كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 دی - 94
كيهان و خوانندگان
   سربازجو شریعت نداری در پیام های قلابی ودروغین اوین نامه اش که همیشه مخاطبانش رقیب  می باشد که مورد انتقاد شدید واقع می شود . آنگونه پیام داده است که گویا خودش وخامنه ای وآقازاده ها وشرکای شان همگی کارتن خواب یا حاشیه و کوخ نشین اند و نه غارتکری کرده و نه دارای ثروت های بادآورده نجومی اند و نه اصلاً اهل خلاف ورشوه ورانت و دزدی و زمین خواری  اند و دولت مردان گذشته همه پاک ومنزه بودند چون مدعی بودند دولت های ها پاک ترین درتاریخ اند .ولی شرایط کنونی طوریست که   تعبیر وتحلیل وتفسیرع ملکردش در این پیام چنین است : گويا برخي مسئولين با حقوق و درآمدهاي چند ده ميليوني و سرمايه هاي ميلياردي از وضعيت زندگي مردم مستضعف جامعه با حقوق هاي زير يک ميليون خبر ندارند. با اين وضع رکود، تورم، گراني، بيکاري و ورشکستگي کارخانه ها، اين چه تدبيري است که براي رفع مشکلات جامعه هر روز از آزادسازي قيمت ها سخن مي گويند! دولت قبل را به خاطر دو نرخي بنزين سرزنش مي کردند و حالاخود سخن از 3 نرخي مي گويند! با اين حرف هاي نسنجيده خود به بي ثباتي جامعه دامن مي زنند و آن گاه مشکل عمده را تحريم مي دانند!     آيا نبايد کسي به قراردادهاي نفتي که براي کشور مضر است نظارتي کند؟ آيا مجلس ارتجاع  نبايد نظارتي بر اين قراردادها داشته باشد؟ آيا بايد وقتي به اين امور رسيدگي شود که اين افراد رفته اند و کار از کار گذشته است. مگر قرارداد کرسنت در زمان آقاي زنگنه بسته نشده بود؟ چرا مجلس به وي راي اعتماد داد که برخي از دست اندرکاران قرارداد کرسنت را در اين وزارتخانه به مقام رسانده است و نتيجه اش اين شده قراردادهاي مخالف منافع نظام بسته مي شود.
    تقارن ميلاد حضرت عيسي مسيح(ع) با ايام ولادت حضرت محمد(ص) را بر پيروان اين دو پيامبر تبريک عرض مي کنم و سالي توام با صلح و آرامش و خلاصي از دست مستکبران ستمگر و تروريست پرور را براي مسيحيان و مسلمانان جهان آرزومنديم.    ميلاد فخر کائنات، پيامبر اعظم(ص) و فرزند عزيزش احياگر اسلام ناب حضرت امام صادق(ع) را به پيشگاه فرزند گراميش حضرت حجت بن الحسن المهدي(عج) و نايب آن حضرت امام خامنه اي و تمامي پيروان راستين مکتب نوراني شان تبريک و تهنيت عرض مي کنم و از مسلمانان جهان درخواست مي کنم با مطالعه سيره آن بزرگوار، گروهک هاي تکفيري مولود عربي غربي را از کشور خود طرد و با اتحاد و دلبستگي در مسير قرآن و عترت که خواسته پيامبر اعظم(ص) بوده، گام بردارند و نقشه هاي شوم شيطان بزرگ و انگليس خبيث و صهيونيست ها را نقش بر آب نمايند.
    طاهري: «يوم ا... 9 دي» حماسه اي بود که تمام تحرکات و توطئه و نفاق ضد انقلاب داخلي و خارجي عليه نظام را در هم پيچيد و نقش آنها را برملاو چهره منافقين جديد را براي مردم نمايان ساخت. اين حماسه اي است که ادامه خواهد داشت. «سالروز اين رويداد بزرگ تاريخي بر امت با بصيرت و ولائي مبارک باد».
    حال که قرار است شيطان بزرگ به بهانه هاي واهي از دست دادن برخي عناصر پليد و مفلوک خود از بودجه بلوکه شده جمهوري اسلامي برداشت نمايد، شايسته است مسئولين امر فهرست جنايت هاي واقعي اين شيطان پليد را تهيه و بر اساس آن درخواست غرامت کنند. از جمله: 1. خسارات مادي و معنوي ناشي از تحريک صدام به جنگ 8 ساله و حمايت مستمر از او در خلال جنگ تحميلي. 2- شهادت بيش از 180 هزار نفر از بهترين عزيزان اين نظام. 3- به شهادت رساندن 17 هزار نفر در عمليات تروريست هاي مورد حمايت آمريکا در ايران. 4. جانباز، آزاده بيش از يک ميليون و نيم. 5. اهتمام براي کودتاهاي متعدد (نوژه و...) 6. زدن هواپيماي ايرباس توسط ناو وينسنس 7. و...

    شاه صاحبي: گويا برخي مسئولين با حقوق و درآمدهاي چند ده ميليوني و سرمايه هاي ميلياردي از وضعيت زندگي مردم مستضعف جامعه با حقوق هاي زير يک ميليون خبر ندارند. با اين وضع رکود، تورم، گراني، بيکاري و ورشکستگي کارخانه ها، اين چه تدبيري است که براي رفع مشکلات جامعه هر روز از آزادسازي قيمت ها سخن مي گويند! دولت قبل را به خاطر دو نرخي بنزين سرزنش مي کردند و حالاخود سخن از 3 نرخي مي گويند! با اين حرف هاي نسنجيده خود به بي ثباتي جامعه دامن مي زنند و آن گاه مشکل عمده را تحريم مي دانند!     آيا نبايد کسي به قراردادهاي نفتي که براي کشور مضر است نظارتي کند؟ آيا مجلس نبايد نظارتي بر اين قراردادها داشته باشد؟ آيا بايد وقتي به اين امور رسيدگي شود که اين افراد رفته اند و کار از کار گذشته است. مگر قرارداد کرسنت در زمان آقاي زنگنه بسته نشده بود؟ چرا مجلس به وي راي اعتماد داد که برخي از دست اندرکاران قرارداد کرسنت را در اين وزارتخانه به مقام رسانده است و نتيجه اش اين شده قراردادهاي مخالف منافع نظام بسته مي شود.
    اي کاش مسئولان در ديدار با مقامات جمهوري آذربايجان، اعتراض مردم مسلمان ايران را نسبت به برخورد با شيعيان آن کشور و به شهادت رساندن شماري از آنان در خلال عزاداري براي اهل بيت(ع) اعلام مي داشتند.

    ميرزاحسينتوجه به دامنه گسترده اعضاي بسيج در کشور چرا مسئولين امر از اين پتانسيل قوي در رفع معضلاتي چون مفاسد اقتصادي، قاچاق، مفاسد اخلاقي و... استفاده نمي کنند. مطمئنا بسيج فقط براي زمان جنگ نيست. نشانه اش ثمرات جديد بسيج در صحنه اقتصاد مقاومتي است.
    براي بار دوم گزارشي از يک کارآفرين نمونه را در برنامه پايش ديدم. اين را مي گويند اقتصاد مقاومتي. آيا بهتر نيست دولت تدبير ضمن تعطيلي همايش ها، کنگره ها و سمينارها از امثال اين کار آفرين بخواهند به اقتصاد کشور سروسامان بدهند و تيم هاي اقتصادي هم مدتي به مرخصي بروند؟ بلکه کشور چند صباحي نفسي تازه کند. در مسائل سياسي فرهنگي هم همين طور عمل کند.