مراسم حاضر شدند.* هنگام خروج سید حسن خمینی خبرنگاران درباره کاندیداتوری وی از او سؤال کردند که موسوی‌بجنوردی به‌جای سید حسن گفت که او نامزد انتخابات نمی‌شود!* حضور محافظان برخی از شخصیت‌ها با اسلحه و به صورت تیمی در این مراسم در حالی که برخی از مسئولان برجسته بدون هیچ محافظی در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند، از نکات جالب این مراسم بود.*‌ حجت‌الاسلام رئیسی نیز که در جمع خبرنگاران صحبت نکرد وقتی با اعتراض آنها مواجه شد گفت که «به دفترم بیایید انشالله در خدمتتان هستم؛ التماس دعا»!* شجونی نیز در جمع خبرنگاران درباره طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: «به ما چه که دخالت کنیم؛ اگر شورای نگهبان تأیید کرد که هیچ اما اگر تأیید نکرد یک نوشته بیخود می‌شود، شما خبرنگاران چرا اینقدر غصه می‌خورید؟!»
.