كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 آذر- 96
كيهان و خوانندگان
    * عنصر منفور اطلاعاتی با پیشینه  بازجویی و  شکنجه گری و سناریو نویسی که همانقدر که سینه چاک و مدافع پاسداران است . دشمنی با جناح رقیب به خصوص روحانی و دولت وی دارد که چرا سرنوشت برنامه هسته ای پاسداران را به جای هدایت دردستیابی به سلاح هسته ای به سمت برجام سوق داد .همچنین سربازجو شریعت نداری  درد فاع ازپاسدارتروریست قاسم سلیمانی وی را چماق علیه روحانی کرده است .برای اینکه  اوین نامه ی کیهان  سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی و ساختگی ساخت خودش چنین پیام مقایسه ای غلیه روحانی داده است:
 يک قول و وعده، وعده صادق سردار سليماني در پايان دادن به دولت داعشي هاي تروريست در سوريه و عراق بود و وعده ديگر، وعده آقاي رئيس جمهور و همکاران ايشان در گره گشايي از مشکلات کشور و ملت. واقعيت را همه ديدند.
    * يک قول و وعده، وعده صادق سردار سليماني در پايان دادن به دولت داعشي هاي تروريست در سوريه و عراق بود و وعده ديگر، وعده آقاي رئيس جمهور و همکاران ايشان در گره گشايي از مشکلات کشور و ملت. واقعيت را همه ديدند.
    16480915
    * مردم منتظرند امکاني فراهم شود تا به مناسبت پيروزي تاريخي جبهه مقاومت بر جبهه کفر و شرک غربي، عربي، عبري در سراسر کشور جشن برپا نمايند. مسئولان امر بايد زمينه و روز مناسب را برنامه ريزي و اعلام نمايند.

    نجفي- قشم

    * آري، نويد متلاشي شدن رژيم جعلي صهيونيستي تا 25 سال آينده داده شده است و ان شاءالله شاهد محو اين غده سرطاني با دستان سردار دلاور قدس و لشکرهاي فاطمي، زينبي، حيدري، حزب الله، حشدالشعبي و ديگر مدافعان حرم خواهيم بود و در مسجد الاقصي نماز جمعه اقامه خواهيم کرد.

    شکيبا

    * دولتي ها تا توانستند در خصوص برجام مديحه سرايي کردند در حالي که در عمل چيزي جز خسارت نصيب کشور و ملت نشد. ولي اکنون فتح الفتوح واقعي در پيروزي جبهه مقاومت در شکست داعشي هاي تروريست در عراق و سوريه اتفاق افتاده و جا دارد همه روزه صبح تا شب در مورد اين پيروزي واقعي و دستاوردهاي عيني آن صحبت شود.

    عباسي

    * آيا فروش گاز به قيمتي ارزان تر از هزينه استخراج، رشوه به اروپا براي حفظ برجام خسارت محض به هر قيمت است؟! اين برجام چقدر قرار است براي کشور ما آب بخورد؟!

    61110912
    * آقاي ظريف! برجام جز خسارت محض، چه نتيجه اي براي ما داشته که حالا به فکر مذاکره جديد با شرکاي کدخدا در منافع برجام هستيد؟ چطور اجازه مي دهيد اتحاديه اروپا غير از سفارتخانه هاي اعضا، دفتر نمايندگي جداگانه در کشورمان تاسيس کند که براساس تمام موارد مشابه قبلي و سياستگذاران اروپا، لانه جاسوسي و مرکز توطئه براي تقويت جريان فتنه و تضعيف قدرت دفاعي و موشکي کشور خواهد بود! آيا مدال خسارت آفريني براي برجام کافي نيست؟! کمي هم به فکر مصالح کشور باشيد!

    05630915
    * از فرمانده دلاور و شجاع قدس که تا اندازه اي از مشکلات عراق و سوريه فراغت يافته است درخواست مي شود براي پيروزي ملت مظلوم و مستضعف يمن بر اين خانواده بي رحم آل يهود يعني پدر تکفيري ها نيز تدبير کنند.

    85390918 و 39490912 و 69600936

    * اين اشرافي گري با کدام مباني انقلاب سازگاري دارد که برخي از دولتمردان در پيش گرفته اند؟ متاسفانه فاصله طبقاتي هر روز بيشتر از گذشته مي شود. دولتمردان نيز دائم در حال افزايش قيمت کالاهاي اساسي و خدمات دولتي و حتي ارزاق عمومي مورد نياز مثل نان که قوت غالب مردم است و قند، شکر، چاي، روغن و... هستند، آن هم بدون افزايش ريالي به يارانه ثابت 45/500 هزار توماني؟!

