دروغ
تامه ی کیهان 15 مرداد - 86
كيهان و خوانندگان
بدون
توجه به عملکردانتقادآمیز سردار دزد قالیباف که یکی از عاملان مقصردر فاجعه
ساختمان پلاسکو و تراکم فروشی در شهرداری
تهران وواگذاری زمین های ارزان به
مدیران شهرداری است .ولی سربازجو شریعت نداری برای اینکه حال اعضای شورای جدید
شهران را بگیرد وپیشاپیش پیگیری انتقاد به عملکرد 12 ساله سرداردزد قالیباف را
خثنی کرده باشد چنین پیام قلابی و ساختگی درد فاعو قدردانی از سردارد زد قالیباف
کرده است:
* در اين روزهاي پاياني خدمت آقاي قاليباف در شهرداري تهران وظيفه
خودم مي دانم بابت کارهاي بزرگي که اين مدير جهادي در طول مديريت خود در پايتخت
کشور انجام دادند و موجب تحولات بزرگ در اين کلانشهر شدند تقدير و تشکر بکنم.
*
اتحاديه اروپا رفتار ضدايراني و تحريم هاي آمريکا
را مرتبط با توافق هسته اي ندانسته و آمريکا را به تعهدات خود در برجام پايبند
دانسته است! دولت آقاي روحاني مدتي است به نقض مکرر برجام از سوي آمريکا اعتراف
کرده اما عکس العملي نشان نداده است. با اظهارات سخنگوي خانم موگريني مي توان گفت
قبل از ترامپ، اتحاديه اروپا پايان برجام را اعلام کرده است.
29140912
* با اظهارات اتحاديه اروپا ديگر جايي براي ادامه مسير وجود ندارد. اجراي تعهدات ايران مصداق پذيرش زورگويي قلدرها به خاطر مشتي وعده نسيه است.
17000936
* وقتي اعتراض جدي در روزهاي ابتدايي توافق و اقدامات آمريکا بر عليه کشورمان نکرديم، طبيعي است که بايد منتظر شدت اوضاع و نقض هاي مکرر بعدي برجام از طرف آمريکا و حمايت اتحاديه اروپا از اين نقض ها باشيم. ديپلماسي منفعلانه، پاسخي اينچنيني هم دارد.
2298-0919
* اعلام موضع اتحاديه اروپا مبني بر عدم نقض برجام توسط آمريکا تيرخلاص به داعيه هاي بزک کنندگان برجام و مدعيان ايجاد شکاف ميان اروپا و آمريکا، بود. البته اين رسوايي آخر هم براي غرب زدگان نخواهد بود زيرا هدف جبهه استکبار مبارزه با عزت نظام اسلامي و مردم ايران است و توطئه ها ادامه دارد.
84260914
* اين نحو تحليف و ريخت و پاش در کشوري که رئيس جمهورش مدعي بود خزانه خالي است چه معني و مفهومي دارد؟ وقتي بيکاري، رکود، گراني و حاشيه نشيني ها بسياري از مردم را گرفتار کرده است، چنين هزينه هايي از جيب ملت آيا کار درستي است؟!
محمدي اصفهان- فراهاني- عباسي
* هزينه هاي ضروري دولت هميشه لنگ است و آيا کدام يک از ميهمانان آقاي روحاني حاضرند يک قدم برخلاف تحريم هاي آمريکا بردارند. آيا هزينه تعطيلي يک شهر 13 ميليوني را محاسبه کرده بودند؟!
جاويد تهراني
* آقاي روحاني بهتر نبود هزينه مراسم پرخرج تحليف را براي آباداني قسمتي از خاک ايران هزينه مي کردند؟ اين طوري اين خدمت سال ها پاس داشته مي شد.
5247026
* 4 سال از عمر دولت يازدهم به بزک کردن برجام و طرف مقابل توافق هسته اي بود و اين منتقدين بودند که آماج حملات دولت قرار گرفتند و در آينده بايد منتظر ماند و ديد منتقدين دلسوز با چه ادبيات تند ديگري مواجه خواهند شد؟!
77720938
* آقاي رئيس جمهور بنده يکي از آن 23 ميليون نفر هستم که به شما راي دادم. از شما درخواست دارم که در مورد پاسخ به نقض مکرر برجام از طرف آمريکا اطلاع رساني کنيد تا مردم بدانند واکنش دولت در برابر بدعهدي دشمنان نظام و مردم چگونه است. اين محرمانه ماندن ها فقط گستاخي دشمنان را بيشتر مي کند.
