تلاش براي تحريف خط امام نشانه حضور پررنگ خمینی در باورهاي مردم است

تلاش براي تحريف خط امام نشانه حضور پررنگ خمینی  در باورهاي مردم است
سربازجو شریعت نداری در زادگاهش  در دماوند:  24 بهمن - 94
دست یابی به سلاح هسته ای همچون پاسداران  را برباد رفته می د اند .دکوراژه و ترکش خورده وشاخ شکسته شده  است . برای همین همزمان با مراسم جشنواره فیلم دهه زجر در برج میلاد که از سوی وزارت فرهنگ و رشاد  روحانی برگزار  وتدارک دیده شد .وی  نیزروی به روضه  خوانی ومنبرآورد . چونکه دراین 10 شب د هه زجر درزادگاهش دماوند که منبر  روضه خوانی بر قرار بود وی نیز سر رفته  و روضه  خوانده است وبا گریزز دن به صحرای کربلا رجز خوانی های ضد آمریکا وفتنه ودشمن نفوذی و بی بصیرت  کرده است .در این رابطه گزارشگر اوین نامه اش که می تواند خودش باشد  در پوشش  خبرنگار از دماوند گزارش داده است :
عصر عاشورا، اندک زماني قبل از آن که مولاي مظلوم ما حسين بن علي به شهادت برسد، همچنان نداي «هل من ناصر ينصرني» بر زبان داشت و حراميان در حيرت که فرزند رسول خداچه کسي را به ياري مي طلبد؟ يارانش که همه به خون غلتيده اند و از سپاه کم شمارش هيچکس باقي نمانده است. پس او در آن صحراي بي کسي از چه کسي انتظار لبيک دارد؟ آنها نمي دانستند که کربلاسرزميني است به وسعت همه دنيا و عاشورا روزي خواهد شد به درازاي همه زمان ها و چنين بود که نداي هل من ناصر آن روز مولاي ما، در گوش زمان پيچيد و پيچيد و 14 قرن را درنورديد تا به دوران ما رسيد و به قول رهبر معظم انقلاب، عصر خميني آغاز شد و بار ديگر اسلام ناب محمدي(ص) بر کرسي حاکميت نشست و مسير تاريخ را به گونه اي متفاوت از 14 قرن گذشته، ورق زد.
    
سربازجو حسين شريعت نداري پس از ترسیم شرایط ترکش خوردن وتنهایی پس از برجامش افزوده است :
 شامگاه روز سه شنبه 20 بهمن ماه در مراسم «ده شب، ده سخنراني» ويژه دهه مبارکه فجر در مسجد جامع دماوند و در جمع مردم اين شهر حضور يافته بود، ضمن گراميداشت سالروز  22 بهمن 57  گفت؛ از نخستين روز بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون اگرچه هيچگاه از دشمني ها و توطئه هاي دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها در امان نبوده ايم و عقبه هاي فراواني را پشت سرگذاشته ايم اما در عبور از هر عقبه تند، گام هاي بلندي به جلو برداشته ايم و اين واقعيت با مقايسه جايگاه  رژیم وارونه ی ولایت فقیه در آغاز و جايگاه کنوني آن به وضوح قابل درک است.
سربازجو شریعت نداری در ادامه افزوده است:
 کساني که ادعا مي کنند جايگاه و اقتدار رژیم وارونه ی ولایت فقیه  در گذر زمان به تدريج رنگ باخته است بايد به اين پرسش منطقي پاسخ بدهند که اگر اينگونه است، چرا دشمني ها و کينه توزي هاي آمريکا و متحدانش عليه ايران اسلامي همه روزه شتاب و دامنه بيشتري پيدا کرده است و به قول  خمینی که خطاب به آمريکا مي فرمود؛ اگر مي گوئيد اتفاق مهمي نيفتاده است، چرا اينهمه سر و صدا مي کنيد و آشفته و سراسيمه شده ايد؟
جالب اینکه شعارهای تاکتیکی- تبلیغاتی نخ نما شده ی ضد آمریکایی 37 ساله که بهانه ای برای سرکوب معترضان ومخالفان داخلی وانقباظی کردن جامعه بوده  است را بطور وارونه به آمریکای دشمن نسبت داده است که نه حمایت که گیر به رژیم وارونه ی ولایت فقیه می دهد چون وحشت از قدرتش دارد!
دماوند- خبرنگار کيهان: عصر عاشورا، اندک زماني قبل از آن که مولاي مظلوم ما حسين بن علي(ع) به شهادت برسد، همچنان نداي «هل من ناصر ينصرني» بر زبان داشت و حراميان در حيرت که فرزند رسول خدا(ص) چه کسي را به ياري مي طلبد؟ يارانش که همه به خون غلتيده اند و از سپاه کم شمارش هيچکس باقي نمانده است. پس او در آن صحراي بي کسي از چه کسي انتظار لبيک دارد؟ آنها نمي دانستند که کربلاسرزميني است به وسعت همه دنيا و عاشورا روزي خواهد شد به درازاي همه زمان ها و چنين بود که نداي هل من ناصر آن روز مولاي ما، در گوش زمان پيچيد و پيچيد و 14 قرن را درنورديد تا به دوران ما رسيد و به قول رهبر معظم انقلاب، عصر خميني آغاز شد و بار ديگر اسلام ناب محمدي(ص) بر کرسي حاکميت نشست و مسير تاريخ را به گونه اي متفاوت از 14 قرن گذشته، ورق زد.
    
