آدمكشي زن زورگير در آخرين زورگيري

آدمكشي زن زورگير در آخرين زورگيري  27 بهمن -92
 آیا در رژیم فاشیستی دینی ولایت فقیه بغایت زن ستیز با رهبر ولی فقیه مدعی قدرت برتر منطقه  و رهبر جهان اسلام و جنبش بیداری منطقه و کشور 80 میلیونی یک مسئول یافت نمی شود تا که بگوید دلیل اینکه  پس از 35 سال زن  سارق و زور گیر چاقو کش وقاتل می شود چیست؟
زن زورگيري كه در جريان آخرين سرقت خود با مقاومت مالباخته روبرو شده بود و با ضربات چاقو وي را به قتل رسانده بود، دستگير شد. در ساعت 18:30 پنجم بهمن ماه جاري، از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يك فقره فوت مشكوك از طريق بيمارستان به كلانتري 104 عباس آباد اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه راننده يك دستگاه خودرو سواري پژو به علت اصابت ضربات چاقو به ناحيه سينه و پهلو به بيمارستان منتقل، اما با وجود انجام اقدامات درماني و به علت عوارض ناشي از اصابت ضربات فوت كرده است. با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه چهارم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. 
*ا ظهارات شاهد صحنه جنايت 
يكي از شهروندان كه به هنگام گذر از محل جنايت متوجه صحنه جنايت شده و مقتول (35 ساله) را با خودرو سواري پژو متعلق به مقتول به بيمارستان منتقل كرده بود، به عنوان شاهد به اداره دهم دعوت و در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: در ساعت 18 پنجم بهمن، در حوالي خيابان شهيد مفتح با موتورسيكلت در حال بازگشت به خانه بودم كه ناگهان متوجه فردي شدم كه پهلويش را گرفته و به وسط خيابان آمده؛ در همين زمان و در فاصله چند متري، خانم جواني را نزديك خودرو پژو مشاهده كردم كه يك قبضه چاقو در دست داشت و همزمان، در حال جمع كردن پول از روي زمين بود. وي افزود: قصد داشتم تا مانع از فرار اين خانم شوم كه با ضربه‌اي بسيار محكم از سوي وي به گوشه‌اي پرتاب شدم و اين زن به سرعت از محل فرار كرد؛ به هيچ عنوان فكر نمي‌كردم كه يك زن چنين قدرتي داشته باشد و ضربه‌اي كه او به من وارد كرد، به اندازه قدرت ضربه يك مرد بود. 
* شناسايي و دستگيري قاتل 
با آغاز تحقيقات، كارآگاهان پس از شناسايي خانواده مقتول اطلاع پيدا كردند كه علاوه بر وجوه نقد سرقت شده از خودروي مقتول، گوشي تلفن همراه و كيف دستي حاوي عابر بانك‌هاي وي نيز به سرقت رفته است. با توجه به اطلاعات بدست آمده و احتمال برداشت وجوه نقد از حساب‌هاي عابر بانك مقتول، تراكنش مالي حساب‌هاي مقتول مورد بررسي قرار گرفت. با انجام اقدامات پليسي‌، كارآگاهان موفق به شناسايي خانم جواني به نام آرزو شدند كه تصوير وي از سوي شاهد صحنه جنايت مورد شناسايي قرار گرفت. با شناسايي آرزو.ت (متولد 1357) به عنوان متهم پرونده، محل سكونت وي در محدوده پل چوبي مورد شناسايي قرار گرفت و در بازرسي از محل سكونتش، علاوه بر گوشي تلفن همراه و عابر بانك‌هاي متعلق به مالباخته، چندين دستگاه گوشي تلفن همراه داراي سابقه سرقت نيز كشف شد. 
* اعتراف به جنايت 
متهمه كه پس از دستگيري و كشف اموال متعلق به مقتول چاره‌اي جز اعتراف نداشت، در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: تحت عنوان مسافر سوار يك دستگاه خودرو پژو شدم؛ پس از حركت و به بهانه زنگ زدن به خانواده از راننده درخواست كردم تا گوشي تلفن همراهش را به من امانت بدهد؛ در حاليكه گوشي تلفن همراه راننده را از وي گرفته بودم، با چاقوي داخل كيف خود قصد زورگيري از وي را داشتم كه راننده در برابر من مقاومت كرد. وي گفت: به همين علت با چاقو چند ضربه به پهلويش وارد كرده و پس از سرقت كيف، گوشي تلفن همراه و وجوه نقد داخل ماشين از محل دور شدم. در لحظه فرار از محل، يك موتورسوار (شاهد پرونده) كه متوجه موضوع شده بود قصد داشت تا مانع از فرار من شود كه موفق به فرار از دست او شدم. سرهنگ كارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر به فارس، گفت: با توجه به اعترافات صريح متهم به ارتكاب جنايت و كشف تعدادي از گوشي‌هاي تلفن همراه متعلق به ساير افراد، متهم پرونده با قرار بازداشت موقت در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته و تحقيقات تكميلي جهت شناسايي ديگر جرايم ارتكابي وي نيز در دستور كار كارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است.