وجه اشتراك ! (



وجه اشتراك ! (گفت و شنود)
گفتم : اگر  درسته شکنجه نیست وشلاق، وجود داره آزادی اندیشه به جای  اختناق
چرا سرباز جو تنظیم نمیکنه یادداشتی؟تا بگه چرا بقتل رسید ستار بهشتی؟
گفت : سر بازجوی منفور و شیاد ، میگه اشتراک دوچهره های سیاسی با نوزاد
بر حسب تجربه ستون گفت وشنود ، میگه  این دو باید تعویض شوند زود
گفت: «اميرهوشنگ-ص» يكي از ضد انقلابيون فراري و ساكن آمريكا در صفحه فيس بوك خود نوشته است «شماري از دوستان اصلاح طلب ما كه زنداني رژيم هستند، شعور مردم را خيلي دستكم مي گيرند و باعث شرمساري ما مي شوند.»
گفتم: چرا؟! منظورش چيست؟!
گفت: نوشته است «از زندان عليه رژيم نامه مي دهند و در سايت هاي اپوزيسيون خارج كشور هم نامه آنها منتشر مي شود و رژيم هم با آنها هيچ برخوردي نمي كند و بعد مي گويند در زندان هاي رژيم تحت شكنجه و اختناق هستند»!
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: خطاب به برخي از آنها از جمله ابوالفضل قدياني و تاج زاده و... نوشته است؛ «اگر اين نامه ها را واقعا خود شما مي نويسيد چرا مي گوئيد تحت شكنجه و اختناق هستيد و اگر دوستان خارج كشور به جاي شما مي نويسند كه استقلال نظر و آزادانديشي خودتان را زير سؤال برده ايد.»
گفتم: آدم هاي دوچهره اي كه وارد سياست مي شوند با نوزادان در يك چيز مشترك هستند. هر دو بايد زود به زود عوض شوند، آنهم به يك دليل مشابه!
گفت:سربازجوی خل مشنگ ، نقل قول کرده از امیر هوشنگ
مقیم آمریکاست و حامی رقیب ، انتقاد به اینان کرده زده نهیب
گفته کاری می کنند دوستان ،تا سربازجو بسازد هی داستان
گفتم : مگر امیر هوشنگ چه گفته؟سر بازجو خوشحال شده نه آشفته
گفت : سربازجوی از گزارش زندان، به نظر میرسه خشنوده  وخندان
چون با شیوه بازجویی و شیادی ،مدعی شده در زندانست  آزادی
چون تاج زاده و ابولفضل قدیانی ،در زندان آزادی نوشتار دارند با بیانی
نامه می نویسند و می کنند انتقاد ،زیر سئوال می برند رهبر و استبداد
افزوده اگر نامه ها را می نویسند دیگران،زیر سئوال برده میشه، آزادی عمل اینان
گفتم : اگر  درسته شکنجه نیست وشلاق، وجود داره آزادی اندیشه به جای  اختناق
چرا سرباز جو تنظیم نمیکنه یادداشتی؟تا بگه چرا بقتل رسید ستار بهشتی؟
گفت : سر بازجوی منفور و شیاد ، میگه اشتراک دوچهره های سیاسی با نوزاد
بر حسب تجربه ستون گفت وشنود ، میگه  این دو باید تعویض شوند زود