نگاه شكست پروژه نفوذ دشمن با راي مردم

نگاه 
شكست پروژه نفوذ دشمن با راي مردم  9 اسفند -84
وقتی خمینی شیاد براریکه قدرت نشست برای اینکه قدرت راانحصاری خود کند ودهان مخالفان را به بنند طرح خائنانه ی همه پرسی جمهوری اسلامی بدون " نه یک کلمه کم   ونه یک کلمه بیش" را بر گزار کرد تا سپس مدعی شود مخالفین کمتر از 2% هستند .اکنون پس از 37 سال بدون آنکه  همه پرسی آزاد محور رهبر ولی فقیه ورژیم وارونه ی و لایت فقیه برگزار شود .ولی نمایش انتخابات 7 اسفند که ا دعا شده حدود 60% شرکت کردند .  امامدعی قلم بردست همکار سرباز شریعت نداری  با یدک دکتری بدون آنکه بگوید دلیل کاهش نزدیک 40% نسبت به رفراندوم  12 فروردین 58 چیست؟ مهمتر اینکه برای چه ادعای شکست پروژه نفوذ دشمن با رأی مردم کرده است. ضمن اینکه  آرای نفوذی های دشمن دردولیست خبرگان ومجلس ارتجاع  درتهران خیلی بیشتر از لیست رقیب دشمن ونفوذی شکن است؟
نويسنده: دكتر محمد حسين محترم

1- انگار مردم ايران زلف خود را با حماسه گره زده اند و اين گره هم بازشدني نيست. از 22 بهمن 57 تا 22 بهمن 94 و از تا انتخابات مختلف 37 سال گذشته تا 9 دي 88 و 7 اسفند امسال. اگر مردم سال ها با خون سرخ فرزندانشان پشتيبان نظامشان بودند، اما اکنون با جوهر آبي سر انگشتشان پيروي از امام و رهبرشان را مهر تائيد مي زنند. لذا دنيا از 7 اسفند 94 به بعد با ايراني مقتدرتر روبه رو خواهد بود. چرا که حضور مردم در انتخابات مهم ترين مولفه قدرت نظام جمهوري اسلامي است. 
    2- برخي ها مي خواهند هي القا کنند مردم ايران پيش بيني ناپذيرند. اين انتخابات يک بار ديگر براي صدمين بار نشان داد مردم ايران قابل پيش بيني ترين مردم دنيا هستند، چراکه همواره با حضور هوشمندانه و پايدار خود از جمله در 7 اسفند 94 انقلاب را با اصول اسلام ناب محمدي(ص) ماندگار کرده و مي کنند و ايستادگي بر ارزش هاي انقلابي و حمايت از نظامشان و رهبرشان و انديشه هاي ناب خميني کبير را با صداي بلند فرياد مي زنند، اما جاي تعجب است که چرا برخي ها نمي خواهند اين فرياد ملت را بشنوند! و تحليل هاي وارونه از رفتار مردم ارائه و القا مي کنند؟ به همين خاطر است که رهبري مي فرمايند مردم از خواص جلوترند. اگر مردم پيش بيني ناپذير بودند که انقلاب ما 38 سال ماندگار نمي شد. حضور مردم در انتخابات 7 اسفند بعد از 22 بهمن 94 نشان داد انقلاب اسلامي با وجود همه توطئه ها و دشمني ها هرگز تمام شدني نيست و آمده است که بماند. لذا افرادي که خسته شده اند و توانايي تحليل رفتار مردم را ندارند و نه مي فهمند نفوذ يعني چه و نه درک حق الناس بودن راي مردم را دارند، بايد فکري به حال خود بکنند، چون انقلاب اسلامي با بصيرت مردم از ماموريت خود کوتاه نمي آيد. 

    3- نکته مهمي که هنگام ديدن گزارش ها و تصاوير و مصاحبه هاي مختلف مردم در پاي صندوق هاي راي ، ذهن را به شدت درگير خود مي کند، اين که در گزارش اکثر استان ها اين جمله را از جوانان به ويژه راي اولي ها مي شنيدم که «آمده ايم تا با خوردن مُهر انتخابات در شناسنامه مان ، وطن و نظاممان، ما را براي فداکاري به رسميت بشناسد». جمله بسيار پرمعنا و ژرف بود که اگر روزها هم به آن فکر کنيم ، وقتمان به بطالت نگذشته. در کنار آن، سخنان برخي که کهولت سن ، کمرشان را خميده کرده بود نيز جالب توجه بود: « آمده ايم به کسي راي بدهيم که به فکر جوانان باشد». اين دو جمله پر معنا از دو نسل انقلاب همه اسرار ماندگاري انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را آشکار و ترجمه مي کند. پيام اين جملات دو نسل قديم و جديد انقلاب اين است که اين انقلاب با رويش هايش هر روز مستحکم تر و استوارتر به راهش ادامه خواهد داد و ريزش هاي کم شمار که طبيعي نيز هست، تهديدي براي نظام محسوب نمي شوند.