حسين شريعتمداري که شامگاه روز سه شنبه 20 بهمن ماه در مراسم «ده شب، ده سخنراني» ويژه دهه مبارکه فجر در مسجد جامع دماوند و در جمع مردم اين شهر حضور يافته بود، ضمن گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي گفت؛ از نخستين روز بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون اگرچه هيچگاه از دشمني ها و توطئه هاي دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها در امان نبوده ايم و عقبه هاي فراواني را پشت سرگذاشته ايم اما در عبور از هر عقبه تند، گام هاي بلندي به جلو برداشته ايم و اين واقعيت با مقايسه جايگاه نظام جمهوري اسلامي ايران در آغاز و جايگاه کنوني آن به وضوح قابل درک است. مدير مسئول کيهان گفت؛ کساني که ادعا مي کنند جايگاه و اقتدار جمهوري اسلامي ايران در گذر زمان به تدريج رنگ باخته است بايد به اين پرسش منطقي پاسخ بدهند که اگر اينگونه است، چرا دشمني ها و کينه توزي هاي آمريکا و متحدانش عليه ايران اسلامي همه روزه شتاب و دامنه بيشتري پيدا کرده است و به قول حضرت امام(ره) که خطاب به آمريکا مي فرمود؛ اگر مي گوئيد اتفاق مهمي نيفتاده است، چرا اينهمه سر و صدا مي کنيد و آشفته و سراسيمه شده ايد؟
    
