بيدارباش ملت به آنها كه خواب آمريكا را مي بينند

اوین نامه ی کیهان 24 بهمن - 94
بيدارباش ملت به آنها كه خواب آمريكا را مي بينند
گزارش خبري كيهان از جشن باشكوه سالروز پيروزي انقلاب اسلامي
سربازجو شریعت نداری که همیشه عادت مزمن ترک ناپذیر در غلو نمایی و ارائه  کردن آمارهای شاخدار دروغ دادن دارد .همچون آمار بیش از 20 میلیون نفری راهپیمایی  اربعین در کربلا و یا حضور بیش از 40 میلیون نفری ساندیس  خوران گردهمآیی 9 دی 88 که علیه ی تظاهرات ضد حکومتی رادیکال 6 دی روز عاشوری 88 درتهران بود . بنابراین  از بس حضور ساندیس خوران در روز راهپیمایی نمایشی 22 بهمن در سراسر کشور کم بود که مجبور شده است برای ماستمالی کردن بطور کیلویی  مدعی ميليون ها نفر با برچسب  مردم ايران در يوم الله 22 بهمن با حضور در خيابان هاي سراسر کشور شود که  با شعارهاي کوبنده مرگ بر آمريکا سي و هفتمين سالگرد انقلاب مصادره و به ا نحراف  کشیده   از سوی مشتی کودک ودانش آموزانی که صورت وکف دستان وپیشانی شان را پرچمی کرده بودند  گرامی بدارند .
همچنین  برای اینکه خودش و رهبرش وپاسداران ودلواپسان نگران را مسخره و با برجام مخالفت کرده باشذ ادعا کرده است  تلاش هاي صورت گرفته پاسخ کوبنده و دندان شکن ساندیس خوران علیه بزک  کردن شيطان بزرگ بود که  از سوی دولت روحانی و حامیان شان دنبال می شود .
   
در ادامه ی گزارش برای اینکه کاهش حضور در نمایش راهپیمایی 22 بهمن را توجیه کرده باشد افزوده گزارش هاي رسيده از اقصي نقاط ايران حاکيست علي رغم سردي هوا مردم از دقايق آغازين صبح روز پنج شنبه 22 بهمن، با حضور در خيابان ها براي سي و هفتمين سال متوالي، ايستادگي خود بر اصول و ارزش هاي انقلابي را به رخ جهانيان کشيدند،  و بادروغ آشکاری که فقط  اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری می تواند بسازد و ادعا کند که حضور ميليوني ساندیس خوران در خيابان هاي تهران به حدي بود که حاضران در راهپيمايي در گفت و گو با همديگر به افزايش چندين برابري مردم حاضر در خيابان ها نسبت به سال هاي قبل اشاره کرده و خوشحالي خود را از اين شور و ذوق نشان مي دادند. 
گویا این مردک دارد مدام جلوی آینه تمرین گزارش دروغ برای خودش می کند که چنین ادعای وارونه  حضور میلیونی بیش از سال های گذشته  راه پیمایی نمایشی 22 بهمن  درتهران  کرده است
. عجیب تر اینکه بازهم ادعا کرده  این حضور میلیونی ساندیس خوران راه پیمایی نمایشی 22 بهمن تهران    در پلاکاردها و شعارهاي «مرگ بر آمريکا» نماد و نمود خاصي داشت. به ویژه اینکه افزوده شده  ساندیس خورات پلاکاردهايي بر دست داشتند که اين جمله خمینی ر آن نوشته شده بود: «آنها که خواب آمريکا را مي بينند خدا بيدارشان کند
بهرحال سربازجو شریعت نداری تصور کرده که هرچه بیشتر دروغ  بزرگ بگوید و شعار های تند ضد آمریکایی چاشنی کند . امکان پادزهر برای زهرخوران هسته ای خامنه ای می شود و سیمان قلب نیروگاه هسته ای اراک جابه جا و اورانیوم های غنی شده انتقال داده به روسیه برگشت داده می شود وشرایط همچون دوران احمدی نژاد می شود  وشعارا نرژی هسته ای حق مسلم ماست  فراگسترمی شود .

