امام جمعه قم: دشمن از گسترش پيام اسلام انقلابي هراسان شده است

امام جمعه قم: دشمن از گسترش پيام اسلام انقلابي هراسان شده است  24 بهمن -94
بله قربان گویان یا غلامکان حلقه برگوشان حوزوی  که به دلیل سرسپردگی و عدم آگاهی و بی استعدادی قدرت تفکر و اراده و تصمیم  گیری و بیان نظر مستقل ندارند . برای همین هرآنچه به اینان دیکته می  شود همچون طوطی رله وتکراذ می کنند . برای همین است که ائمه  جمعه  های بطور همآهنگ روضه مشترک می خواهند که محورا صلی اش موضع ضد آمریکایی ودشمن وفتنه ونفوذی شناسی وتعریف وتمجید از خامنه ای واتهام زنی به رقیب است .
لذا شاهدیم که موازی نمازجمعه تهران  امام جمعه موقت قم  مدعی شده است پيام اسلام انقلابي یا صدورتروریسم وجنگ افروزی ناب پاسداران  و استکبارستيز منطقه و جهان را درنورديده است و افزوده  برای همین دشمن از اين اتفاق به شدت هراسان شده است . لذا دشمن براي متوقف کردن پيشرفت رو به جلو ارتجاع ناب داعشی  که اسلام انقلابي نامیده  می شود  به مرکز اين گفتمان تمرکز کرده است تا آن را به انحراف بکشاند. چون مستکبرين به منظور متوقف کردن اسلام انقلابي از طرفي به تطهير رژيم پليد پهلوي پرداخته و از سوي ديگر به بزک کردن چهره آمريکايي- صهيونيستي روي آورده است.
 همچنین این آخوند زیادی مشنگ ولغزخوان وهذیان  گوی برای متهم کردن روحانی و رفسنجانی وحامیان شان ادعا کرده دشمن که چشم ديدن اين صحنه هاي حماسي و قدرت آفرين را ندارد در پي فتنه گري و شبهه انگيزي است.
    
همچنین خاطرنشان کرد: بهترين راهکار مقابله با فتنه گري ها و شبهه انگيزي ها، عمل به قانون است و همه بايد با همه وجود به اين اصل مهم يعني قانون پذيري تن دهند و آن را فصل الخطاب بدانند.
بهرحال این طلبه  گیج ومنگ  حالیش نیست قانونی که چپ و راست از سوی ولی فقیه انتصابی  قانون شکن نادیده گرفته می شود مگر اعتبارد ارد که استناد به آن شده است؟
 
آخوند   اعرافي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه هذیان گویی ولغزخوانی اش مدعی شد ، حضور پرشکوه ساندیس خوران با وجود گذشت ده ها سال از 22 بهمن 57   با وجود انبوهي از توطئه و هجمه فرهنگي و سياسي با عظمت مثال زدني برگزار می کند  .

امام جمعه قم با بيان اينکه پيام اسلام انقلابي و استکبارستيز منطقه و جهان را درنورديده است گفت: دشمن از اين اتفاق به شدت هراسان شده است.
    قم- خبرنگار کيهان: حجت الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي در خطبه هاي نماز جمعه قم که در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد افزود: دشمن براي متوقف کردن پيشرفت رو به جلو اسلام انقلابي به مرکز اين گفتمان تمرکز کرده است تا آن را به انحراف بکشاند.

    وي اظهار داشت: مستکبرين به منظور متوقف کردن اسلام انقلابي از طرفي به تطهير رژيم پليد پهلوي پرداخته و از سوي ديگر به بزک کردن چهره آمريکايي- صهيونيستي روي آورده است.

    امام جمعه قم نظام اسلامي و اسلام انقلابي را داراي سيستمي عقلايي و نظام مند و مبتني بر اعتدال اعلام و تاکيد کرد: چنين نظامي داعشي و کاريکاتوري نيست و ويژگي منحصر بفرد آن مقابله با نظام هاي استکباري است و به همين دليل مورد حقد و کينه قرار دارد.

    وي ادامه داد: دشمنان آگاه يا غافل همزمان به راهکار ايجاد اختلاف و ضديت ميان مردم و حمله به محور وحدت آنها يعني ولايت و رهبري روي آورده اند، لذا هوشياري همگان در اين مقطع بسيار تاثيرگذار و راهبردي است.

    امام جمعه قم انتخابات را مظهر اقتدار و نفس تازه به سيستم حاکميتي عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن که چشم ديدن اين صحنه هاي حماسي و قدرت آفرين را ندارد در پي فتنه گري و شبهه انگيزي است.

    وي خاطرنشان کرد: بهترين راهکار مقابله با فتنه گري ها و شبهه انگيزي ها، عمل به قانون است و همه بايد با همه وجود به اين اصل مهم يعني قانون پذيري تن دهند و آن را فصل الخطاب بدانند.

    اعرافي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه، حضور پرشکوه مردم را با وجود گذشت ده ها سال از پيروزي انقلاب ناشي از اراده الهي دانست و گفت: اين عظمت مثال زدني با وجود انبوهي از توطئه و هجمه فرهنگي و سياسي فقط و فقط از حمايت و امداد الهي به اين ملت حکايت دارد وگرنه هر ملتي تاب تحمل اين همه توطئه را نداشته و به سرعت فرو مي پاشيد.

    خطيب جمعه قم همچنين سالروز ميلاد حضرت زينب(س) را گرامي داشت و اين روز را به پرستاراني که زينب وار سلامت خود را فداي حفظ سلامتي ديگران مي کنند تبريک گفت.