نامه ها وصدای شما

نامه ها وصدای شما 24 خرداد-93
* يك كشاورززاده از تهران: به مسئولان بگوييد كشاورزي ما را دريابند. يادش بخير روزگاري نه چندان دور توليدكننده گندم و حتي صادركننده مازاد آن بوديم، اكنون هر دو وزارتخانه براي واردات گندم درگيرند. براستي چرا؟! * حقگو از تهران: از حضور معاون وزير امور خارجه ايران در مراسم تحليف رئيس‌جمهور جديد مصر كه ژنرالي ديكتاتور مي‌باشد، متأسف هستم. براي جمهوري اسلامي ايران كسر شأن بود در مراسم فردي كودتاگر كه دولت قانوني مصر را كنار زد، حضور داشته باشد. حال اين كار دولت چه سودي دارد، خدا مي‌داند؟! پس كو عمل؟! همچنان ما همه روزه شاهد توليد خودروهاي بي‌كيفيت هستيم و هر چند وقت يكبار هم اعلام مي‌كنند كه از پلاك‌گذاري فلان خودرو جلوگيري مي‌شود و... اما خبري از عمل نيست. ايمني و سلامت مردم كه شوخي بردار نيست آقايان در سازمان‌هاي نظارتي بايد به تكليف قانوني و انساني خود عمل كنند و اگر خودرويي استانداردهاي لازم را نداشت، آنرا از چرخه توليد و توزيع خارج كنند. 
مالكي - تهران 
نامه‌هاي شما

پس كو عمل؟! 
همچنان ما همه روزه شاهد توليد خودروهاي بي‌كيفيت هستيم و هر چند وقت يكبار هم اعلام مي‌كنند كه از پلاك‌گذاري فلان خودرو جلوگيري مي‌شود و... اما خبري از عمل نيست. ايمني و سلامت مردم كه شوخي بردار نيست آقايان در سازمان‌هاي نظارتي بايد به تكليف قانوني و انساني خود عمل كنند و اگر خودرويي استانداردهاي لازم را نداشت، آنرا از چرخه توليد و توزيع خارج كنند.
مالكي - تهران 
نمايندگان مجلس، بي‌خبر از ازدحام مترو 
پيشنهاد مي‌كنم مديران شهري از جمله شهردار، فرماندار، استاندار و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با هماهنگي با يكديگر و سرزده و بدون اطلاع قبلي، يك بار هم شده ساعت 7 صبح به يكي از ايستگاه‌ها به ويژه ميدان امام خميني(ره)، ايستگاه يك تجريش قدم رنجه كنند و سوار يكي از ترن‌ها شوند و ببينند مسافران مترو به دليل ازدحام بيش از حد چه مشكلاتي را در واگن‌هايي كه بي‌شباهت به قوطي ساردين نيست، تحمل مي‌كنند. علي ـ مسافر دائمي مترو ـ تهران 
بلاي بي‌نهايت 
وقتي دردل مردم را درباره مشكلاتي مانند: گراني، بيماري، بدهكاري و گرفتاري آنان در مطبوعات مطالعه مي‌كنم، از اين كه مردم با اين همه مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كنند، متأثر مي‌شوم. كشوري كه صاحب اقيانوس نفت است نبايد مردمانش اينقدر در مضيقه و تنگناي مالي باشند. پس لابد در تركيه بي‌نفت، الان بايد همه مردم از گشنگي مرده باشند!بيماران مبتلا به سرطاني كه هربار ميليون‌ها تومان پول دارو مي‌دهند، تا جواناني كه زندگي مشتركشان را شروع كرده‌اند اما براي تهيه وام ازدواج با درهاي بسته مواجه‌اند! مردم از مسئولان انتظار دارند براي رفع مشكلات اين مردم بردبار و نجيبي كه با داشتن ثروت نفت، محتاج شده‌اند، كاري انجام دهند. ع. يناقرف ـ تهران 
صداي شما
* حميد روزبهاني از تهران: دلواپسان در 8 سال گذشته كجا بودند كه كشور با بيشترين درآمد به اين شرايط درآمد؟ اين همه فقر، گراني، بذل و بخشش‌هاي بي‌حساب و كتاب، صندوق خالي و با بدهي، آن موقع كجا بودند؟ آقايان دلواپس! ما دلواپس شما هستيم كه متأسفانه خودتان را به خواب زده‌ايد! 
* جوكار از تهران: به نظر من به جاي هر كاري بهتر است تمامي شهرداري‌هاي مناطق تهران به فوريت مكلف شوند در مجاورت هر ايستگاه مترو، يك پاركينگ طبقاتي و يك سرويس بهداشتي داير نمايند كه اين از هر خدمتي به مردم بهتر است. اين همه مسافر كلافه و نيازمند به سرويس بهداشتي چه كنند؟ بهتر است شهرداري كار ناقص خود را تكميل كند. 
* يك كشاورززاده از تهران: به مسئولان بگوييد كشاورزي ما را دريابند. يادش بخير روزگاري نه چندان دور توليدكننده گندم و حتي صادركننده مازاد آن بوديم، اكنون هر دو وزارتخانه براي واردات گندم درگيرند. براستي چرا؟! 
* حقگو از تهران: از حضور معاون وزير امور خارجه ايران در مراسم تحليف رئيس‌جمهور جديد مصر كه ژنرالي ديكتاتور مي‌باشد، متأسف هستم. براي جمهوري اسلامي ايران كسر شأن بود در مراسم فردي كودتاگر كه دولت قانوني مصر را كنار زد، حضور داشته باشد. حال اين كار دولت چه سودي دارد، خدا مي‌داند؟! 
* افجه‌اي از تهران: لطفا پيام من را بدون كم و كاست در ستون صداي شما چاپ كنيد و از مسئولان بپرسيد چهار برج 20 طبقه در اطراف درياچه منطقه 22 شهرداري تهران كه به سرعت در حال پيشرفت است متعلق به چه كساني است؟