سند 2030 مخالف اسناد بالادستی نظام است

سند 2030 مخالف اسناد بالادستی نظام است13 اردیبهشت -98
ولی پایین دستی ها برخلاف بالادستی های ضد مردم موافق اجرای این سند می باشند.
امام جمعه موقت بردخون گفت: سند 2030 مخالف نظر رهبری و اسناد بالادستی نظام است.
 سند 2030 مخالف اسناد بالادستی نظام است
به گزارش خبرگزاری شهرستان دیر، حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و عبادت و فرصت آشتی با خدا، ماه رحمت و مغفرت و از بهترین ماه‌ها است.
امام جمعه موقت بردخون با بیان اینکه برخی افراد فرصت‌سوز و برخی فرصت‌سازند، افزود: فرصت‌های ماه رمضان طلایی و ارزشمند است که همه باید از این فرصت‌های ماندگار و تکرارنشدنی استفاده کنیم و با تمرین عبادت و گناه نکردن، اراده خود را در بندگی خدا تقویت کنیم.
وی با اشاره به مناسبت‌های هفته و هفته بزرگداشت مقام معلم و بیان اینکه معلمان پرورش‌دهنده سرمایه یک ملتند، گفت: امانت معلم، انسان است و خیانت در این امانت ارزشمند، خیانت به جامعه انسانی است که همه معلمان باید در این زمینه دقت کنند.
عاشوری به دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: افرادی که کشور را اداره می‌کنند در کلاس درس معلمان تربیت می‌شوند و مدیران، آینده کشور و نظام اسلامی را رقم می‌زنند که همه وظیفه داریم برای تربیت صحیح دانش‌آموزان تلاش و دقت کنیم.
خطیب جمعه بردخون با یادآوری نگرانی مقام معظم رهبری در زمینه سند 2030 ابراز داشت: سند 2030 مخالف نظر رهبری معظم و اسناد بالادستی نظام است و این سند و نظیر آن ما را به جایی نمی‌رساند اما متأسفانه مسؤولان از این سند کوتاه نمی‌آیند.
امام جمعه موقت بردخون ادامه داد: هر جا مسؤولان برخلاف نظر رهبری عمل کرده‌اند شکست خورده‌اند و این سند با اسلام و مبانی فرهنگی و اسلامی مغایرت دارد و عده‌ای به دنبال عملی کردن این سند در کشور هستند که امیدواریم مسؤولان بیدار شوند و دست از لج‌بازی بردارند.
وی به موضوع خروج آمریکا اشاره کرد و گفت: قرار بود با برجام در کار مردم گشایش ایجاد شود اما بدون توجه به خواسته‌های رهبری این قرارداد را امضاء کردیم و با وجود خروج آمریکا از برجام ما باز به تعهدات خود عمل می‌کنیم اما نمی‌توان به غرب اعتماد کرد.
عاشوری در پایان ضمن تقدیر از حضور اقشار مختلف در نماز جمعه بردخون و تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، یاد درگذشتگان منطقه را گرامی داشت.