ميليون ها نفر از مردم ايران در يوم الله 22 بهمن با حضور در خيابان هاي سراسر کشور با شعارهاي کوبنده مرگ بر آمريکا سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب را گرامي داشته و به تلاش هاي صورت گرفته براي بزک شيطان بزرگ پاسخي کوبنده و دندان شکن دادند.
    گزارش هاي رسيده از اقصي نقاط ايران اسلامي حاکيست علي رغم سردي هوا مردم از دقايق آغازين صبح روز پنج شنبه 22 بهمن، با حضور در خيابان ها براي سي و هفتمين سال متوالي، ايستادگي خود بر اصول و ارزش هاي انقلابي را به رخ جهانيان کشيدند، حضور ميليوني مردم در خيابان هاي تهران به حدي بود که حاضران در راهپيمايي در گفت و گو با همديگر به افزايش چندين برابري مردم حاضر در خيابان ها نسبت به سال هاي قبل اشاره کرده و خوشحالي خود را از اين شور و ذوق نشان مي دادند. 

    در پلاکاردها و شعارهاي مردم «مرگ بر آمريکا» نماد و نمود خاصي داشت، مردم پلاکاردهايي بر دست داشتند که اين جمله امام بر آن نوشته شده بود: «آنها که خواب آمريکا را مي بينند خدا بيدارشان کند

        
آمريکا را همچنان دشمن شماره يک ملت ايران مي دانيم
    راهپيمايان در پايان تجمع ميليوني 22 بهمن طي قطعنامه اي اعلام کردند آمريکا را همچنان دشمن شماره يک ملت ايران مي دانند. 

    در بخشي از اين قطعنامه آمده است: مردم موحد و متحد ايران اسلامي، مقاومت اسلامي در منطقه، که بيش از هر زمان ديگري نظام سلطه و رژيم صهيونيستي را به وحشت انداخته است را حاصل «صدور انقلاب» و گفتمان عزت آفرين و رهايي بخش آن دانسته و با محکوم کردن جنگ هاي نيابتي و جنايات تروريستي داعش و گروهک هاي سلفي و تکفيري در کشورهاي اسلامي و همچنين تلاش نابخردانه و انتحاري آل سعود که با طراحي و حمايت آمريکا، رژيم اشغالگر قدس و هم پيمانان منطقه اي آنان، براي تاثيرگذاري بر جريان سيال مقاومت و امنيت سازي براي صهيونيست ها، صورت مي پذيرد، پشتيباني خود را از دولت، ارتش و نيروهاي مردمي و مقاوم کشورهاي سوريه و عراق اعلام داشته و براي رهايي آنان از اين فتنه بزرگ از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.

    در اين قطعنامه همچنين آمده است: ملت استکبار ستيز ايران، آمريکا را همچنان دشمن شماره يک خود دانسته و با تاسي به منويات و هشدارهاي رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي)، «رخنه» و «نفوذ» در حصار اراده و تصميمات کشور و تلاش موريانه وار براي سست کردن ارکان نظام را راهبرد انکار ناپذير دشمن در عصر «پسابرجام» دانسته و با تاکيد بر ضرورت افشاي سناريوهاي ضدايراني و ضد انقلابي آمريکا، از همه دستگاه ها و نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي و نيز همه دلسوزان و جريان هاي معتقد به نظام مي خواهد با هوشياري و هوشمندي به مسئوليت هاي خطير خود برابر توطئه «نفوذ» عمل کرده و با عبور انقلاب و جامعه اسلامي از گزند اين خطر بزرگ، شکست سنگين جبهه دشمنان انقلاب و معاندين نظام در اين عرصه سرنوشت ساز را رقم زنند.

    در اين قطعنامه همچنين با قدرداني از نيروي دريايي سپاه آمده است: ملت هوشيار و آگاه ايران اسلامي، ضمن قدرداني از اقدام به هنگام و قاطعانه نيروي دريايي سپاه در توقيف شناورهاي متجاوز آمريکايي، از کمک هاي مستشاري و تعيين کننده «سپاه پاسداران انقلاب اسلامي» و فرمانده غيرت مند و ولايت مدار نيروي قدس که در کنار ارتش و بسيج مردمي عراق و سوريه با خنثي سازي توطئه هاي استکبار و فتنه تروريستي داعش و گروهک هاي تکفيري و سلفي در اين کشورها، موجبات افتخار و مباهات ايرانيان نزد امت اسلامي را فراهم آورده اند، سپاسگزاري و حمايت کرده و بر تداوم تلاش آنان در اين مسير مقدس و انقلابي تاکيد مي نمايد.

