فوت جوان بسيجي حين شمارش آراء

فوت جوان بسيجي حين شمارش آراء  9 اسفند -94
برای چه این بسیجی از سوی شورای نگهبان آلت د ست خامنه ای جزو اعضای هیأت نظارت برا نتخابات  شده بودتا موقع شمارش آرا یا ایفای نقش تقلب در آرا بر اثر پرکاری وبی خوابی وفشار جسمی وروحی دچارا یست قلبی شود و بمیرد و فدای تقلبات آرایی شود؟

يکي از اعضاي هيئت نظارت بر انتخابات حين شمارش آراء جان باخت.
    
به گزارش خبرنگار کيهان، «وحيد قربانپور» که روز جمعه به عنوان يکي از اعضاي هيئت نظارت شوراي نگهبان در يکي از سه صندوق انتخابات مسجد الزهرا(س) تهران واقع در خاني آباد نو حضور داشت، پس از ساعتها حضور فعال و مستمر در برگزاري انتخابات بامداد شنبه حين شمارش آراء دچار ايست قلبي شد و جان سپرد.
    
اين جوان 25 ساله که از نيروهاي ارزشي و بسيجيان محله خاني آباد نو بود از ساعتي قبل از شروع اخذ آراء با حضور در محل راي گيري، در روند مقدمات و برگزاري انتخابات کمک شاياني داشت و پس از اتمام اخذ آراء هم به عنوان ناظر شوراي نگهبان بر نحوه شمارش آراء نظارت داشت.
    
به گفته يکي از دوستان و همراهان اين جوان، ساعت 4 صبح ديروز زماني که شمارش آراء رو به پايان بود مرحوم قربانپور با ابراز خستگي و ضعف نقش زمين شد که بلافاصله با اورژانس تماس گرفته شد، که حضور سريع نيروهاي اورژانس و تلاش زياد آنها براي احياي وي هم نتيجه بخش نبود و اين جوان که به گفته عوامل اورژانس دچار ايست قلبي شده و فاقد علائم حياتي بود پس از انتقال به بيمارستان جان باخت.
    
طي تماسي که خبرنگار کيهان با ساير اعضاي حاضر در پاي صندوق راي داشته است، مطلع شديم مراجع قانوني در حال بررسي و مشخص نمودن علت واقعي فوت اين جوان بسيجي هستند.
    
هرچند علت اصلي فوت مرحوم قربانپور هنوز رسماً اعلام نشده اما به گفته شاهدان ماجرا به نظر ميآيد فشار کار برگزاري و نظارت بر انتخابات طي ساعت هاي متمادي و تلاش مجدانه وي در برگزاري و نظارت بر روند انتخابات در اين اتفاق تلخ بي تاثير نبوده است.