اسدالله عسگراولادي: معيشت مردم با گفتمان درماني حل نمي شود

اسدالله عسگراولادي: معيشت مردم با گفتمان درماني حل نمي شود  24 بهمن -94
 
 عسگر اولادی  با پیشنیه یهودی مسلمان شده که همراه بااخوی غارتگر تر ازخودش حبیب الله که مرد بااعضای باندمافیایی مؤتلفه  غارتگر 37 سال است که با  ترفند وشیوه  های گوناگون  گفتمان زالو صفتائه غارتگرانه تاتوانسته اند غارتگری و انباشت ثروت کرده اند .چون این باند مافیایی به جز غارتگری های نجومی به چیزدیگری نمی اندیشند  نمونه اش رئیس اتاق بازرگانی  و اقیانوسیه با چین بود که  منجر شد بازار اقتصادی  ایران را چینی ها اشغال کنند . اکنون برای اینکه فضا را برای غارتگری وانباشت ثروت بیش ازگذشته هموار کند .همگام با دلواپسان نگران حامی خامنه ای وپاسداران مدافع منافع مردم و علیه ی رقیب شده وتوصیه کرده که معیشت مردم با گفتمان درمانی حل نمی شود.

عضو هيئت نمايندگان اتاق تهران گفت: معيشت مردم با گفتمان درماني حل نمي شود.
    
به گزارش فارس، اسدالله عسگراولادي ديروز در يازدهمين جلسه هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني تهران به نکاتي در مورد لايحه بودجه سال 95 اشاره کرد و گفت: هشدار مي دهم که اگر قانون ماليات به شکل فعلي اجرا شود، اين لايحه مالياتي فرار سرمايه را تشديد مي کند، چون در اين لايحه اجازه داده شده که حساب هاي شخصي افراد بررسي شود که پول از کجا آمده و به کجا مي رود و بايد موادي از اين قانون اصلاح شود.
    
عضو هيئت نمايندگان اتاق تهران همچنين در مورد نرخ ارز اضافه کرد: نرخ ارز شمشير دولبه است که نرخ مبادله اي فعلا3018 تومان و بازار آزاد 3550 تا 3600 تومان است و وقتي مي گوييم ارز تک نرخي، بايد ببينيم کدام نرخ را قرار است به کدام نرخ برسانيم.
    
وي با بيان اينکه اگر نرخ ارز در تک نرخي شدن به 3 هزار تومان کاهش يابد، بايد فاتحه صادرات را خواند و افزود: در عين حال صادرات را بايد از محل درآمدزايي در اين حالت حذف کنيم و پتروشيمي ها هم تعطيل مي شود، يا اگر ارز به نرخ 3600 تومان رسيده و در اين حالت تک نرخي شود نيز تبعات خاص خود را دارد.
    
به گفته عسگراولادي اکنون صادرکنندگان نمي دانند که براي سال آينده و انجام صادرات بر مبناي چه نرخي برنامه ريزي کنند.
    
وي در مورد پيش بيني دولت از محل درآمدها براي بودجه سال 95 گفت: همه ما اعتقاد داريم که اين درآمدها قابل وصول نيست و بايد گفت بيش از 60 درصد درآمدها محقق نمي شود.
    
انتقاد ديگر عسگراولادي به پيش بيني دولت از وصول ماليات بود و در اين مورد اظهار داشت: سال 94 سال فاجعه اقتصادي بود و درآمدي در اين سال ايجاد نشده که بخواهند مالياتش را بگيرند و آيا قرار است با اين وضع بازاريان کرکره هايشان را پايين بکشند و در خانه هايشان بنشينند؟
    
عسگراولادي تصريح کرد: دولت بايد با مردم صادق تر باشد، چرا که معيشت مردم به شدت زير سوال است و تا به حال سعي کرده ايم با گفتمان درماني مسائل را حل کنيم، اما اين هم تا حدي جواب مي دهد.
    
وي هشدار داد که با اين وضع در نيمه دوم سال آينده با کسري فاحشي از تراز بودجه مواجه خواهيم شد.