        
ملت ايران تسليم نخواهد شد
    حسن روحاني رئيس جمهور طي سخناني در اجتماع بزرگ راهپيمايان 22 بهمن در ميدان آزادي تهران، با بيان اينکه مردم خواست ده ها ساله خود را در کلام امام و رهبري متبلور مي بينند، اظهار داشت: جهانيان در برابر انقلاب شکوهمند و بزرگ و مردمي ايران بهت زده شدند و ديدند که چگونه کلام يک رهبر ديني و معنوي اين همه مي تواند در جهان معاصر در ميان مردم صاحب نفوذ باشد.

    وي افزود: همه ما مي دانيم که انقلاب اسلامي تنها يک انقلاب سياسي نيست گرچه با سياست تنگاتنگ آميخته است اما مسئله مهم اخلاق است و همواره اخلاق بر سياست مقدم بوده است.

    روحاني ادامه داد: کشورهايي که ساليان طولاني عادت کرده بودند تا با مردم به اصطلاح جهان سوم از ديد خودشان و حتي با مردم ايران با زبان زور سخن بگويند، امروز بعد از حدود 4 دهه از پيروزي انقلاب به خوبي حس کرده اند که ملت بزرگ ما در برابر هيچ فشاري و تهديدي تسليم نخواهند شد.

    وي افزود: اين مردم غيور سرزمين ايران بودند که در دفاع 8 ساله خودشان در برابر تجاوز بيگانگان، به دنيا نشان دادند که با استقامت مي ايستند و اين مردم بزرگ ما بودند که در 10 سال اخير در برابر تحريم هاي بي سابقه بين المللي سر تسليم فرو نياوردند.

        
تحقير تفنگداران آمريکايي توسط جوانان ايراني
    در حاشيه راهپيمايي و در حوالي ميدان انقلاب برخي جوانان تهراني با پوشيدن لباس هاي تفنگداران آمريکايي و نشستن بر کف يک قايق، صحنه دستگيري متجاوزان آمريکايي را بازسازي کردند.

    جوانان تهراني اين اقدام خود را نوعي کنايه به آمريکايي ها توصيف کردند و تاکيد کردند که هيچ گاه تجاوز به خاک کشورشان را نخواهند پذيرفت.

    دي ماه سال جاري نيروي دريايي سپاه 2 فروند قايق نظامي آمريکايي با 10 سرنشين آن را در آب هاي ايران و در حوالي جزيره فارسي توقيف کرد.

        
پرچم هاي آمريکا و انگليس زير پاي راهپيمايان 
    راهپيمايان تهراني که از ساعات اوليه صبح در مسيرهاي تعيين شده يوم الله 22 بهمن شرکت کردند با پياده روي بر روي پرچم آمريکا، رژيم صهيونيستي و انگليس انزجار و بي اعتمادي خود را از سياست ها و اقدامات سلطه جويانه و ددمنشانه اين کشورها نشان دادند.

    مردم انقلابي تهران همچنين با سر دادن شعار مرگ بر آل سعود، جنايت هاي حکومت فاسد سعودي را محکوم کردند.

    «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آمريکا» از جمله شعارهايي است که مردم انقلابي تهران در بيزاري جستن از جنايت هاي حکومت فاسد سعودي و حمايت آمريکا از اين رژيم سر دادند.

    شهادت شيخ نمر و کشته شدن حجاج در حادثه منا و کشتن شيعيان بخشي از جنايت هاي حکومت آل سعود در ماه هاي اخير است.

    خبر ديگر اينکه در حاشيه راهپيمايي 22بهمن، خانه شهرياران جوان منطقه 16 با پخش کردن بنر بزرگي بر روي زمين از جوانان تهراني خواست تا جملاتي را در رابطه با پيروزي انقلاب اسلامي يادداشت کنند که جوانان ايراني جملاتي مانند «لبيک يا خامنه اي» و «مرگ بر آمريکا» را در اين بنر حک کردند.

    از سوي ديگر در حاشيه اين راهپيمايي جمعي از هموطنان مان که از حوالي خيابان توحيد به جمع راهپيمايان پيوستند ضمن پوشيدن کفن تاکيد کردند حاضرند براي جنگ با داعش به سوريه و عراق اعزام شوند.

