عدم هزینه در آموزش و پرورش منجر به هزینه کردن برای مبارزه با اعتیاد می‌شود

عدم هزینه در آموزش و پرورش منجر به هزینه کردن برای مبارزه با اعتیاد می‌شود7  خرداد - 98
چرا گفته نشده افزایش مداوم  بودجه های ه ارگان های سرکوبگر و  موشکی  و جنگ افروزی موجب کاهش  هزینه بهداشت ودرمان و سالم سازی و عدم اشتغال و فقر وبیکاری و درمقابل عامل رشد اعتیاد می شود؟
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش کانون اصلی حرکت صحیح در کشور است، مهم‌ترین محصول این نهاد تربیت انسان تراز نظام و اسلام است، اگر اینجا هزینه نشود باید برای زندان و هزینه‌های اعتیاد ‌و فساد در کشور هزینه شود.
عدم هزینه در آموزش و پرورش منجر به هزینه کردن برای مبارزه با اعتیاد می‌شود
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بعد از مدت‌ها که پیگیر تحقیق و تفحص از مدارس خارج از کشور بودیم، با فشار فراوان روز گذشته گزارش بدوی این تحقیق و تفحص در کمیسیون قرائت شد که 
 ابهام در نحوه ارزشیابی معلمان متقاضی اعزام به خارج، ابهام در مسایل مالی این مجموعه و ابهام در هزینه‌کرد بودجه‌های عمرانی این مدارس سه محور عمده مشکل و‌ تخلفات بود.
وی تصریح کرد: مستندات و سایر مدارک آماده است که امید است هرچه زودتر در صحن قرائت و به قوه قضاییه ارجاع شود.
 نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: این چندمین تحقیق و تفحص نفس‌گیر در حوزه آموزش و پرورش بوده که علیرغم فشار و تطمیع به نتیجه رساندیم، پیش از این در مورد بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان کار بزرگی شد که منجر به بازگشت هزاران میلیارد اموال معلمان عزیز گشت.
سلیمی در ادامه با اشاره به اهمیت هوشمندسازی مدارس بیان داشت: عده‌ای سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش را هزینه می‌دانند؟ آموزش و پرورش کانون اصلی حرکت صحیح در کشور است، مهم‌ترین محصول این نهاد تربیت انسان تراز نظام و اسلام است، اگر اینجا هزینه نشود باید برای زندان و هزینه‌های اعتیاد ‌و فساد در کشور هزینه شود