0465021
* اين اصلاح طلبان چه اجبار و اصراري دارند که آب به آسياب شيطان بزرگ بريزند؟ برجام را آمريکا قبل از تصويب شان نقض کرد و کلاه گشاد را بر سرشان گذاشت و آنان خواب بودند! ولي امروز بايد پاسخگوي خيانت و يا سهل انگاري خود باشند؟!
02100915
* از ويژگي هاي دولت نهم و دهم اين بود که مديران شهرستانها نيز همانند دولت سالي يکي دوبار در جمع مردم حاضر و از عملکرد دولت و برنامه هاي خود دفاع و به سوالات مردم پاسخ مي دادند اما دولت يازدهم اغلب اهل اين کار نبوده و اکثر مردم آنها را نمي شناسند. کاش دولت دوازدهم در اين رويه تجديدنظر کند.
16480915
* تصويب مادر تحريم ها در سناي آمريکا و امضاي رئيس جمهور اين کشور بر آنها بايستي با پاسخ قاطع و انقلابي دولت مواجه مي شد و هيئت نظارت بر برجام سيلي محکمي به دشمنان مي زد، اما انگار قرار است وضع تحريم ها و نقض مکرر برجام از جانب 5+1 ادامه داشته باشد و ما همچنان متعهد به اجراي توافق باشيم، زيرا صداي بلندي از دولت ما شنيده نشده است.
2811021
* انتقادهاي دلسوزانه داخلي که حقانيت آنها بارها ثابت شده است چگونه مي تواند هم رديف خصومت آمريکا و رژيم صهيونيستي بر عليه مردم ايران باشد؟! آقاي نوبخت اگر نقدي بيان مي شود به خاطر مردم است و نقدها هستند که خلاها و سستي ها را نمايان مي کنند. اين نقدها سازنده اند.
5447021
* دولت يازدهم به پايان رسيد. يکي از اقدامات بي نظيردولت يازدهم نسبت به دولت هاي گذشته، سياست سرکوب منتقدين با انواع تهمت ها چون: ترسو، بي شناسنامه، بي سواد، بزدل، برو به جهنم، دنيا نديده، لبوفروش، راننده تاکسي و... بود که بايد به او در اين زمينه نمره عالي داد!!!
17130915
* ما انتظاري از دولت و مجلس براي مقابله جدي با زياده خواهي هاي شيطان بزرگ نداريم چرا که طي اين دو سه سال تلاش آنها براي ادعاي تحقق نيافته برد برد و فتح الفتوح و تصويب 20 دقيقه اي برجام در مجلس و موضع گيري هاي سبک آنها در برابر خواسته دشمن را ديده ايم. مگر رسانه هاي انقلابي با روشنگري بتوانند آنها را به اتخاذ موضع محکم وا دارند.
69120914
* از خدمات و تلاش هاي جهادگونه دکتر قاليباف در طول تصدي شهرداري تهران که منشا خير و برکات زيادي براي پايتخت جمهوري اسلامي شد تقدير و تشکر مي کنم.
محمد شاهسوند- خوي
* دولت براي کاهش تورم از پرداخت اضافه کاري و ساير معوقات کارمندان خودداري مي کند ولي هيچ کاهش تورمي اتفاق نمي افتد.
91990911
* وزير محترم آموزش و پرورش! بنده 25 سال سابقه آموزشي و پرورشي دارم و ساکن منطقه 12 تهران هستم، چرا مسئولين دبستان ... که در نزديکي محل سکونت بنده است حاضر به ثبت نام فرزندخردسال بنده نيستند؟ لطفاً رسيدگي کنيد.
63730912
* نام دبستان در کيهان محفوظ است.
* قبل از اينکه مردم به مصرف چاي ايراني روي بياورند چاي ايراني کيلويي 17 هزار تومان بود. (چندين سال قيمت ثابت بود) حال که مورد توجه مردم قرار گرفته، شرکت چاي جهان، کيلويي سه هزار تومان به قيمت آن افزوده است! اين چه آشفته بازاري است؟! مسئولين امر چه پاسخي دارند؟!
04710910
* فردي از چند سال پيش از طريق کارآفريني در توليد فرش در کرمانشاه توانست اعتماد مردم را به خود جلب و سرمايه زيادي از سپرده گذاري هاي مردم را نزد خود جمع کند. بنده هم مبلغ 25 ميليون تومان نزد او سپرده گذاشتم ولي وي در سال 95 دستگير شد و ما سپرده گذاران بدبخت شده ايم. درخواستم از مسئولان قضايي اين است که حداقل اصل سرمايه مان را برگردانند و ما را از بيچارگي نجات بدهند.
