حالا از اپوزیسیون عذرخواهی کنید!

طنزنویس همکارسربازجوشریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان هم علیه ی فتنه یا رقیب مدعی اصلاح طلب وکابینه ی یازدهم حسن روحانی فعال شده است.
یکی از عناصر ضدانقلاب لندن‌نشین که البته به قبرستان‌های دیگری نیز رفت و آمد دارد، با ارسال نامه‌ای که رونوشت آن به خبرگزاری چیزنا ارسال شده، به نکات مهمی اشاره کرده است. در زیر متن کامل این نامه را می‌خوانید. لازم به ذکر است تا لحظه انتشار این خبر، نامبرده 2 دل بود که نامش فاش شود یا نه!!با سلام و قبولی.بزرگواران دخیل در فتنه 88! اینک که یکی یکی به صرافت اعتراف افتاده‌اید تا دقیقا عین اصولگرایان، سوءتفاهم سال 88 را فتنه، یک مختصر فتنه‌ای را فتنه آمریکایی-اسرائیلی، تقلب را تدلیس و دروغ و بهتان، و اعتراضات قانونی را اردوکشی خیابانی بنامید، لااقل خوب است به این موارد نیز توجه کنید.یک: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت‌خواهی بزرگ‌تر به ما. چطور از نظام، بلدید عذرخواهی کنید، ما اما کشک؟! شما اینقدر که در حق ما سلطنت‌طلب‌ها، ما عوضی‌ها، ما بی‌همه چیزها، ما همجنس‌بازان، ما بهایی‌ها، ما جلبک‌ها، و ما از گوگوش تا سروش‌ها نامردی کردید، در حق جمهوری اسلامی نکردید!! به خدا نکردید!! آیا جمهوری اسلامی، آدم و احیانا ما گاو تشریف داریم؟! مگر ما بیکار بودیم که همه ظرفیت اپوزیسیون را بیاوریم پشت شما؟! حالا که دارید معذرت‌خواهی می‌کنید، خب! از ما هم بکنید. وانگهی، اونی که بیشتر به عذرخواهی شما احتیاج دارد، ما هستیم، نه جمهوری اسلامی! شما بر یا با جمهوری اسلامی، نظام فرقی به حالش ندارد و دارد کار خودش را می‌کند، این ما هستیم که تمام ظرفیت‌مان به خاطر سستی شما به باد رفت! و این ماییم که با اعترافات شما، بی‌آبرو شدیم!
دو: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت‌خواهی بزرگ‌تر به مهندس و شیخ. این 2 به پشتوانه حمایت همین امثال شما بود که توهم تقلب برشان داشت و مثلا سران فتنه شدند. حال که معتقدید تقلب وجود خارجی نداشته، بر شما فرض است که فقط ارادت قلبی و قبلی خودتان را به جمهوری اسلامی ثابت نکنید، بلکه به ما هم بکنید ثابت!
سه: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت‌خواهی بزرگ‌تر به مردم آمریکا. لابد در جریان هستید که اوباما در فتنه 88 از شکم مردم آمریکا زد و به حلقوم شما نمک به حرام‌ها ریخت. اگر فقط بخشی از مالیات مردم آمریکا وارد جیب شما باشد، قدر مسلم شما باید از مردم آمریکا نیز عذرخواهی کنید. شما با این اعترافات خود، از سویی با احساسات کاخ‌سفید بازی کرده‌اید، از سویی با بیت‌المال مردم آمریکا. خب اگر واقعا تقلب را باور نداشتید، همان اول می‌گفتید. آمریکا دیگر به کدام اپوزیسیون باید دل ببندد؟ هم الان اگر دشمنان جمهوری اسلامی، متاثر از این اعترافات شما، دیگر سر کیسه را برای ما شکل نکنند، شما جبران ضررش را بر عهده می‌گیرید؟!
چهار: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت‌خواهی بزرگ‌تر به سران اسرائیل. در فتنه 88 چقدر نتانیاهو خودش را خرج شما کرد؟! این بود رسم مرام و مردانگی؟! این است رسم معرفت؟! آیا نتانیاهو در سال 88 رسما و علنا شما جز جگرزده‌ها را دوست خود خطاب کرد که شما بردارید تقلب را در سال 92 انکار کنید؟! از 88 همه‌اش 4 سال گذشته یا 4 قرن؟! فاین تذهبون؟! (آقا، این انگلیسی «فاین تذهبون» چی می‌شه؟!) شما را چه شده که این همه سست عنصر از آب درآمده‌اید؟! واقعا الگوی شما در اپوزیسیون‌گری کیست؟! اگر جین شارپ، آن معلم نمونه، شما را همچین بار آورده، بر جین عزیز فرض است که هر چه سریع‌تر از پرورش‌ چنین مخملی‌هایی توبه کند!! و اگر جرج سوروس، آن استاد بی‌مثال اخلاق، مسبب رشد امثال شما شده، باز بر جرج محترم فرض است که بابت این همه شاگرد بی‌مایه توبه نماید!! الحمدلله تحت شکنجه هم نبوده‌اید که باز دل ما به یک چیزی خوش باشد!!

پنج: شما یک عذرخواهی به جمهوری اسلامی بدهکارید، یک معذرت‌خواهی بزرگ‌تر به آن دسته از فریب‌خورده‌هایی که به خاطر امثال شما ریختند خیابان‌ها. واقعا چه استبعادی دارد اگر این فریب خورده‌ها، روز باشد و شما بگویید روز است، اصلا باور نکنند که روز است؟؟!! آدم‌اید شما؟! هیچ مراقب هستید که چه کرده‌اید؟! جخت بلا، اگر عذرخواهی شما از مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی یک «مطالبه» باشد، معذرت‌خواهی شما ذلیل مرده‌ها از ما جرثومه‌ها چیزی جز یک «سوپر مطالبه» نیست!!!! منتهی حیف که ما توی جناح ضدانقلاب، یک کیهان نداریم و الا روزی 100 بار مجبورتان می‌کردیم بابت عذرخواهی از جمهوری اسلامی، این‌بار از ما معذرت‌خواهی کنید!!!! اف بر شما... واقعا اف بر شما که تف بر صورت اپوزیسیون می‌اندازید، اما عذرخواهی‌اش را از جمهوری اسلامی می‌کنید... این وسط، واقعا معلوم نیست کی کی را سر کار گذاشته؟! شما ما را، یا جمهوری اسلامی، ما و شما را با هم؟؟!!
حسین قدیانی