نامه! (گفت و شنود)

نامه! (گفت و شنود)
گفتم: دلیل سکوت اعضای بازارمکاره چیست؟روی سخن  سربازجوشریعتمداری کیست؟
گفت:سربازجونقل کرده ازنامه زمان شاه،تابرجسته کندسکوت مخالفانست اشتباه
مدعیست یکی میگه در زمان شاه کرد انتقاد،چندنامه علیه شاه نوشت به جای فریاد
چرااثری نیست از آن، ازوی شد سئوال ،جواب دادچون نامه هارانکردوی ارسال
گفت: برخی از وزرای پیشنهادی که سابقه حضور در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 را در کارنامه خود دارند، ادعا می‌کنند که با فتنه همراه نبوده‌اند!
گفتم: ولی شواهد موجود و اسناد مکتوب و مضبوط درباره حضور مجرمانه آنها در فتنه 88 کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد.
گفت: چه عرض کنم؟! حضور آنها در فتنه که مشخص است و اگر با آن مخالف بوده‌اند چرا هیچ نشانه‌ای از مخالفت آنها دیده نمی‌شود؟!
گفتم: بعد از پیروزی انقلاب به یکی از افراد مطرح در دوران طاغوت گفتند؛ چرا در مقابل آنهمه جنایات و قتل‌عام مردم از سوی رژیم آمریکایی شاه سکوت کرده بودی؟ گفت؛ اختیار دارید، من چند نامه خیلی تند علیه شاه نوشتم. گفتند؛ پس چرا هیچ اثر و نشانه‌ای از آن وجود ندارد؟! گفت؛ خب! برای این که نامه‌ها را نفرستادم!
گفت: سربازجوشریعتمداری باشیادی،گیرداده به وزرای پیشنهادی
چون بازارمکاره می کنند گمراه  ،تابرای رأی اعتمادکنند همراه
در دروغ گفتن گذاشتندمسابقه،تااهل فتنه ماستمالی کنند سابقه
بالاخره باتحلیل بازجویی خرکی،ازسکوت بازارمکاره شده شاکی
گفتم: دلیل سکوت اعضای بازارمکاره چیست؟روی سخن  سربازجوشریعتمداری کیست؟
گفت:سربازجونقل کرده ازنامه زمان شاه،تابرجسته کندسکوت مخالفانست اشتباه
مدعیست یکی میگه در زمان شاه کرد انتقاد،چندنامه علیه شاه نوشت به جای فریاد

چرااثری نیست از آن، ازوی شد سئوال،جواب دادچون نامه هارانکردوی ارسال