نوري
* ساکن محله دروازه شميران تهران هستيم. از طريق پيامک به ساکنين اين منطقه اطلاع رساني شد براي بهره مند شدن از سيم کارت هاي هديه اي به مرکز مخابرات مراجعه بکنيم. هنگام مراجعه معلوم شد بايد مبلغي را بپردازيم که اين کار را کرديم حال براي فعال کردن هر سيم کارت مبلغ 8 هزار تومان ديگر پول خواسته اند.
62770922
* در اين روزهاي پاياني خدمت آقاي قاليباف در شهرداري تهران وظيفه خودم مي دانم بابت کارهاي بزرگي که اين مدير جهادي در طول مديريت خود در پايتخت کشور انجام دادند و موجب تحولات بزرگ در اين کلانشهر شدند تقدير و تشکر بکنم.
53640912
29140912
* با اظهارات اتحاديه اروپا ديگر جايي براي ادامه مسير وجود ندارد. اجراي تعهدات ايران مصداق پذيرش زورگويي قلدرها به خاطر مشتي وعده نسيه است.
17000936
* وقتي اعتراض جدي در روزهاي ابتدايي توافق و اقدامات آمريکا بر عليه کشورمان نکرديم، طبيعي است که بايد منتظر شدت اوضاع و نقض هاي مکرر بعدي برجام از طرف آمريکا و حمايت اتحاديه اروپا از اين نقض ها باشيم. ديپلماسي منفعلانه، پاسخي اينچنيني هم دارد.
2298-0919
* اعلام موضع اتحاديه اروپا مبني بر عدم نقض برجام توسط آمريکا تيرخلاص به داعيه هاي بزک کنندگان برجام و مدعيان ايجاد شکاف ميان اروپا و آمريکا، بود. البته اين رسوايي آخر هم براي غرب زدگان نخواهد بود زيرا هدف جبهه استکبار مبارزه با عزت نظام اسلامي و مردم ايران است و توطئه ها ادامه دارد.
84260914
* اين نحو تحليف و ريخت و پاش در کشوري که رئيس جمهورش مدعي بود خزانه خالي است چه معني و مفهومي دارد؟ وقتي بيکاري، رکود، گراني و حاشيه نشيني ها بسياري از مردم را گرفتار کرده است، چنين هزينه هايي از جيب ملت آيا کار درستي است؟!
محمدي اصفهان- فراهاني- عباسي
* هزينه هاي ضروري دولت هميشه لنگ است و آيا کدام يک از ميهمانان آقاي روحاني حاضرند يک قدم برخلاف تحريم هاي آمريکا بردارند. آيا هزينه تعطيلي يک شهر 13 ميليوني را محاسبه کرده بودند؟!
جاويد تهراني
* آقاي روحاني بهتر نبود هزينه مراسم پرخرج تحليف را براي آباداني قسمتي از خاک ايران هزينه مي کردند؟ اين طوري اين خدمت سال ها پاس داشته مي شد.
5247026
* 4 سال از عمر دولت يازدهم به بزک کردن برجام و طرف مقابل توافق هسته اي بود و اين منتقدين بودند که آماج حملات دولت قرار گرفتند و در آينده بايد منتظر ماند و ديد منتقدين دلسوز با چه ادبيات تند ديگري مواجه خواهند شد؟!
77720938
* آقاي رئيس جمهور بنده يکي از آن 23 ميليون نفر هستم که به شما راي دادم. از شما درخواست دارم که در مورد پاسخ به نقض مکرر برجام از طرف آمريکا اطلاع رساني کنيد تا مردم بدانند واکنش دولت در برابر بدعهدي دشمنان نظام و مردم چگونه است. اين محرمانه ماندن ها فقط گستاخي دشمنان را بيشتر مي کند.
0465021
* اين اصلاح طلبان چه اجبار و اصراري دارند که آب به آسياب شيطان بزرگ بريزند؟ برجام را آمريکا قبل از تصويب شان نقض کرد و کلاه گشاد را بر سرشان گذاشت و آنان خواب بودند! ولي امروز بايد پاسخگوي خيانت و يا سهل انگاري خود باشند؟!
02100915
* از ويژگي هاي دولت نهم و دهم اين بود که مديران شهرستانها نيز همانند دولت سالي يکي دوبار در جمع مردم حاضر و از عملکرد دولت و برنامه هاي خود دفاع و به سوالات مردم پاسخ مي دادند اما دولت يازدهم اغلب اهل اين کار نبوده و اکثر مردم آنها را نمي شناسند. کاش دولت دوازدهم در اين رويه تجديدنظر کند.