شريعتمداري در ادامه اظهار داشت؛ انقلاب اسلامي را بدون ترديد مي توان بعثت دوباره ناميد چرا که همان اصول و مباني صدر اسلام که رسول خدا(ص) به ميدان آورده بود، بار ديگر و اين بار در ايران اسلامي به بار نشسته است با اين تفاوت که مردم در بعثت دوباره، از کژي ها و پلشتي ها و تحريف ها و بدعت هاي گذشته درس آموخته و عبرت اندوخته اند و مي دانند که اگر مانند آنچه در صدر اسلام اتفاق افتاد، از رهبري جدا شده و به خواص آلوده روي آورند و يا از توطئه هاي دشمن در بيرون و درون غفلت کنند و يا از قدر و قيمت انقلاب غافل شوند، با همان انحراف ها و ضربه هاي سختي روبرو خواهند شد که در صدر اسلام و بعد از رحلت رسول خدا(ص) شاهد آن بوده ايم. مدير مسئول کيهان در ادامه به نمونه هايي از توطئه هاي دشمن طي 37 سال گذشته، نظير طراحي 3 کودتا، حمله نظامي، جنگ نفت کش ها، بمباران شهرها، جنگ سفارتخانه ها، تحريم هاي اقتصادي و اخيراً چالش هسته اي اشاره کرد و با توضيح درباره ناکامي آن ترفندها، گفت: ناکامي در به کارگيري اين اهرم ها به معناي دست کشيدن دشمن از کينه توزي نيست زيرا ما و حريف، هويت يکديگر را به چالش کشيده ايم و امروزه مي بينيم که از نقطه آغاز تاکنون گام هاي بلندي برداشته ايم و بسياري از عقبه هاي استراتژيک دشمن را به نفع اسلام و انقلاب تسخير کرده ايم. شريعتمداري به بازخواني نظرات مقامات و رسانه هاي آمريکايي و اروپايي درباره ناکامي ترفندهاي آمريکا و متحدانش عليه ايران اسلامي پرداخت و از جمله به تحليل 3 سال قبل هفته نامه آمريکايي «ويکلي استاندارد» اشاره کرد که در پايان نتيجه گرفته بود؛ همه روساي جمهور آمريکا از کارتر تا اوباما در يک نقطه با امام خميني(ره) به اشتراک نظر رسيده اند و آن، اين که آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند. مدير مسئول کيهان از نفوذ در مراکز تصميم ساز و سياست پرداز نظام با عنوان يکي از اصلي ترين اهداف کنوني دشمن ياد کرد و گفت؛ دشمن براي نفوذ از کساني استفاده مي کند که از سابقه مثبت در نظام برخوردار باشند و اين سابقه براي مردم نيز شناخته شده باشد و اظهار داشت؛ اين مشخصات، نشان مي دهد که عامل نفوذي اولاً بايد از «خواص» باشد و ثانياً؛ از خواصي باشد که به هر علت، از جمله آلودگي، کج فهمي و يا قدرت طلبي با اصول و مباني نظام فاصله گرفته باشد. دشمن در اين حالت، از سابقه مثبت «خواص آلوده» به عنوان اهرم نفوذ استفاده مي کند و از اين روي حضرت امام(ره) به جد هشدار مي دادند که دشمن خواسته ها و اهداف خود را از زبان افراد موجه مطرح مي کند.
    
شريعتمداري با اشاره به جايگاه مجلس شوراي اسلامي به عنوان خانه ملت و يکي از مراکز تصميم ساز و سياست پرداز گفت: نفوذ در خانه ملت همواره يکي از اهداف تعريف شده حريف بوده است و طي 37 سال گذشته نمونه هاي موفقي از اين نفوذ را شاهد بوده ايم، و نتيجه گرفت که در انتخابات مجلس شوراي اسلامي مخصوصاً در شرايط کنوني بايد به نامزدهايي راي داد که سلامت و پايبندي آنها به اسلام و انقلاب ثابت شده باشد. مدير مسئول کيهان به سخن مستند و حکيمانه اخير رهبر معظم انقلاب که بيعت با امام و انقلاب را بيعت با رسول خدا(ص) دانسته بودند اشاره کرد و گفت؛ از آنجا که جمهوري اسلامي ايران، برخاسته از اصول و مباني اسلام است، بايد تک تک آرايي را که به صندوق مي اندازيم، امانت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار بدانيم.
    
شريعتمداري گفت؛ اعتقاد و ارادت قلبي مردم به اصول و مباني خط امام(ره) يکي از اصلي ترين موانع پيش روي دشمن براي نفوذ بوده است و مردم با شناختي که از بينش و منش امام راحل(ره) دارند، خواص فاصله دار با اين خط مقدس را شناسايي کرده و آنان را طرد مي کنند.
    
مدير مسئول کيهان در ادامه گفت: دقيقاً به علت همين اعتقاد راسخ مردم به اصول و مباني خط امام است که امروزه دشمنان بيروني با بهره گيري از برخي خواص آلوده در پي تحريف خط امام(ره) هستند و با تحليل هاي من درآوردي و خاطره گويي هايي که با آثار مستند و مکتوب موجود از حضرت امام(ره) متضاد و ناهمخوان است به تحريف خط امام(ره) روي آورده اند. شريعتمداري توضيح داد که؛ تلاش براي تحريف خط امام از اين واقعيت حيات آفرين نيز حکايت مي کند که خط امام و اصول و مباني آن در ميان مردم زنده و پوياست و اگر چنين نبود، تلاش گسترده براي تحريف خط مقدس امام(ره) معنا و مفهومي نداشت و به قول حضرت آقا ضرب سکه تقلبي نشانه وجود سکه واقعي است.