    بهارستاني- تالش

    * در اخبار آمده يکي از متهمين پرونده فساد صندوق ذخيره فرهنگيان با 500 ميليارد تومان اختلاس به کشور آلمان فرار کرده است. واقعاً چرا قوه قضائيه در برخورد با مفسدين اقتصادي اين دست و آن دست مي کند و متهمين فرصت فرار پيدا مي کنند؟

    24700919
    * شهيد بزرگوار علي چيت سازيان کلامي ماندگار دارد. او گفته بود: «اگر بنا بود بر آمريکا سجده کنيم، اصلاً انقلاب نمي کرديم

    46910918
    * سال ها قبل حضرت آقا فرموده بودند که برخي از اين روزنامه هاي زنجيره اي به پايگاه دشمن تبديل شده اند. اين روزنامه ها هيچ حيايي حتي از خانواده شهدا و خون هاي مقدس ريخته شده براي انقلاب نمي کنند ولي هيچ برخوردي با آنها نمي شود! رسانه اي که خط دشمن را تعقيب مي کند، رسانه مردمي است؟! مجريان قانون منتظر چه هستند؟

    عليمرداني

    * اگر بنا به گفته آقاي رئيس جمهور رونق و رشد اقتصادي داشته ايم پس بايد افراد بيکار جذب کار شده و اشتغال پيدا کرده باشند. در حالي که هر سال به آمار بيکاران جامعه افزوده مي شود و کارگاه هاي توليدي يکي پس از ديگري در حال تعطيل شدن هستند.

    73450912
    * در همايش پنجاهمين سال کشاورزي آنچه توسط رئيس جمهور و وزير جهاد کشاورزي بيان نشد دغدغه ها و مشکلات واقعي کشاورزان بود. به اسم کشاورز بود و به کام ديگران!

    صارمي از دورود لرستان

    * داراي يک باب مغازه خواربار و لبنيات فروشي در اسلامشهر هستم. براي تسويه حساب علي الحساب ماليات 95 به اداره دارايي رفتم رئيس اداره اظهار داشت بايد چهار ميليون تومان بدهي! علت را جويا شدم اظهار داشت شما در سال 95 از بانک اقتصاد نوين وام دريافت کرده ايد؟! وام چه ربطي به دارايي دارد. وام گرفته ام با 28 درصد سود بايد اصل وام و سود آن را پرداخت کنم. اين چه روش غلط و باطلي است. پس اين سازمان هاي عريض و طويل بازرسي و نظارت کجاي کارها قرار دارند؟!

    يک هم وطن از اسلامشهر

    * تمام اتوبوس هاي پايانه مسافربري شرق تهران با بيش از نيم ساعت تاخير حرکت مي کنند. چرا نظارت و کنترلي وجود ندارد و به وقت مردم توجه و اهميت نشان داده نمي شود؟

    37390915
    * سيستم بانک مرکزي فقط اطلاع از عمليات هاي گذشته حساب هاي بانکي مردم را قابليت دسترس مي دهد و از صورت حساب هاي روز خبري نيست. حداقل اطلاع رساني بکنند که ماجرا چيست؟

    بيگ زاده

    * وانت باري را که 5 ماه قبل از ايران خودرو خريده ام در 20 هزار کيلومتر کارکرد اتاق بار آن پاره شده و خودش را به اصطلاح ول کرده است. ناراحتي بنده از اين است که اين شرکت خدمات پس از فروش نمي دهد و هر روزي که مراجعه مي کنم به يک بهانه از زير بار مسئوليت فرار مي کنند. لطفا مشکل بنده را در اين ستون چاپ کنيد بلکه از اين طريق گره گشايي بشود.

    سربندي

    * مدت هاست که اتوبوس خط ابوذر- ناصر خسرو که هميشه از بزرگراه شهيد محلاتي چهارراه سيروس عبور مي کرد، مسير خود را از پل ري به سمت خيابان ري- چهارراه سرچشمه تغيير داده است و کساني که مسيرشان چهارراه سيروس است جلوي بيمارستان بازرگانان پياده مي شوند ولي اکثر رانندگان از باز کردن در عقب خودداري مي کنند و خانم هاي بعضا مسن برايشان مشکل است که از در جلو پياده شوند. از مسئولان امر درخواست مي شود ايستگاه جديدي در اين مکان احداث کنند تا رانندگان نيز با طيب خاطر مسافران را پياده و سوار کنند.

    آذري