انفجار در کرکوک عراق 6 کشته و 25 زخمی بر جای گذاشت



انفجار در کرکوک عراق 6 کشته و 25 زخمی بر جای گذاشت.خبرگزاری فارس: چند انفجار زنجیره ای در شهر کرکوک عراق باعث کشته شدن 6 عراقی و زخمی شدن 25 تن دیگر شد.  27 آذر -91
بدون شک این انفجار از سوی عوامل نوری مالکی مزدور ودست نشانده نخست وزیر عراق و همکاری سپاه قدس و پاسدار دیپلمات تروریست حسن دانایی فر طراحی واجرا شده است  .چونکه کرکوک شهر کرد نشین است ومی بایست نا امن شود . به ویژه اینکه تضاد واختلاف  میان دولت نوری مالکی مزدور و دست نشانده با اقلیم کردستان عراق حاد شده است . چونکه رابطه اقلیم کردستان با ترکیه خوبست  واز هم پیمان دیکتاتور جنایتکار  حاکمان ایران بشار اسد رئیس جمهور سوریه حمایت نمی کند . مهمتر اینکه اجازه نداده است که سلاح ونیروهای اعزامی حاکمان ایران از طریق کردستان عراق به سوریه  منتقل شود . برای همین با  اقدام تروریستی انفجاری انتقام گرفته می شود .از سوی دیگر بی ارتباط به خبر ورود رئیس جمهور احمدی نژاد در اول دی به عراق نمی باشد.
به گزارش فارس به نقل از رویترز منابع امنیتی و بیمارستانی در عراق اعلام کردند که مجموعه انفجارهایی در شهر کرکوک عراق به وقوع پیوسته که بر اساس آمارهای اولیه تاکنون 6 نفر در آن کشته شده اند و 25 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.خبرهای تکمیلی از این انفجارها متعاقبا ارسال خواهد شد.