    راهپيمايان تهراني همچنين با سر دادن شعار «مرگ بر داعش» تاکيد کردند که تمام جهان اسلام دشمن داعش است.

        
منتظر چرخش زندگي مان هستيم
    راهپيمايان تهراني در حالي که دست نوشته فرجام برجام؛ منتظر چرخش زندگي مان هستيم به دست داشتند به سمت ميدان آزادي حرکت کردند. 

    راهپيمايان تهراني دست نوشته هايي با مضاميني همچون «حضور در انتخابات آگاهي است؛ بصيرت است» به دست گرفته بودند. 

    در حاشيه اين راهپيمايي جمعي از هموطنان که از تقاطع خيابان هاي رودکي و آزادي به جمع راهپيمايان پيوستند دست نوشته هايي درباره مسائل اقتصادي کشور به دست گرفته بودند. 

    اين افراد دست نوشته هايي با مضمون اينکه «همچنان به آ مريکا بي اعتماديم»، «برجام به فرجام رسيد»، «منتظر چرخش زندگي مان هستيم» و ... در دست داشتند. 

    اين افراد همچنين شعارهايي با مضمون «اين همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «خوني که در رگ ماست، هديه به رهبر ماست»، «مي جنگيم، مي ميريم، ذلت نمي پذيريم» و ... در دست داشتند. 

        
واکنش رسانه هاي جهان به حضور ميليوني مردم
    راهپيمايي مردم ايران در سي و هفتمين جشن استقلال و آزادي، همانند سال هاي گذشته با شکوه و حضور ميليوني ايرانيان در سراسر کشور برگزار شد. 

    راهپيمايي امسال حواشي جالبي هم به همراه داشت که مورد توجه رسانه هاي مختلف به ويژه خبرنگاران خارجي قرار گرفت. از استقرار جديدترين موشک بالستيک ايران (عماد) در مسير راهپيمايي تا شبيه سازي بازداشت ملوانان نيروي دريايي آمريکا از جمله مهمترين حواشي راهپيمايي امسال بود. حضور مقامات مختلف کشور، از جمله سردار رشيد سپاه اسلام، حاج قاسم سليماني هم بازتاب قابل توجهي در ميان خبرنگاران و رسانه هاي خارجي داشت.

    خبرگزاري آسوشيتدپرس از تهران گزارش داد مردم ايران در سراسر کشور سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن گرفتند. به گزارش آسوشيتدپرس، راهپيمايان ايراني شعارهاي سنتي «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» را سر مي دهند و خيابان هاي شهرهاي مختلف با بنرها و پوسترهاي ضدآمريکايي و ضداسرائيلي آذين بندي شده است.

    اين خبرگزاري آمريکايي در گزارش خود به دخالت آمريکا و کودتاي 28 مرداد اشاره مي کند که ايالات متحده با سرنگون کردن دولت دکتر مصدق، محمدرضا پهلوي را به قدرت رساند.

    روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز هم با انعکاس گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس نوشت: تلويزيون ايران روز پنج شنبه مردم در تهران و ديگر شهرهاي ايران را نشان داد که در هواي بسيار سرد زمستان در راهپيمايي سالگرد پيروزي انقلاب شرکت کرده اند.

    روزنامه صهيونيستي جروزالم پست از حضور يک هيئت سياسي حماس براي شرکت در راهپيمايي 22 بهمن در تهران خبر داد. به گزارش اين روزنامه اسرائيلي، هيئت حماس به رياست ابوعمر ناصر ضمن شرکت در جشن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، با مقامات ايران نيز ديدار خواهند کرد.

    ديلي ميل انگليس نيز با اشاره به بنرهاي «مرگ بر آمريکا» و سلفي راهپيمايان با موشک بالستيک عماد، گزارشي از حواشي سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب را منتشر کرده است.

    به گزارش ديلي ميل به نقل از خبرگزاري فرانسه، «صدها هزار» نفر در ميدان تاريخي آزادي تهران گردهم آمدند؛ جايي که حسن روحاني رئيس جمهوري ايران قرار بود در آن جا سخنراني کند. بسياري از راهپيمايان ايراني پلاکاردهاي «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» حمل مي کردند؛ و برخي ديگر پرچم هاي ايران.

