ناديده گرفتن هزينه هاي سنگين برجام بي صداقتي با ملت است

 اوین نامه ی کیهان 12 بهمن -94
خامنه ای در پاسخ به نامه رئيس جمهور تاكيد فرمودند: ناديده گرفتن هزينه هاي سنگين برجام بي صداقتي با ملت است

بیش از دو دهه به مردم نه دروغ گفته شد  که به نام شان برنامه ی بسیار پرهزینه ی کمر شکن هسته دنبال  شد ودرد فاع از آن بازهم زیرچتر ملت شعارا نرژی هسته ای حق مسلم ماست سرداده شد و در نهایت  منجر به تحریم های اقتصادی شد که برای دورزدنش خامنه ای خرمندرانه  ازترفند من درآوردی اقتصاد جهادی – مقاومتی استفاده کرد. در حالی که  این سیاست وقت کشی موش وگربه بازی با گروه 5+1منتهی به بحران ورکوداقتصادی ووحش تاز قیام عمومی جامع هدر حال انفجاری شد .برای همین خامنه ای مجبور شد تن به سرکشی جام زهر برجام دهد .و لی هرگز گفته نمی شود هزینه ی این سیاست پنهانکاری و دروغگویی  هسته ای چقدر بوده است واین نه فقط بی صداقتی ودروغ ووارونه گویی که ظلم درحق مردم محروم بوده است که  خیانت به منافع ملی کشور هم بوده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پاسخ به نامه حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهور در خصوص سرانجام مذاکرات هسته اي، با ابراز خرسندي از نتيجه دادن مقاومت ملت ايران در مقابل تحريم هاي ظالمانه و عقب نشيني طرف هاي مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته اي و کوشش هاي همه دست اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته مهم خطاب به رئيس جمهور تاکيد کردند. 
        
متن نامه معظم له به شرح زير است:
    
بسم الله الرحمن الرحيم
    
جناب آقاي دکتر روحاني
    
رياست محترم جمهوري
    
با سلام و تحيت
    
خرسندي خود را از اينکه مقاومت ملت بزرگ ايران در برابر تحريم هاي ظالمانه و تلاش دانشمندان هسته اي در پيشبرد اين صنعت مهم و کوشش خستگي ناپذير مذاکره کنندگان، سرانجام طرف هاي مقابل را که برخي از آنان به دشمني با ملت ايران شهره اند، وادار به عقب نشيني و رفع بخشي از آن تحريم هاي زورگويانه کرد، ابراز مي دارم و از جنابعالي و هيئت مذاکره و شخص وزير محترم و همه دست اندرکاران تشکر مي کنم. عجالتاً نظر جنابعالي را معطوف مي دارم به اينکه:
    
اولاً: مراقبت شود که طرف مقابل تعهدات خود را به طور کامل انجام دهد. اظهارات برخي از سياستمداران آمريکايي در اين دو سه روز کاملاً موجب بدگماني است.
    
ثانياً: به همه مسئولان دولتي تذکر داده شود که حلّ مشکلات اقتصادي کشور در گرو تلاش بي وقفه و خردمندانه در همه بخش ها در جهت اقتصاد مقاومتي است و رفع تحريم ها به تنهايي براي گشايش در اقتصاد کشور و معيشت مردم کافي نيست.
    
ثالثاً: در تبليغات توجه شود که در برابر آنچه در اين معامله به دست آمده، هزينه هاي سنگيني پرداخت شده است. نوشته ها و گفته هايي که سعي مي کنند اين حقيقت را ناديده گرفته و خود را ممنون طرف غربي وانمود کنند با افکار عمومي ملت، صادقانه رفتار نمي کنند.
    
رابعاً: همين اندازه دستاورد نيز در برابر جبهه استکبار و زورگو، بر اثر مقاومت و ايستادگي به دست آمده است. اين را بايد همه ما درسي بزرگ براي همه قضايا و حوادث در جمهوري اسلامي بدانيم.
    
خامساً: بار ديگر تاکيد مي کنم که از خدعه و نقض عهد دولت هاي مستکبر بويژه آمريکا در اين مسئله و ديگر مسائل غفلت نشود.
    
موفقيت جنابعالي و ديگر مسئولان کشور را از خداوند متعال مسئلت مي کنم.
    
سيدعلي خامنه اي
    29
دي 94