دشمن از جوانان انقلابی می‌ترسد

دشمن از جوانان انقلابی می‌ترسد7  خرداد - 98
درشرایطی که جونارضایتی عمومی نسبت به رژیم ولایت فقیه رو به رشد  است  .مدعی باید جواب دهد مگرآمار چماقداران و آتش به اختیاران  با برچسب انقلابی !در کشور  چقدرندت وچه دارند که موجب ترس دشمن شده اند؟
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: دشمن از جوانان انقلابی می‌ترسد زیرا این جوانان تمام تلاش‌های دشمنان اسلام را خنثی می‌کنند.
دشمن از جوانان انقلابی می‌ترسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید‌ابوالحسن مهدوی در سحر بیست ‌و یکم ماه مبارک رمضان در مسجد امام اصفهان اظهار داشت: خیلی مهم است که به نکات و آداب دعا توجه شود، باید مکان و زمان مناسب را برای دعا انتخاب کنیم؛ مسجد، خانه خدا بهترین مکان برای دعا است و بهترین زمان نیز شب قدر است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان افزود: در شب بیست و یکم تقدیرات الهی محکم می‌شود و در شب بیست و سوم به امضا می‌رسد؛ باید در این شب‌ها هرچه می‌خواهیم را به خدا بگوییم و اعمال صالح را انجام دهیم.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: رهبر بیانیه گام دوم را مقدمه ظهور امام زمان(عج) قرار داده‌اند؛ در مقدمه این بیانیه 12 نکته ذکر شده که دوازدهمین آن به ظهور امام زمان (عج) ختم می‌شود.
مهدوی در ادامه بیان داشت: شعار‌هایی همچون عدالت، آزادی و دین کهنه نمی‌شود، هرجا مسؤولان از ارزش‌های دینی روی‌گردانی کردند، باعث دل‌زدگی مردم شدند؛ همیشه گروهی که انقلابی حرکت می‌کنند، انقلاب را حفظ می‌کنند و لازم نیست انقلاب روی دوش همه باشد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان همچنین تصریح کرد: دشمن از جوانان انقلابی می‌ترسد که همه‌چیز دشمن را به باد می‌دهند؛ روایتی از امام صادق (ع) داریم که بر اساس آن قبل از ظهور امام زمان (عج) انقلابی به حق رخ می‌دهد و قم مبین دین اسلام برای کل دنیا می‌شود تا مقدمات ظهور فراهم شود.
وی با بیان این‌که فقط یک‌ دین حق در دنیا وجود دارد، گفت: برخی سران کشورهای عربی خود را مسلمان می‌دانند، اما می‌خواهند جلسه‌ای برای حمایت از رژیم صهیونیستی برگزار کنند اما مردم انشاالله جواب محکم آن‌ها را در روز قدس خواهند داد.
مهدوی در پایان با اشاره به راهپیمایی روز قدس خاطر‌نشان کرد: با تدبیری که در جلسات متعدد با مسؤولان به وجود آمد در نهایت امسال راهپیمایی به سمت میدان امام بازگشت، ساعت حرکت 11 خواهد بود تا راهپیمایی به نماز جمعه ختم شود.