پيامكي به رنگ خون!

پيامكي به رنگ خون!6اسفند-98
در رژیم ضد بشر وارونه که همه اقداماتش وارونه وضد ملی ومردمی است فقط از جر اثقال به جای سازندگی و آبادانی وترقی و پیشرفت برای دار زدن های  عنی در ملأ عام استفاده نمی شود ، بلکه از تلفن همراه و ارسال پیامک در راستای مرگ استفاده می شود  . به ویژه اینکه دین ابزار قدرت وثروت  شده موجب ترویج خرافات و تعصب گرایی خطرناک مرگ آفرین شده است . زیرا که گزارش شده جواني كه متهم است طي يك نزاع دسته جمعي خونين، جوان 27ساله‌اي را به بهانه "مزاحمت پيامكي براي همسرش" به قتل رسانده است، در  مورد این جنایت و محل وقوع  آن گفته است  "ح" را با كاردي كه داخل روزنامه پيچيده بودم به قتل رساندم و ضربه‌اي هم به شكم دوستش زدم. تصور می کنید مقصر یا قاتل اصلی کیست؟  مقصر مقتول یا قاتل است که با  صدور حکم قصاص و اجرای آن مقتول خواهد شد یا نه حاکمان اند که چنین فضای ناامنی را پس از 35 سال ایجاد کرده که ناامنی وقتل وتن فروشی واعتیاد وسرقت وکودکان کار خیابانی حاکم کرده است؟

جواني كه متهم است طي يك نزاع دسته جمعي خونين، جوان 27ساله‌اي را به بهانه "مزاحمت پيامكي براي همسرش" به قتل رسانده است، در محل وقوع جنايت گفت: "ح" را با كاردي كه داخل روزنامه پيچيده بودم به قتل رساندم و ضربه‌اي هم به شكم دوستش زدم.به گزارش عصر ايران، بيست و هفتم مهرماه، درگيري خونين چند جوان در فضاي سبزي واقع در بولوار انديشه به پليس گزارش شد. وقتي خودروهاي كلانتري قاسم آباد به محل رسيدند هيچ كس در آن جا نبود. خون ريخته شده روي آسفالت خيابان، چاقو و چماق‌هاي رها شده، در محل حكايت از نزاعي هولناك داشت. 2تن از مجروحان به بيمارستان منتقل شده بودند و وضعيت وخيمي داشتند. هنوز بررسي‌هاي پليسي ادامه داشت كه كاركنان بيمارستان طالقاني از مرگ جوان 27ساله‌اي خبر دادند كه با ضربه چاقو مجروح شده بود. دقايقي بعد با اعلام نيروهاي انتظامي، قاضي ويژه قتل عمد عازم محل جنايت شد. شب از نيمه گذشته بود كه قاضي موحدي راد به همراه كارآگاهان پليس جنايي، تحقيقات گسترده‌اي را آغاز كردند. چند متر بالاتر از محل درگيري،ناگهان زير نور پروژكتور، رد كفشي خون آلود نمايان شد كه حاكي از فرار يكي از عاملان نزاع بود. بنابراين مقام قضايي كه احتمال مي‌داد مجروحان براي مداوا به مراكز درماني اطراف بروند دستور داد تا همه اين مراكز تحت كنترل قرار گيرند. لحظاتي بعد خبر رسيد يكي از مجروحاني كه در بيمارستان شهيد هاشمي نژاد بستري شده بود به هوش آمده است. در اين حال بازجويي شبانه از مصدوم آغاز شد و او ماجراي نزاع و فرار متهم به قتل را شرح داد. با اظهارات اين فرد، احتمال وقوع جنايت با انگيزه "ناموسي" قوت گرفت و درحالي كه تاريكي شب جاي خود را به سپيده صبح مي‌داد، كارآگاهان در كنار قاضي ويژه قتل عمد وارد منزلي در بولوار انديشه شدند و جوان 28ساله‌اي را با سر باند پيچي شده دستگير كردند. اين همان متهم به قتل بود كه دقايقي بعد به ارتكاب جنايت اعتراف كرد. "ع" روز گذشته در حضور قاضي موحدي راد و كارآگاه محمدي (رئيس اداره قتل پليس آگاهي) به تشريح جزئيات اين جنايت هولناك پرداخت و گفت: مدتي بود كه فردي براي همسرم از طريق پيامك ايجاد مزاحمت مي‌كرد به همين خاطر هم سيم كارت گوشي او را عوض كردم ولي باز هم وقتي به خانه‌ام رفتم ديدم كه از همان شماره پيامك آمده است. با آن فرد تماس گرفتم. خيلي عصباني بودم و از او درباره پيامك‌ها توضيح خواستم. آن جوان گفت كه سوء تفاهم شده است و من ايجاد مزاحمت نكرده ام. اما من قانع نشدم و با او در فضاي سبز انتهاي بولوار انديشه قرار گذاشتم تا با هم صحبت كنيم. او وقتي از خودرو پياده شد و نزد من آمد به من دست داد و احوالپرسي كرد ولي ناگهان با هم درگير شديم كه من با كارد ضربه‌اي به گردنش زدم. متهم ادامه داد: من كارد آشپزخانه را از قبل لاي روزنامه پيچيده و زير پيراهنم پنهان كرده بودم. پس از آن دوست "ح" (مقتول) با چوب به طرف من حمله كردو ضربه‌اي به شانه‌ام زد كه در اين حال من هم به طور مستقيم چاقو را در شكمش فرو كردم و سپس با دوستان ديگرم كه آن‌ها هم در پي تماس من به محل نزاع آمده بودند فرار كردم. اما قبل از آن كه متواري شوم چماق دوست مقتول را برداشتم و شيشه عقب خودروي آن‌ها را خرد كردم. دوست مقتول نيز وقتي در برابر دوربين قوه قضاييه قرارگرفت گفت: آن شب من در آرايشگاه "ح" بودم كه تلفنش زنگ خورد و گفت: الان مي‌آيم كمي كار دارم. سپس از من خواست تا با هم بياييم به او گفتم دعوا نباشد گفت: نه! يك سوء تفاهم است. وقتي به محل فضاي سبز رسيديم او پياده شد و به طرف جواني كه كنار زني ايستاده بود رفت و با او دست داد اما يك لحظه ديدم كه آن جوان با كارد به شاهرگ گردنش زد من از خودرو پياده شدم و در حالي كه فرياد مي‌زدم او را كشتي با چوب به شانه او ضربه‌اي زدم كه در اين هنگام ديگر دوستان متهم دو رو برم ريختند و متهم با چاقو ضربه‌اي به شكم من زد. در اين حال ديگر همدستان متهم شركت در نزاع را انكار كردند و گفتند ما فكر كرديم "ع" (متهم) با همسرش اختلاف دارد به همين خاطر هم به اين جا آمديم. اين گزارش حاكي است: قبل از آن كه متهمان در حضور قاضي ويژه قتل عمد به تشريح جزئيات اين جنايت بپردازند، كارآگاه سلطانيان خلاصه‌اي از اين پرونده جنايي و چگونگي دستگيري متهم را توضيح داد و در پايان نيز مقام قضايي با صدور دستوري، متهمان را در حالي روانه زندان كرد كه همسر متهم به قتل نيز عنوان كرد او كارد آشپزخانه را كه لاي روزنامه پيچيده بود در كمرش گذاشت و باهم به محل قرار آمديم.