    4- حضور گسترده مردم در پاي صندوق هاي راي يک بار ديگر همه نقشه هاي دشمن را يکجا ، نقش بر آب کرد. اهميت انتخابات 7 اسفند در اين بود که نخستين انتخابات بعد از توافق هسته اي بود و آمريکا تلاش داشت به زعم خود يک مجلس ميانه روتر شکل بگيرد تا مسير سياست داخلي و خارجي کشور در دوره پسا توافق هسته اي را تغيير دهد. آمريکايي ها بعد از توافق هسته اي منتظر چيدن ميوه آن - يعني نفوذ در افکار مردم ايران- در انتخابات 7 اسفند بودند، اما بعد از ماه ها صف آرايي رسانه اي، سياسي و امنيتي غربي ها در اولين ايستگاه پسابرجامي خود با صف هاي طولاني و راي مردم آچمز شدند. مردم بار ديگر نشان دادند در برابر پروژه نفوذ دشمن و هشدارهاي رهبري در اين مورد کاملاآگاه و هوشيار هستند و با راي بي سابقه خود در 7 اسفند ، اين مسير پيچيده و خطرناک دشمن براي نفوذ در مراکز تصميم گيري و تصميم سازي نظام را بستند. تلاش براي جهت دادن به افکارعمومي در انتخابات با ارائه ليست انگليسي نيز بخشي از همان پروژه نفوذ بود که با راي مردم آشکار شد استقلال سياسي ملت ايران تثبيت شده و مثل گذشته نه انگليس و نه آمريکا و نه هيچ بيگانه ديگري نمي توانند بر سرنوشت ملت ايران تاثير بگذارند.

    5- اين انتخابات نشان داد که بهترين راه نهادينه کردن دموکراسي در کشور تمکين به قانون و نظر شوراي محترم نگهبان و پذيرفتن قواعد بازي است، نه اردوکشي خياباني تا جايي که کساني که در فتنه 88 با قانون شکني و اردوکشي خياباني قصد داشتند 40 ميليون راي حق الناس مردم را ناديده بگيرند – که نتوانستند- و در اعتراض به سلامت انتخابات در انتخابات مجلس نهم راي ندادند ، در اين انتخابات چاره اي جز تن دادن به قانون نديدند و بر اشتباه خود در فتنه 88 و بر دروغ بودن ادعاي تقلب اذعان کردند. چراکه شوراي نگهبان همان شوراي نگهبان بود و نظارت امسال هم همان نظارت استصوابي سال 88. لذا برگزاري انتخابات 7 اسفند و پذيرفتن قانون از سوي همه گروه ها و اشخاص سياسي و عدم برگزاري هيچگونه اجتماعات اعتراضي نشان داد که فتنه 88 و آشوب هاي خياباني در آن دوره آنگونه که رسانه هاي غربي – صهيونيستي تلاش داشتند وانمود کنند ، هيچگاه پايگاه مردمي نداشته و ندارد.

    6- شعار اکثر قريب به اتفاق کانديداهاي مجلس شوراي اسلامي در سراسر کشور به ويژه کساني که راي آوردند ، اقتصادي و بهبود شرايط زندگي و سفره هاي مردم بود و همه تاکيد داشتند که اين شعار دولت و شخص رئيس جمهور که « چرخ اقتصاد کشور بايد بچرخد و بعد از توافق هسته اي جشن ارزاني خواهيم گرفت» بايد محقق شود. لذا مردم در اين انتخابات علاوه بر اينکه به همه نمايندگان و مسئولان پيام دادند که بهبود وضعيت اقتصادي بايد اولويت و دغدغه آنها باشد ، به رئيس جمهور محترم و دولتمردان نيز اين پيام را دادند که اکنون با تشکيل مجلسي که دغدغه اصلي نمايندگان آن اقتصادي است ، بعد از توافق هسته اي يک گام ديگر براي تحقق شعار دولت مبني بر بهبود شرايط اقتصادي برداشته شده و در اين مسير دولت ديگر نه هيچ گونه مانعي برسر راه دارد و ديگر نه هيچگونه بهانه اي مي تواند داشته باشد و نه مردم ديگر هيچ توجيهي را مي پذيرند و مردم براساس تحقق يا عدم تحقق اين مطالبه اصلي خود که بهبود شرايط اقتصادي است، در انتخابات آينده رياست جمهوري در پاي صندوق هاي راي حاضر خواهند شد.