دست خالی! (گفت و شنود)

گفت شنود دروغ نامه ی کیهان 23 مرداد-92
دست خالی! (گفت و شنود)
گفتم:محتوای این افشاگری چیست؟مخاطب موردنظرسربازجوکیست؟
گفت: سربازجوداده ندا، درب خانه ای کوبید یه گدا
تقاضای کمک کرد در راه خدا، صاحبخونه باعصبیت برآوردصدا
شروع به فحاشی کرد وبد وبیراه، گداگفت چرافحش می دهی ای گمراه؟
اما برای توجیه وارائه بهونه ، نخواستم دست خالی برگردی، گفت صاحبخونه
گفت: «شهرام- ب» از ضد انقلابیون فراری در وبلاگ شخصی خود اصلاح‌طلبان را به سوءاستفاده از هواداران متهم کرده است.
گفتم: چرا ؟!
گفت: نوشته است به ما گفتند در انتخابات تقلب شده و با این شعار ما را به خیابان‌ها کشاندند و نهایتا از کشور فراری دادند ولی حالا خودشان درباره انتخابات 92 که همان مسئولان سال 88 برگزار کرده‌اند می‌گویند «دموکرات‌ترین انتخابات دنیا».
گفتم: طفلکی راست می‌گوید.
گفت: نوشته؛ حالا هم به جای اینکه به فکر وضعیت فلاکت‌بار ما باشند، گاه و بی‌گاه به ما بد و بیراه هم می‌گویند!
گفتم: یارو رفته بود گدایی و صاحبخانه که خودش از آن قالتاق‌های روزگار بود شروع کرد به او فحش دادن. گدا با عصبانیت گفت؛ چیزی نمی‌دهی دیگر چرا فحش می‌دهی؟ و طرف جواب داد؛ برای این که نمی‌خواستم دست خالی برگردی!
گفت : سربازجوشده حالی به حالی، از رقیب نقل کرده بادست خالی
گفتم: داردجای سئوالی، چراسربازجوداده چنین شرح حالی؟
گفت:سربازجوراست نمیگه به ندرت ، میدونه جدیست جنگ ثروت وقدرت
نیازداره به بهانه برای انتقاد،تاماستمالی کنه اوضاع خراب اقتصاد
تاتواندعلیه ی رقیب کند قیام،بهش اتهام زندهمراه باپیام
برای همین دست زده به افشاگری ، محورتناقض عمل رقیب کرده روشن گری
گفتم:محتوای این افشاگری چیست؟مخاطب موردنظرسربازجوکیست؟
گفت: سربازجوداده ندا، درب خانه ای کوبید یه گدا

تقاضای کمک کرد در راه خدا، صاحبخونه باعصبیت برآوردصدا