    فرانس 24 نيز به نقل از ديگر رسانه فرانسوي (خبرگزاري فرانسه) حضور مردم و شعارهاي هميشگي ضدآمريکايي و ضداسرائيلي را بازتاب داده است. به گزارش فرانس 24، اين اولين راهپيمايي مردم پس از توافق هسته اي ايران و قدرت هاي جهاني است.

        
عصبانيت رسانه هاي غربي از تحقير آمريکا توسط ايران
    راهپيمايي با شکوه 22 بهمن و تجديد ميثاق امت اسلامي در حالي برگزار شد که تفنگداران آمريکايي که تقريبا يک ماه پيش به آب هاي منطقه اي ايران تجاوز کردند نيز در اين ميان حضور داشتند و به تحقير بيش از پيش نيروي دريايي ايالات متحده که خيلي هم به آن غرّه است؛ افزود.

    چندين شبيه سازي ملوان هاي بازداشت شده آمريکايي در بخش هاي مختلفي از مسير راهپيمايي علاوه بر اينکه موجبات شادي و فرح شرکت کنندگان در مراسم 22 بهمن را فراهم کرد؛ باعث عصبانيت رسانه هاي غربي و استکباري نيز شد.

    وبگاه شبکه اِي بي سي نيوز (abcnews) با انتشار گزارشي ويدئويي که از تلويزيون آمريکا نيز پخش شد، نوشت: «ايران در راهپيمايي بزرگداشت روز انقلاب، به تمسخر عمومي ملوانان آمريکايي که در خليج فارس به دست نيروهاي سپاه دستگير شدند، ادامه داد.

    تعدادي از ايراني ها که به شکل تفنگداران آمريکايي گريم شده و لباس پوشيده بودند، به وسيله يک سرباز تفنگ بدست از ميان جمعيت حرکت داده مي شدند. اين در حالي است که روز پيش از آن تصاويري از گريه يکي از ملوانان آمريکايي بازداشت شده در تلويزيون ايران نشان داده شد

    بي بي سي نيز در خبري تحت عنوان «ايران، زنداني هاي آمريکايي را در سالگرد انقلاب به سخره گرفت» نوشت: «در حالي که هر سال مردم ايران با پرچم و پلاکارد در راهپيمايي شرکت مي کردند اما امسال شاهد حضور بدل ملوانان بازداشت شده بوديم که با زنجير به هم وصل شده بودند.

    يکي از اين افراد صورت خود را با دستمال کاغذي پوشانده و سعي در تحقير ملواني داشت که تصاويري از گريه او روز قبل از 22 بهمن منتشر شده بود 

    پايگاه خبري بريت بارت (breitbart) با بيان اينکه ايران براي جشن انقلاب خود دستگيري خدمه نيروي دريايي آمريکا را بازسازي کرد؛ نوشت: «درحالي که نيروي دريايي آمريکا اقدام ايران در نمايش گريه يکي از ملوانان را محکوم کرد؛ اما بازهم در 22 بهمن شاهد تحقير شدن تفنگداران آمريکايي از سوي ايران بوديم. ده نفر که به شکل ملوانان آمريکايي بودند در يک قايقي که در مسير راهپيمايي قرار داده شده، زانو زده بودند و يک نوجوان با لباس سپاه و اسلحه بدست از آنها مراقبت مي کرد

    پايگاه خبري تحليلي واشنگتن فري بيکن (freebeacon) نوشت: «شرکت کنندگان در مراسم سالگرد انقلاب سال 57، دستگير شدن تفنگداران نيروي دريايي آمريکا را بازسازي و مضحکه کردند. تعداد زيادي از مردم براي ديدن شبيه سازي اين اتفاق جمع شده بودند.

    وبگاه روزنامه انگليسي ديلي ميل نيز با اشاره به اينکه تعدادي از نوجوانان و جوانان که نسل جديد ايران را تشکيل مي دهند با تحقير ملوانان آمريکايي، دستگيري آنها را بازسازي کردند، نوشت: «اين تنها 24 ساعت پس از نشان دادن تصاويري از گريه يکي از تفنگداران بود. در روز 22 بهمن نيز تلويزيون ايران بارها صحنه هاي دستگير شدن آنها را در خليج فارس پخش کرد

    گفتني است مسئولين نيز همگام با مردم با حضور در خيابان ها سالگرد پيروزي انقلاب را گرامي داشتند.