16480915
* تصويب مادر تحريم ها در سناي آمريکا و امضاي رئيس جمهور اين کشور بر آنها بايستي با پاسخ قاطع و انقلابي دولت مواجه مي شد و هيئت نظارت بر برجام سيلي محکمي به دشمنان مي زد، اما انگار قرار است وضع تحريم ها و نقض مکرر برجام از جانب 5+1 ادامه داشته باشد و ما همچنان متعهد به اجراي توافق باشيم، زيرا صداي بلندي از دولت ما شنيده نشده است.
2811021
* انتقادهاي دلسوزانه داخلي که حقانيت آنها بارها ثابت شده است چگونه مي تواند هم رديف خصومت آمريکا و رژيم صهيونيستي بر عليه مردم ايران باشد؟! آقاي نوبخت اگر نقدي بيان مي شود به خاطر مردم است و نقدها هستند که خلاها و سستي ها را نمايان مي کنند. اين نقدها سازنده اند.
5447021
* دولت يازدهم به پايان رسيد. يکي از اقدامات بي نظيردولت يازدهم نسبت به دولت هاي گذشته، سياست سرکوب منتقدين با انواع تهمت ها چون: ترسو، بي شناسنامه، بي سواد، بزدل، برو به جهنم، دنيا نديده، لبوفروش، راننده تاکسي و... بود که بايد به او در اين زمينه نمره عالي داد!!!
17130915
* ما انتظاري از دولت و مجلس براي مقابله جدي با زياده خواهي هاي شيطان بزرگ نداريم چرا که طي اين دو سه سال تلاش آنها براي ادعاي تحقق نيافته برد برد و فتح الفتوح و تصويب 20 دقيقه اي برجام در مجلس و موضع گيري هاي سبک آنها در برابر خواسته دشمن را ديده ايم. مگر رسانه هاي انقلابي با روشنگري بتوانند آنها را به اتخاذ موضع محکم وا دارند.
69120914
* از خدمات و تلاش هاي جهادگونه دکتر قاليباف در طول تصدي شهرداري تهران که منشا خير و برکات زيادي براي پايتخت جمهوري اسلامي شد تقدير و تشکر مي کنم.
محمد شاهسوند- خوي
* دولت براي کاهش تورم از پرداخت اضافه کاري و ساير معوقات کارمندان خودداري مي کند ولي هيچ کاهش تورمي اتفاق نمي افتد.
91990911
* وزير محترم آموزش و پرورش! بنده 25 سال سابقه آموزشي و پرورشي دارم و ساکن منطقه 12 تهران هستم، چرا مسئولين دبستان ... که در نزديکي محل سکونت بنده است حاضر به ثبت نام فرزندخردسال بنده نيستند؟ لطفاً رسيدگي کنيد.
63730912
* نام دبستان در کيهان محفوظ است.
* قبل از اينکه مردم به مصرف چاي ايراني روي بياورند چاي ايراني کيلويي 17 هزار تومان بود. (چندين سال قيمت ثابت بود) حال که مورد توجه مردم قرار گرفته، شرکت چاي جهان، کيلويي سه هزار تومان به قيمت آن افزوده است! اين چه آشفته بازاري است؟! مسئولين امر چه پاسخي دارند؟!
04710910
* فردي از چند سال پيش از طريق کارآفريني در توليد فرش در کرمانشاه توانست اعتماد مردم را به خود جلب و سرمايه زيادي از سپرده گذاري هاي مردم را نزد خود جمع کند. بنده هم مبلغ 25 ميليون تومان نزد او سپرده گذاشتم ولي وي در سال 95 دستگير شد و ما سپرده گذاران بدبخت شده ايم. درخواستم از مسئولان قضايي اين است که حداقل اصل سرمايه مان را برگردانند و ما را از بيچارگي نجات بدهند.
نوري
* ساکن محله دروازه شميران تهران هستيم. از طريق پيامک به ساکنين اين منطقه اطلاع رساني شد براي بهره مند شدن از سيم کارت هاي هديه اي به مرکز مخابرات مراجعه بکنيم. هنگام مراجعه معلوم شد بايد مبلغي را بپردازيم که اين کار را کرديم حال براي فعال کردن هر سيم کارت مبلغ 8 هزار تومان ديگر پول خواسته اند.
62770922
* در اين روزهاي پاياني خدمت آقاي قاليباف در شهرداري تهران وظيفه خودم مي دانم بابت کارهاي بزرگي که اين مدير جهادي در طول مديريت خود در پايتخت کشور انجام دادند و موجب تحولات بزرگ در اين کلانشهر شدند تقدير و تشکر بکنم.
53640912