ژست مستقلّين زير بليت دولت و اصلاح طلبان!

خبر ويژه 
ژست مستقلّين زير بليت دولت و اصلاح طلبان!  7 دی -94
مگر مشابه همین بازی یاترفند وتاکتیک را آخوند حمیدر سایی تابلو بکار نبرده و  تازگی نگفت که وی  بطور مستقل وارد صحنه مبارزه تبلیغاتی انتخاباتی مجلس دوره ی د هم شده است؟ چرا سربازجو شریعت نداری دراین مورد سکوت کرده وخبر ویژه تهیه نکرده است؟

دبير گروه موسوم به جبهه مستقلّين و اعتدالگرايان مي گويد علي مطهري سرليست اين گروه در انتخابات خواهد بود.
    اسماعيل ابراهيمي گفته است جبهه مستقلّين و اعتدالگرايان مشتمل بر 38 حزب رسمي است. وي از اعلام آمادگي 13 حزب ديگر براي پيوستن به جبهه خبر و ادامه داد: درباره آقاي لاريجاني هم در صورت موافقت لاريجاني و همفکران وي، حاضر به مذاکره و تنظيم فهرست مشترک در سراسر کشور خواهيم بود. 

    وي افزود: با توجه به ورود حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني، آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني، حجت الاسلام حسن روحاني، آيت الله سيدمحمد محقق داماد، آيت الله هاشم زاده هريسي و حجت الاسلام سيدمحمود علوي براي خبرگان رهبري به طور مستقل موظفيم بر اساس وظيفه شرعي و قانوني از داوطلبي اينها بر اساس آيين نامه و اساسنامه جبهه حمايت کنيم.

    شايان ذکر است علي مطهري اولين بار با اصرار احمدي نژاد در فهرست اصولگرايان قرار گرفت و وارد مجلس شد. وي در عين حال طي سال هاي اخير به اصلاح طلبان نزديک شده و بعضا برخي مواضع تقابلي و چالش انگيز اين طيف را نمايندگي کرده است تا آنجا که بي بي سي از وي به خاطر چالش با شوراي نگهبان به عنوان اصلاح طلب جديد ياد کرد. مطهري در انتخابات مجلس نهم که مقارن با دولت احمدي نژاد برگزار شد، مدعي شعار و فهرست «صداي ملت، منتقد دولت» بود اما پس از جا به جايي دولت و روي کار آمدن دولت روحاني، پسوند «منتقد دولت» را حذف کرد و درصدد بود با همراهي شماري از نمايندگان حامي دولت فراکسيون «صداي ملت» يا «اعتدال» را راه اندازي کند که به واسطه برخي مصلحت سنجي هاي دولتي و خدمات مشابه فراکسيون رهروان منصرف شد.

    با اين اوصاف معلوم نيست يدک کشيدن عنوان «مستقلّين» با وجود بازي کاملامنفعل در زمين افراطيون مدعي اصلاح طلبي و حاميان فتنه، چه ما به ازاي خارجي مي تواند داشته باشد. از سوي ديگر چگونه مي توان هم در فهرست موسوم به اعتدالگرايان (دولتي ها) قرار داشت و هم مدعي عنوان مستقل بود؟!